Gość: darilad IP: *.chello.pl 15.09.10, 12:45 nie trafia to do mnie zupelnie... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: ZAŁAMANY Re: Druga linia metra w budowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.10, 13:02 POZIOM ARCHITEKTURY NASZEGO METRA TO DNO (POMIJAM STACJE WILANOWSKA I WSZYSTKIE OD DWORCA GDAŃSKIEGO W STRONE MŁOCIN) ... A TO PIRAMIDALNE WEJŚCIE TEŻ BYŁO FORSOWANE PRZY BUDOWIE PIERWSZEJ NIKTI METRA - PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!! ALE WCIĄŻ NIE MOGĘ POJĄĆ JAK KTOŚ DO CH...RY MOŻE NIEWSTYDZIĆ SIĘ POKAZYWAĆ TAKICH WIUALIZACJI - PRZECIEŻ TAKIE OBRAZKI TO DZIECI Z KRETKAMI BAMBINO ROBIĄ!!! INWESTYCJA WARTA MILIARDY A WIZUALIZACJE NA POZIOMIE OBIEKTU TYPU KURNIK! CHOĆ NIE JESTEM STUDENTEM JUŻ TO UWAŻAM ŻE POWINIEN BYĆ OGŁOSZONY KONKURS DLA STUDENTÓW ARCHITEKTURY BO TO ONI NAJCZĘŚCIEJ MAJĄ NAJLEPSZE POMYSŁY A NIE STARA KLIKA Z UKŁADAMI! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: zniesmaczony Re: Druga linia metra w budowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.10, 13:07 Pomysł z takim wejsciem do metra był forsowany juz przy pierwszej lini metra. Wizualizacje na poziomie dzieci z kretkami bambino które próbują namalować kurnik ( a pewnie kosztowały majątek) Poziom architektury tez pozostawia naprawde wiele do życzenia bo projektuje stara klika nie młodzi ze świeżymi pomysłami. Szkoda że taki prestiżowy temat jest traktowany w taki żałosny sposób. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Małgorzata Re: Druga linia metra w budowie IP: 89.167.22.* 15.09.10, 13:12 Podoba mi sę wejście do stacji i słupy wewnątrz stacji, natomiast to co się dzieję na ścianach stacji jest okropne i do zaakceptowania. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Rere Re: Druga linia metra w budowie IP: *.gemini.net.pl 15.09.10, 13:45 Wow, ależ będą mieli kierowcy metra atak oczopląsu przy wjeżdżaniu na peron! Mam nadzieję, że to jakiś spóźniony primaaprilis... __ www.tanie-podrozowanie.net/ Odpowiedz Link Zgłoś