-
CV-wysyłacie w wordzie czy w pdf-ie? Ja wysyłałam w wordzie, ale
zastanawiam się nad pdf-em.
-
Przeglądam różne oferty pracy, w których wymagana jest dobra znajomość pakietu
MS Office (głównie chodzi o Excela i Worda). Co to znaczy w profilaktyce? Na
jakie elementy tych programów należy zwrócić uwagę ubiegając się np. o pracę w
charakterze 'telefonistki' w korporacjach przedstawiciela handlowego bądź w
banku (pytanie głównie do rekruterów, a także pracodawców i pracowników)? Z
góry dziękuję.
-
Czy ktos moze doczytal sie jaka wersja Worda bedzie na egzaminie?
czy moze ruletka: komu jaki komputer przypadnie,ten takie
oprogramowanie bedzie mial? Z gory dzieki za opdowiedz!
-
Jak wysylac dok.aplikacyjne jesli w ogloszeniu nie podaja w jakim
formacie owe dokumenty sobie zycza (co zdaza sie niestety
nagminnie). Wolalabym nie wysylac plikow ze zdjeciem i danymi w
formacie doc i zastanawiam sie jakie jest prawdopodobienstwo ze w
dzisiejszych czasach ktos nie poradzi sobie z otwarciem pdf-a.. W
jaki sposob wysylacie swoje aplikacje?
-
CV-wysyłacie w wordzie czy w pdf-ie? Ja wysyłałam w wordzie, ale
zastanawiam się nad pdf-em.
-
Jak wysyłacie? Może jestem ciemna, ale czy z każdego kompa można otworzyć
pdfa?
-
Chodzi mi o to, jeśli wysyłacie CV + LM, LM wysyłacie w oddzielnym załączniu
w Wordzie czy wpisujecie ten tekst bezpośrednio w e-mailu. Ja wpisuję w
mailu, ale może powinnam tworzyć oddzielne pismo? jak byłam na kursie
intensywnego poszukiwania pracy prowadząca radziła, żeby nie tworzyć kupy
załączników tylko wpisywać jako cover letter.
Jak Wy to robicie?
A.
-
Chodzi mi głównie o to co Waszym zdaniem (zdaniem pracodawców)
oznacza termin "zaawansowana znajomość Worda i Excela"??
Czy mieliście jakieś testy,zadania w momencie przyjmowania do pracy?
Na czym polegały?
Czy w Wordzie: tworzenie dynamicznego spisu treści, skomplikowanych
tabel,ustawiania najdziwniejszych opcji wydruku,korespondencja seryjna to
znajomość podstawowa,czy zaawansowana?
A w Excelu:tabele przestawne (łącznie z grupowaniami, wstawianiem komórek z
formułami do tab...
-
CV elektroniczne - lepiej w Wordzie czy PDF? Czy pracodawcom przeszkadza któraś z tych form? Ktore lepiej wygląda i lepiej wypada zrobić, gdy wysyłam e-mailem?
Pozdrawiam i będę wdzięczna za pomoc!
-
Takie mam pytanie właśnie. W Wordzie czy Pdfie? Tak pytam...
-
Dzień dobry,
Zaczęły się już egzaminy w Brukseli i na pewno jest na tym forum kilka osób,
które już zdawały.
Byłabym wdzięczna za podzielenie się wrażeniami dotyczącymi egzaminu
pisemnego w jęz. polskim. Co to jest? Jaką ma formę? Czy jest to esej,
rozprawkka, notatka.
Jeżeli nikt się nie odezwie, zrozumiem, konkurencja, jeżeli dowiemy się
będziemi mieli łatwiej, niż wy, którzy poszliście na pierwszy ogień.
Niestety, pierwsi mają najgorzej, mało czasu do nauki i dużo stresu.
P...
-
Cześć, muszę wysłać CV i list motywacyjny mailem,jest tylko taka opcja, tylko
nie wiem w jakim formacie ? Czy zrobić to Word-zie czy w PDF ?
Ja obstawiam na Worda, bo jak sobie wydrukują to będzie jak orginał :)
-
Słyszałam opinie, że warto przesyłać CV w formacie PDF zamiast w Wordzie. Mam
zainstalowanego Adobe Acrobat. Jak zamienić wordowskie CV na PDF?
Z góry dziękuję za pomoc:)
Olga
-
Jeśli tworze np. CV w wordzie, to w jaki sposób później wysłać, aby odbiorca
otrzymał go nie w wordzie, tylko do samego obejrzenia. Czy są jakieś specjalne
programy zmieniające rodzaj pliku?
Z góry dzięki za odp.
-
czy ktos ma moze przykladowe testy z worda na ten konkurs alebo wie mniej
wiecej jak to ma wygladac? czy wymagana bedzie bardzo szczegolowa znajomosc?
-
Wiem - głupio zabrzmi, powinnam to wiedzieć itp ale...piszę CV w wordzie,
robię tabulatorem odstęp ale nie zawsze wyjdzie mi w tym miejscu co chcę
więc....używam spacji :-/ No i wychodzi jak wychodzi, nie dość, że nie za
bardzo równo to jeszcze między odstępami zielone ślaczki - u siebie je usunę
ale przyszły pracodawca może u siebie otworzyć właśnie z tymi koszmarnymi
ślaczkami i co? Poradźcie coś :-/ Wstyd mi jak nie wiem ale już nie umiem
sobie z tym poradzić a chcę mieć to zro...
-
Ma to jakieś znaczenie?
-
Mialem ostatnio okazje rozmawiac ze znajoma, ktora poszukiwala osob do pracy.
Jednym z kryteriow byla dobra znajomosc MS Office. Co sie okazuje ... osoby,
ktore deklaruja taka wlasnie znajomosc maja problemy z:
- uruchomieniem Worda/Excela/Accessa jesli nie ma skrotu na pulpicie
- napisaniem poprawnego dokumentu w Wordzie (brak znajomosci tabulatorow
innych niz lewy, wciecia robione spacja itd),
- nieznajomoscia formul w Excelu (cokolwiek poza suma wartosci w komorkach),
Generalni...
-
Jak w temacie, w jakim formacie przesyłacie CV i LM aplikując się drogą
mailową? Ja zawsze wysyłam w pdf'ie i tak się zastanawiam czy mimo wszystko
nie lepiej byloby prosto z Worda - nigdy nie wiadomo jak inteligenty i
obcykany w softwarze HR'owiec czy sekretarka.
-
w jakim formacie można wysłac cv i zdjęcie możecie powiedziec mi jak to się
robi po koleji.iczy zdjęcie może być zrobione komórką????do tej pory
wysyłałam kopiując z worda i poprostu wklejając ale niemam pojęcia co ze
zdjęciem