01.01.20, 05:47
Nie potrafie oddac slowami mojich odczuc. Nie sposob byloby tego strescic w jednym poscie ani 2, zadna ilosc nie dalaby temu rady. Te 8 godzin byly jak dwa lata. I byly 2 lata. Tyle sie wydarzylo. Napisze moze tak..... To byl najpiekniejszy dzien mojego zycia... a zarazem naj ardzisj szalony..... I..... Lodowaty..... Choc taki cieply. Lodowaty bo bylo sie w plenerze bylo sie na szczycie. Ciemnosci blask..... Pewna piosenka mi tutaj pasuje.



m.youtube.com/watch?v=TkIGNRhX2zo
(nie chce mi sie spac. Nie czuje zmeczenia. Stopy tylko triche zimno.
I tutaj (paredziesiat km stad) moze byc snieg... Gdzie w miejscu wszedzie cieplo jest. Moze byc snieg na szczycie. Gdzie miejsce wydawaloby sie cieple z racji ze unosi sie do gory wlasnie cieple. Na szczycie cieplo mimo ze w rzeczywistosci jest zimno. Pieronsko i wieje)
--
... On sait que le temps c'est comme le vent
De vivre y a que ça d'important...
Obserwuj wątek
    • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 05:49
      Aaaa bym zapomniala big_grin szczssliwego nowego roku. Zupelnie innego niz poprzedni. Owroconego w druga strone. Nie na zachod.... Na wschod... Moze byc tez lekko na poludnie.

      --
      ... On sait que le temps c'est comme le vent
      De vivre y a que ça d'important...
      • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 05:56
        Nie czuje zadnej sennosci mimo ze wstalam dzisiaj. Tzn wczoraj big_grin tzn w starym roku. Wstalam o 6:30. Poknalam setki km. Pokonalam w starym roku troche tez wysokosci. Domowki nie sa dobrebig_grin lepszy jest plener.

        --
        ... On sait que le temps c'est comme le vent
        De vivre y a que ça d'important...
        • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 06:37
          Nie moge zasnac. Odtajam z tego mrozu big_grin nie moge zasnac a pobudka o 9:30. Choc.. Nie ze wzgledu na mnie. Ja moge jutro. Sory dzisiaj, w ogole z lozka nie wstawac. Pobudka tylko po to by kogos obudzic. Ktos musi wstac rano i do pracy i odjechac setki a nawet tysiace km. Ma problem ze wstawaniem jesli jest mala ilosc snu (ja nie mam big_grin nie mam o ile sie naladuje innymi akulatorami. A dzisiaj jestem doladowana paroma i do maxa big_grin) wiec ma problem i obiecalam mu ze sprawdze czy wstal ze go obudze. Wiec sie sama wkopalalam i pasujewstac za niecale 3 godz o ile zasne. Choc czije ze nie zasnebig_grin czujezejuz nadchodzi zmeczenie... Wiec moze zmeczenie obudzi sen... Choc niezawsze tak jest.

          --
          ... On sait que le temps c'est comme le vent
          De vivre y a que ça d'important...
        • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 06:43
          Slysze jak sasiadom dzwoni budzik. Flecisty to dzwiek.... Czemu ten ktos go nie slyszy!!! Jak mozna miec tak czujny sen. I jak tu zasnac gdy jest flecisty dzwiek i cwierkanie ptaszkow.... Ech. Mozeserio nnie oplaca sie spac. Co za menda. Alarm wlaczyl sie juz comajmniej 3 raz big_grin

          --
          ... On sait que le temps c'est comme le vent
          De vivre y a que ça d'important...
          • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 07:06
            Znowu slysze flet big_grin ech... Zaraz go znajde i wylacze.... Ciekawe ile tel ma % baterii. W dodatku teraz zaczelam slyszec popiskujacego szczeniaka.... Pojde do jednego sasiada wylaczyc tel a do drugiego wyprowadzic psa big_grin i tak nie chce mi sie spac. A raczej zasnac nie moge przez te dobiegajace melodie

            --
            ... On sait que le temps c'est comme le vent
            De vivre y a que ça d'important...
            • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 07:09
              W koncu!! Slyszalam jak urywa sie dzwiek a pozniej odklada tel. Koniec melodii... Oby

              --
              ... On sait que le temps c'est comme le vent
              De vivre y a que ça d'important...
              • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 10:48
                Ech.... Obudzilam sie o 9:30. Budzik mnie obudzil. Spalam 2 i pol godz. Jak sie obudzilam godz temu tak do tej pory nie moge zasnac.... Chyba za duzo mysli klebi sie w glowie big_grin bo jaki inny jest powod. Sennosci nie czuje. W sumie juz wyspana big_grin troszku zmeczenie. Ciekawe czy bede miala zakwasy smile
                Ktos jak mjie przeczyta... Moj dialog z sama sobie to pomysli... Ale ona wczoraj narabana byla.... Otoz... Tak duzo nie wypilam. Jak wrocilam to tak wiele juz promili nie mialam w sobie. Zdarzylam wytrzezwiec od 1. Wtedy jedna butelka szampanu sie skonczyla. Tak tylko sie usprawiedliwam zeby nie uznano mnie za osobe pod zbyt duzym wplywem.
                Teraz stopery w uszach. Moze ta glucha cisza bedzie mi sprzyjac w zasnieciu... Choc i tak cicho bez stoperow. Alarmy juz nie dzsonia w tel tongue_out z deugiej steony czy te stopery sa dobre? Bardziej bede slyszala wlasny glos...

                --
                ... On sait que le temps c'est comme le vent
                De vivre y a que ça d'important...
      • mavika_88 Re: ... 01.01.20, 13:13
        Hehe na starosc odespie big_grin
        Fakt w tym roku a na pewno w koncowce miala troche nieprzespanych. Eeeee przeciez byly przespane tongue_out tylko malo. Zdarzalo sie miec na 1 zm i spac po 4, 5 godziny. Koncowka roku byla troche stresujaca i..... Mocno dolujaca sad
        Dzisiaj juz chyba i tak nie zasne. Na razie bylo 2,5 godz snu a potem nic.... Chyba ze sie jeszcze troche zmecze piszac to moze zasne.
        Widzac ze na sen nie ma szans niedawno poszlam cos zjesc. Pomyslalam ze moze przez glod sen nie moze przyjsc. Wiec zrobilam sobie sniadanie do lozka. Dobrze ze lozko mam twarde, niesprezyniaste. Jak zobaczylam ta duza truskawke o poranku sobie pomyslalam big_grin

        --
        ... On sait que le temps c'est comme le vent
        De vivre y a que ça d'important...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka