Dodaj do ulubionych

A ja zaczalem od...

21.03.03, 20:20
...Slayera. Naprawde. Pamietam jak dzis.
5 klasa podstawowki, gdzies tak koniec 80. A tutaj
kumpel mi daje "South of heaven". Max rozjebka (ze
posluze sie cytatem). Do tej pory jest to dla mnie
najlepsza plyta tej grupy. A potem to juz z gorki:
Metallica, Megadeth, Anthrax and many, many more!!!
Obserwuj wątek
    • pagan.gh Re: A ja zaczalem od... 21.03.03, 22:35
      h8red napisał:

      > ...Slayera. Naprawde. Pamietam jak dzis.
      > 5 klasa podstawowki, gdzies tak koniec 80. A tutaj
      > kumpel mi daje "South of heaven". Max rozjebka (ze
      > posluze sie cytatem). Do tej pory jest to dla mnie
      > najlepsza plyta tej grupy. A potem to juz z gorki:
      > Metallica, Megadeth, Anthrax and many, many more!!!
      >
      w moim przypadku było trochę inaczej. (7 klasa podstawowki) :) Najpierw
      Metallica ...aJfA a dopiero potem Slayer właśnie South of Heaven. I też uważam
      ją za szczytowe osiągnięcie Slayera. A potem byl Sodom, Anthrax, Acid Reign,
      Xentrix i wreszcie DEATH moja ulubiona kapela.
      Ech... Chuck R.i.P.
      pozdro
    • rockowiec Re: A ja zaczalem od... 22.03.03, 16:39
      Pierwszym zespolem rockowym, jakiego zaczalem sluchac, majac 11 lat, byla grupa
      Roxette. Kiedys mieli naprawde swietne przeboje, takie jak chocby "Soul
      Deep", "Dressed for Succes" czy tez "Listening to Your Heart". Niestety
      aktualnie ich muzyka przypomina bardziej pop czyli cos czego nie trawie.

      Z Roxette spedzilem naprawde mile chwile. Sluchalem ich do czasu, az sie nie
      popsuli czyli tak do 8 klasy podstawowki. Byl to rocznik, jesli dobrze
      pamietam, 1996/1997 badz 1995/1996. Potem ich muzyka zaczela sie psuc. Przez
      jakis okres czasu nie sluchalem zadnego zespolu. Ktoregos dnia uslyszalem
      Offspringa. Byl to "All I Want". Nastala nowa era i nagle wejscie w swiat
      ostrzejszej muzyki. Potem byly kolejno AFI, Metallica. Z czasem przechodzilem
      na wyzszy poziom wtajemniczenia czyli zaczynalem sluchac coraz to mocniejszej
      muzyki. Bylo Blind Guardian (na punkcie ktorego mialem przez pewien okres
      hopla), Nightwish, Rhapsody, InFlames a ostatnio odkrylem cos wspanialego, jak
      dla mnie, czyli Manowar (piszac ten watek, slucham "Battle Hymn"). Od kilku dni
      zaczynam takze sluchac takich grup jak Burzum czy tez Catamenia czyli po prostu
      black'owych kapelek.

      Uwielbiam takze klasycznego rocka a takie zespoly jak Pink Floyd, Deep Purple,
      Led Zeppelin czy tez Black Sabbath to dla mnie wzor do nasladowania. Wspaniale
      jest tez posluchac zespolu UFO i ich "Doctor, Doctor".
    • jennifer1 Re: A ja zaczalem od... 27.06.03, 11:23
      Chyba pierwszym rockowym był europe, potem King Diamond, Motley Crue,
      Helloween, potem SOD, MOD, Candelmass, Machine Head, Motorhead, Metallica,
      Megadeth i Marty Friedman, Clawfinger, Rammstein, System of ... , teraz
      zafascynował mnie Power Metal i pokrewne czyli Manowar, Blind Guardian,
      Dragonland, i znów Helloween, Iron Maiden, Startovarius i jeszcze podoba mi sie
      ostatnio Within Temepetation i Evansence.
      • rockowiec Re: A ja zaczalem od... 12.07.03, 16:23
        Tez mi sie Stratovarius podoba. To samo dotyczy Blind Guardian i Manowar.
        Pozostale zespoly znam ale, ze tak powie, osluchalem sie juz.
        Ja osobiscie polecam In Flames na przyklad. Jesto tzw. melodic death metal ale
        naprawde warto posluchac, skupiajac sie glownie na muzyce bo wokal jest taki
        sobie.
        • jennifer1 Re: A ja zaczalem od... 25.07.03, 15:45
          rockowiec napisał:


          > Ja osobiscie polecam In Flames na przyklad. Jesto tzw. melodic death metal
          ale
          > naprawde warto posluchac, skupiajac sie glownie na muzyce bo wokal jest taki
          > sobie.
          Poszukam, posłucham :)
        • vampira wokale, wokale, wokale... 01.08.03, 18:55
          Z wokalami to tak rzeczywiście różnie bywa.
          Słuchałam ostatnio TSA, koncertówki z '82(Nie wiem, czy to dobrze tak zaczynać
          słuchać jakiegoś zespołu od koncertówki).
          Muzyka, jak na warunki, jakie wówczas panowały w Polsce, kiedy to trzeba było
          sobie gitary niemal samemu montować :), niezła. Niestety wokalista zbyt usiłuje
          naśladować Osbourne'a. Właściwie odczułam jakieś ogólne podobieństwo do
          Sabbathów. Ale mimo wszystko panom się należy szacunek za krzewienie Heavy
          Metalu w Polsce!
    • najlepsze_sa_szybkie_zbyszki Re: A ja zaczalem od... 26.07.03, 19:00
      ja za to odkąd pamiętam słuchałam rocka. znaczy gdzieś od początku
      podstawówki. oczywiście standart : matallica , nirvana i hey...
      teraz trochę zmieniłam upodobania i słucham Anathemy, Summoninga, Opeth,
      Apocalytpticy,My Dying Bridge i tym podobnych.
      a ostatni kawałek Metallicy St.Anger uwazam za potworna kichę.
      pozdrawiam wszystkich fanów tego zespołu!
      • teddy4 Re: A ja zaczalem od... 27.07.03, 19:31
        Jeśli to forum z przechyłem metalowym/hard-rockowym to w tymże gatunku w moim
        wypadku było tak:
        Led Zeppelin, Deep Purple, Judas Priest, Iron Maiden, Slayer, Queensryche,
        Morbid Angel,Faith No More,Tiamat, Rammstein, Type O'Negative, Lux Occulta.

        Nigdy nie polubiłem AC/DC i Metalliki. I nade wszystko lubię Killing Joke.
    • eine-kleine Re: A ja zaczalem od... 27.09.03, 19:13
      Ja miałam 13 lat i nagle zaczęłam słuchać Rammsteina... a potem były ciemne
      wieki w czasie których przepadłam dla dobrej muzyki (nie zagłębiajmy się czego
      słuchałam)... i nadszedł Renesans Pierwszy... czyli ponownie Rammstein, R.E.M.
      (wiem że to nie najostrzejszy rock ale uwielbienie moje ma dożywotnio), Iron
      Maiden... przetrwawszy w tym jakis czas, nadszedł Renesans Drugi... niesamowita
      faza na Sepulturę (która nie mija), Slayera, Vadera..... no i w ogóle...
      Metallica troszkę... co przyuważe u kolegów to muszę posłuchać :)))
      Ależ kawał życiorysu odpaliłam, no prosze :)
    • as2112 Re: A ja zaczalem od... 08.03.04, 20:53

      Ja zacząłem od Faith No More i Red Hot Chili Peppers - zresztą uwlielbiam do
      dziś, szczególnie FNM. Potem był "powrót do źródeł" czyli Black Sabbath (za
      sprawą covera War Pigs z płyty FNM), Deep Purple, Led Zeppelin, AC/DC. Później
      uderzyła mnie Metallica na dobre kilka lat. Jeszcze później polubiłem
      znienawidzone przeze mnie wcześniej Iron Maiden, a także poznałem Budgie oraz
      Rush - wielka moja fascynacja. No a z rzeczy jeszcze później poznanych to Dream
      Theater, Voivod, Queensryche, Megadeth, Paradise Lost. Przewinęło się też
      troszkę grunge - Alice In Chains w szczególności i punk rocka (Bad Religion).
      Oczywiście ciężki rock to nie wszystko czego słucham, a wyżej wymienione
      zespoły to są tylko te dla mnie najważniejsze ...
      Generalnie to lubię w cięzkim rocku/metalu ciekawą melodykę, dobry warsztat,
      pierwiastki "progresywności" (dlatego tak właśnie lubię Metallicę i IM), no i
      dobrych wokalistów którzy ŚPIEWAJĄ a nie ryczą/wymiotują ... Nu-metal raczej
      omijam, choć lubię Papa Roach. Nie trawię death metalu, black
      metalu, "szatanizmu", nawiedzeństwa, kiczowatego power metalu (wyjątek - Blind
      Guardian).
      To tyle jeśli chodzi o mnie.

      P.S.
      Ciekawie u mnie było z RATM. Genialny debiut poznałem prawie jak wyszedł,
      przesłuchałem kilkanaście razy bo kumpel zachwalał i stwierdziłem że to szajs.
      A płytkę doceniłem i polubiłem dopiero za sprawą kawałka z napisów "Matrixa" :-)
    • the_trooper Re: A ja zaczalem od... 06.04.04, 16:51
      standardowo od metallicy i to bylo w 2 klasie podstawowki... od tamtej pory
      moje gusta sie zmienialy bardzo az w koncu w roku 2001 wpadlo mi w rece 'Brave
      new World' Iron Maiden i tak zostalo. teraz Ironi to moi bogowie :D
    • salexandras Re: A ja zaczalem od... 06.05.04, 10:40
      hmm..ja zaczelam..zaczynalam od klasyki rocka//i to przez/dzieki
      rodzicom..mamie dokladnie..na dobranoc mi floydow i janis
      puszczala...zeppelini, potem purple...i tak szlo szlo...az doszlo do
      ironow,maetallici..potem byla mala przerwa na jakis chlam ze az wstyd
      wspomniec..i of koz nawrocenie na wlasciwa droge po roku :d iteraz to jsu
      htylko te klimaty..zarzucilo mnie na metal, potem na heavy i black..ale z
      blakiem to mi szybko przeszlo..choc tam cos mayhema mam...a ostatnio zaczynam
      wchodzic w punk(od jakis 2 lat) i ska...dobrz jest :d kazda odmiana rocka mi
      apsuje w zasadzie.po prostu to uwielbiam.ciezko mi odejsc od jednego rodzaju do
      innego bo z kazdym sie cos wiaze z dzicinstwa wlasciwie...;-)
      • scarlet_rose A ja zaczelam od... 13.08.04, 23:25
        w ogóle?? to jako takie cos malego słuchałam the doors i klayki rocka którą
        raczył mnie tatuś(Iron maiden podobno nie przypadało mi do gustu). potem
        pierwsza wielka milosc - Queen, przez około rok.potem zaczęłam słuchać
        Helloween, i trochę poźniej przezzylam miloc kolejną,jeszcze większą - Iron
        Maiden. i ta trwała prawie dwa lata. bo dwa tygodnie temu odkryłam Bathory, i
        zapowiada się na jeszcze dłużej...
    • humbak Re: A ja zaczalem od... 01.09.04, 21:36
      Jeśli chodzi o Rock, to byliby The Clash. U siostry zasłyszane i szybko
      pokochane. A jeśli chodzi o metal to chyba Paradise Lost, albo Fear Factory.
      Cofając się do wcześniejszych albumów natrafiłem na coś co dłuuuugo musiałem
      trawić.:)
    • pendragon_pl Re: A ja zaczalem od... 05.09.04, 10:19
      U mnie zaczeło się w trochę dziwny sposób.
      Kiedyś , oj baaardzo dawno temu słuchałem zupełnie czegoś innego tj. Public
      Enemy, NWA, Ice-T, Onyx i takie tam Rapowe klimaty. Aż tu nagle w 1993 roku
      wchodzi na ekrany film Judgement Night. Muzykę do filmu nagrywają kapele Rapowe
      wraz z Metalowymi. Kupiłem kasete z muzyką z tego filmu, a tam na przykład
      Slayer & Ice-T z kawałkiem Disorder. I tak stopniowo powoli zacząłem przechodzić
      na Metal. Na dzień dzisiejszy często Iron Maiden, Slayer dalej, Megadeth, i
      wiele wiele innych dodatkowo dużo prog rocka, Dream Theater, OSI, Liquid Tension
      Experiment itd..
    • jedynyprawdziwykajtos Re: A ja zaczalem od... 28.11.04, 13:36
      a ja zacząłem od... Bon Joviego! i co zagięło was? byłem w 5 klasie
      podstawówki, a oni wydali "Crush". teraz nie mogę patrzeć na ten album, a tym
      bardziej na "Bounce",ale wciąz doceniam "New Jersey", "Keep the Faith"
      i "Slippery when Wet". Póź niej w wakacje wyjechałem na obóz gdzie wszyscy
      słuchali Nirvany i siłą rzeczy też ją polubiłem. Później Metallica, Ironsi,
      AC/DC. i ioczywiście moj ulubiony zespół- Guns n' Roses. Cały czas się rozwijam
      ostatnio dużo słucham punku
    • mangold Re: A ja zaczalem od... 18.05.05, 16:22
      Ja zacząłem od Ultravox.. 20 lat temu.. a potem było dużo dziwnej muzy ( i
      dobrej)..całe 4AD i cold wave w latach 80 na przykład, albo śpiewy cerkiewne (
      ukochany Bortniański- chociaż on też akurat i inna muze robił hehe...) jazz
      ...oczywiście Miles Davis...norweski black metal- cudo !!.... ostatnio odkryłem
      Death.. szkoda, że tak późno ...

      mam teraz w domu prawie 2000 płyt ale niektóre tak tracą myszką,że wstyd
      słuchać.. ale mam do nich sentyment, na allegro napewno nie pójdą, niech juz
      lepij kurz na nich osiada, a od czasu do czasu zapodam sobie jakąś staroć i
      zadziwię sąsiadów, że ktoś to jeszcze ma !!!
    • jomswiking Re: A ja zaczalem od... 05.06.05, 18:07
      Zaczalem bardzo pozno w porownaniu do wielu bo w 1991 roku, ale zaczalem od
      razu konkretnie :)))
      Bylem sobie fanem Depeche Mode, ktory wpadl w odwiedziny do kolesia - metala.
      Koles metal byl tym z gatunku:
      -Posluchaj, jakia zajebista kasete dorwalem.
      -Ale ja nie slucham metalu.
      -Wiem, ale posluchaj, jaka zajebista kasete dorwalem...
      :)))
      Puscil mi Baphometa...
      Pozniej jeszcze pare innych i... pozyczylem 3 kasety:

      BAPHOMET 'The Dead Shall Inheritt'
      VADER 'Morbid Reich'
      Miasma 'Changes'

      Od tamtej pory nalogowo slucham metalu. :)
      Dzisiaj mam okolo 700 CDs z metalem, a owe kasety leza w szufladzie z
      pamiatkami, bo je z sentymentu odkupilem od kolesia. :)
      MIR!
    • lilarose Re: A ja zaczalem od... 29.03.06, 13:50
      Chyba od Nirvany. W 1 klasie szkoły sredniej byliśmy na wycieczce w góry,
      wieczorem robilismy sobie imprezki, i jedna koleżanka miała kasetę Nirvany,
      której się słuchało na okrągło. I...tak się zaczęło. Potem odkryłam Metallicę i
      Iron Maiden, i tak się rozsmakowałam w cięższych brzmieniach :))
    • crazy.berserker Re: A ja zaczalem od... 18.09.06, 09:07
      New Kids on the Block - naprawdę :))). Jeszcze do dziś niektóre melodie pamiętam.
      Później nagle odkryłam Queen ,Nirvanę i Whitesnake - i zaczęło się poszukiwanie
      innych mogacych zafascynować kapel. Pamietam pierwsze zetkniecie z muzyką Black
      Sabbath i Deep Purple - to było niemal objawienie - katowanie kaset i płyt na
      okragło, do znudzenia i przejedzenia materiałem. Teraz juz do dokonan tych
      zespołów nie wracam - ostatnio słuchałam BS i DP chyba z 6 lat temu. Ominęła
      mnie za to fascynacja Metallicą - odkryłam zespół stosunkowo późno - i pierwszym
      albumem z którym dane mi się było zapoznać był czarny album
      Muzyczne miłości lat szczeniecych zdecydowanie wymarły - dzisiaj z mocniejszej
      muzyki słucham juz chyba tylko Soilwork, Meshuggah od czasu do czasu machine Head.
      Zainteresowania zdecydowanie poszły w stronę S.O.A.D, FNM i bluesa, chyba się
      juz nie zmienią
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka