Dodaj do ulubionych

kot a miejsce do spania

07.08.06, 11:57
Witam!
Od kilku dni mam małego kotka, a ponieważ jestem początkującą kociarą ,
zwracam się z prośbą o podpowiedż do doświadczonych :-) Jest szansa, że
nauczę kotka spać w miejscu, które mu do tego wyznaczyłam? Kupiłam mu
specjalną budkę, a on omija ją i z uporem maniaka ucieka spać pod szafkę.
Myślicie, że wysypanie odrobiny "miety" w tej budce pomoże? Może ktoś zna
jakiś sposób.
Obserwuj wątek
    • annb nie znam sposobu 07.08.06, 12:24
      koty spią tam gdzie chcą
      :)
      • monika605 Re: nie znam sposobu 07.08.06, 12:35
        Annb, pozbawiasz mnie zludzeń :-) Najgorsze jest to, ze gdy tam sie wcisnie to
        nie ma szans na wydostanie go. Pozostaje nadzieja, ze nie zrbi sobie tam
        alternatywnej kuwety...
        • pokraczna_kasia Re: nie znam sposobu 07.08.06, 12:43
          Mając kota powinnaś zabezpieczyć miejsca z których nie można go wyjąć.
          Kot będzie spal tam gdzie chce. Nie ma na to sposobu.
          • cat_s Re: nie znam sposobu 07.08.06, 13:03
            Witam,
            Tak na zdrowy rozum - przedmówczynie moje mają rację... :-)
            I mój Kot, olawszy dwa swoje 'oficjalne' posłanka - na mnie się gnieździ.
            Ale to dosyć miłe jest:-)
            Na kota - nie masz rady.

Pozdrawiam
            cat_s
            • monika605 Re: nie znam sposobu 07.08.06, 13:14
              Chyba bede musiala sie z tym pogodzic. Nietety wypatrzyl to miejsce i gdy
              pozniej zastawilam je, to biedaczek chodzil i miauczal. Poddalam sie i
              odslonilam. Wyglada na to, ze kuwete opanowal, wiec pachnacych niespodzianek
              byc nie powinno. Ten kociaczek to dla mnie wyzwanie- zawsze mailam psy. Trudno
              sie przestawic na to, ze zwierzak robi to, na co ma ochote. Taki maly, a juz
              rzadzi :-)
              • onka75 Re: nie znam sposobu 07.08.06, 13:23