cera

(2 wyniki)
  • Witam, mam pytanie... biore Depakine Chrono od pol roku. Na poczatku bylo ok, pozniej zauwazylam szereg efektow ubocznych... wypadanie wlosow, nieregularne miesiaczki czasem od 20 do 50 dni, i najgorsze przytylam 13kg!! Wyprosilam lekarza by zamienil mi Depakine na cos innego... a ze czytalam wasze forum :) zaproponowalam Lamitrin. Z wlosami sobie juz radze ampulkami Vichy... ale najbardziej zalezy mi na cerze ktora sie okropnie pogorszyla... rozwazam lykanie Diane35 ale moze po odstawi...
  • Kwasy tłuszczowe omega 3 i 6 działają podobno stabilizująco w CHAD (tylko je trzeba przyjmować w dużych dawkach). Coraz więcej o tym znajduję w necie. A może by tak spróbować? (oczywiście obok, a nie zamiast stabilizatorów!) Co wy na to? Można to kupić w aptece (tabletki z olejem rybim lub z olejem z lnu). Oczywiście można też jeść tłuste ryby i uzywać oleju lnianego, ale wtedy się nie ma kontroli nad tym ile się kwasów omega przyjmuje. Czekam na wasze zdanie w wywołanym temacie!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się