Dodaj do ulubionych

TUI - kupiliście firsta - żałujcie

IP: *.play-internet.pl 05.01.13, 19:53
TUI obniżyło ceny wycieczek na lato 2013 dla osób kupujących wczasy w terminie 4-7 stycznia 2013 o dodatkowe 3%.
Wszyscy, którzy kupili wcześniej i których pieniądze z zaliczek już pracują na kontach TUI zostali nabici w butelkę, bo okazało się, że w TUI wcześniej wcale nie znaczy taniej.
My zabukowaliśmy wczasy w cenie 15 500 PLN więc w tej chwili straciliśmy ok. 500 zł.
Jestem rozczarowana.
Obserwuj wątek
    • j_kaczynski Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 05.01.13, 20:35
      Biorąc pod uwagę to co działo się z biurami podróży w biegłym roku i to, że w tym jest kryzys kupowanie firsta to łagodnie mówiąc idiotyzm.
      W 2013 należy omijać biura podróży szerokim łukiem, bo lekko licząc 2-3 z tych dużych zbankrutują, a te które przeżyją będą dymać swoich klientów jak tylko mogą aby tylko przeżyć. I do tej ostatniej grupy należy właśnie TUI. Zbankrutować nie zbankrutuje, ale co wydymają klientów to już ich.
      W tym roku należy organizować sobie wakacje samemu.
      Zamiast ryzykować wyjazd do Egiptu czy Turcji, który może nie dojść do skutku lepiej zarezerwować Chorwację lub Włochy samochodem.
      To będzie przełomowy rok, wielu go nie przetrwa.
      • monia515 Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 24.01.13, 11:44
        Ale mnie nie interesują Włochy czy Chorwacja - byłam pare razy. Nie chce mi sie tez dymać samochodem przez pól Europy- to ma być urlop wypoczynkowy, a nie męczarnia. W tym roku planuję Portugalię z TUIem- nie kupiłam firsta i żałuję, bo ceny w grudniu były o wiele niższe niż teraz. Zatem czekam na lasta.
      • j_kaczynski Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 05.01.13, 20:50
        Tia, jasne.
        Ceny są niższe niż w grudniu i to jest fakt.
        Firsty w ogóle się nie sprzedają.
        Itaka w Travelplanet zaliczyła 60% spadek sprzedaży w stosunku do poprzedniego sezonu.
        TUI przedłużyło sprzedaż firstów na styczen, bo też wiatr u nich hula.
        Touroperatorzy robią bokami i to jest pierwszy w tym roku news turystyczny.
        O ile w poprzednich latach z bankructwami mieliśmy do czynienia pod koniec wakacji (Sky Club był nichlubnym wyjatkiem) o tyle w tym roku pierwsze fiknięcia będą już na przełomie kwietnia i maja. Klienci nie kupują firstów, a w związku z tym touroperatorzy nie będą mieli z czego zapłacić zaliczek na lato 2013. A to oznacza bankructwa jeszcze przed wlaściwym sezonem. Współczuję tym co kupili firsty.
    • faraonka76 Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 05.01.13, 20:43
      Ja wykupiłam Maroko na czerwiec i żałuję.Strata na dziś ok 400zł .A doliczając,że pojawił się termin ,który bardziej mnie interesował i był i jest tańszy-20.06 ( w momencie składania rezerwacji był zajęty) to strata równo 800zł :( buu.
      Rezerwacja do Sharm bez strat.
    • Gość: Tomek Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.xdsl.centertel.pl 05.01.13, 20:44
      Kupiony Kos w firstcie w listopadzie, 2010zł za osobę. W obecnej promocji ta sama oferta w tym samym terminie 2090zł za osobę - 3% daje 4055zł za dwie. Ja nie żałuję :)

      Przejrzałem też inne oferty którymi byłem zainteresowany. Na wszystkich obecna cena jest wyższa od tych które były w listopadzie i grudniu nawet z uwzględnieniem dodatkowego rabatu 3%.
    • Gość: m Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.13, 00:31
      Ale o co się oburzacie???
      Tui robi takie promocje średnio co 2 weekend.
      Przedłużanie promocji first minute do stycznia / lutego to też norma, co roku tak jest.
      A jak wyjazd w laście jest tańszy niż w FM, to też płaczecie? Bardzo często tak jest (przynajmniej przy wyjazdach poza wysokim sezonem).
      My zawsze kupowaliśmy wyjazd 2-3 miesiące przed wylotem i zawsze znajdowaliśmy wtedy coś tańszego niż w FM (śledzimy ceny na bieżąco).
      W tym roku wyjątkowo kupiliśmy w grudniu, bo cena była bardzo atrakcyjna, obecnie jest dużo wyższa i raczej wątpię, żeby zeszła do grudniowego poziomu.
      • Gość: hanka TUI dało..... IP: *.xdsl.centertel.pl 06.01.13, 10:52
        Nie masz kompletnie racji. Mnie również w biurze TUI zachęcano do pośpiechu mówiąc, że w styczniu NA PEWNO będzie drożej. Zerwałam lokatę bankową, żeby tylko załapać się na promocję. To proste wprowadzanie klientów w błąd. Ta firma kompletnie nie zasługuje już na wiarygodność ! Żeby była jasność - nie mam pretensji o przedłużenie promocji ale o danie jeszcze lepszych warunków po 1 stycznia przy równoległej informacji (niezgodnej z prawdą) że najlepsze warunki będą do końca grudnia. Wydaje się że to postępowanie co najmniej nieetyczne a UOKiK też powinien się temu przyjrzeć !
        • Gość: Ewa Re: TUI dało..... IP: *.dynamic.chello.pl 06.01.13, 11:42
          Moja objazdówka po Portugalii zarezerwowana pod koniec listopada jest teraz nieco droższa (nawet z tym 3% rabatem), więc ja nie żałuję, bo u mnie wszystko w porządku, bo w ogóle nic nie straciłam, a mam rezerwację w gwarantowanym terminie, więc wycieczka z pewnością się odbędzie.
        • Gość: m Re: TUI dało..... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.13, 13:03
          Ale z czym nie mam racji? Z tym, że sprzedaż FM tak wygląda co roku? Czy z tym, że akurat mój wyjazd podrożał, a nie potaniał?
          W biurze zawsze ci powiedzą, że akurat teraz jest najtaniej, albo, że to ostatnie miejsca i trzeba brać, bo potem nic nie będzie. Przykro mi, ale wiara w te informacje jest po prostu naiwnością.
          Zresztą obecna promocja (i wcześniejsze weekendowe) dotyczy tylko zakupu online - skoro kupujesz wyjazdy przez biuro/agenta, to i tak byś nie skorzystała. Generalnie cena online powinna być zawsze niższa - w końcu taki klient jest tańszy w obsłudze ;-).

          • agent_t Re: TUI dało..... 06.01.13, 13:37
            Niekoniecznie musi być taniej bo agent też może udzielić takiej zniżki kosztem swojej prowizji.
            Druga sprawa to czy ktoś woli załatwiać takie kwestie z drugą osobą czy przy komputerze. Potrzeby są różne. Niewątpliwie widać trend ku rezerwacjom online. Kłopot jest wówczas jak coś idzie nie tak, albo trzeba przeskoczyć jakąś niestandardową sprawę. W internecie każdy klika, że zna i akceptuje wszystkie warunki na wszystko się godzi - a życie niesie rózne sytuacje - wówczas z komputerem albo infolinią trudniej takie sprawy się załatwia.
            Także jak to w życiu nie ma gotowych odpowiedzi na wszystko:)
          • Gość: l Re: TUI dało..... IP: *.play-internet.pl 06.01.13, 13:58
            Ja kupiłam wczasy przez call center w listopadzie. Pani zapewniała, że w grudniu będzie drożej. Obecnie wczasy mojej rodziny są 500 zł tańsze. Czy uważasz, że first minute ma oznaczać, kto kupi wcześniej ma taniej, czy w tej chwili standardem jest używanie nieadekwatnej nazwy do promocji, która z first minute ma niewiele wspólnego, bo lepsze warunki dostają Ci, którzy inwestują w wycieczkę później.
            TUI straciło dla mnie wiarygodność i więcej nigdy nie powierzę mu swojej kasy w first minute.
            • ankar_a Re: TUI dało..... 06.01.13, 15:00
              Oj, uparliście się podnieść mi ciśnienie przy weekendzie. Przeczytałam posty, zdenerwowałam się, weszłam na stronę TUI a tu - wcale nie zonk. Moja Turcja Egejska kupiona 30 grudnia za 9.700,00 teraz kosztuje (niby z uwzględnieniem tego 3% dodatkowego rabatu) 10.100,00. U mnie zatem wszystko w porządku... ufff. Nie wyszłam na frajerkę...
              • Gość: gosciu Re: TUI dało..... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.13, 15:36
                moja Turcja Egejska(rezerwacja z listopada) kosztowała i tak mam zarezerwowane 9997(2+2), teraz kosztuje 12300 i pomimo ich wszelakich promocji cena nie spada(obserwuje to przez cały czas)

                Wracając do zmian, to jeżeli rezerwacja jest online to cytuje regulamin
                W przypadku zmiany dokonanej rezerwacji Klient zobowiązany jest zapłacić cenę za imprezę turystyczną wskazaną w nowej umowie oraz zawrzeć nową umowę. W przypadku rezerwacji dokonanych on-line poprzez stronę internetową: www.tui.pl zmiana rezerwacji w terminie do 31 dni przed rozpoczęciem imprezy jest bezpłatna.

                także, jak była rezerwacja online , a teraz taniej to i to w dodatku w lepszym terminie to zmieniaj i egzekwuj swoje prawa

          • Gość: bemarjo Re: TUI dało..... IP: *.cable.net-inotel.pl 25.01.13, 09:48
            Niestety nie masz racji- promocja obowiązywała we wszystkich kanałach sprzedaży- po mojej interwencji u prezesa TUI zdjęli kłamliwe banery ze strony internetowej TUI. Prezes stwierdził,że to małe przeoczenie- są po prostu śmieszni.Tak właśnie wygląda "wojna" TUI z agentami. A co do ceny, to jeżeli w FM byłyby najniższe, to TUI dawałoby taką gwarancję, a jej nie daje. Z tego jasno wynika,że promocja FM w TUI polega na największym wyborze pokoi- i nic więcej.
            pozdrawiam
      • agent_t Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 06.01.13, 23:19
        To fakt - nie powinno tak być. Po to kupuje się w first minute aby było taniej. Biura powinny dawać gwarancję, że jeżeli w późniejszych okresach FM ceny będą niższe to rezerwacje wykupione wcześniej zrównają do tej ceny - wówczas klienci czuliby się traktowani poważni.

        No ale wszędzie coraz więcej formy, a mniej treści.
        • Gość: realista Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.ssp.dialog.net.pl 06.01.13, 23:53
          Zastanawialem sie w listopadzie nad 3 kierunkami i kilkoma hotelami dla 2+2. Zalezalo mi na apartamencie z 2 oddzielnymi sypialniami. Bylo First Minute i bylo w czym wybierac. Kupilem i nie zaluje - ani jednego z tych apartamentow nie ma juz teraz w moim terminie. I co z tego, ze - teoretycznie - kosztuje on teraz 3% taniej, skoro nie ma miejsc?

          Z innej beczki - czy jak dowiecie sie, ze w sklepie z butami albo z telewizorami wprowadzili nowa promocje, to tez lecicie z pretensjami i zadacie zwrotu zaplaconych miesiac temu pieniedzy? Ludzie, opamietajcie sie. Promocje maja swoje prawa i kazdy, kto cokolwiek sprzedaje, moze obnizyc cene.
          • Gość: Wika Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.01.13, 07:36
            Dokładnie, masz rację, ja też wykupiłam firsta dla mojej rodzinki (2+2), cena dla 1 dziecka była 0, teraz nawet z promocją 3% zapłaciłabym więcej i to w późniejszym terminie, bo tego co zarezerwowałam już nie ma. Jestem bardzo zadowolona i już nie mogę doczekać się lata. A ludzie jeżeli płacili jakąś cenę za wakacje to chyba uznali, że jest korzystna, bo inaczej by zrezygnowali z zakupu, a teraz wydziwiają, że w niektórych przypadkach jest taniej (i to tylko rezerwując on-line), myślę, że to po prostu oferty, które gorzej się sprzedają i nic dziwnego, że obniżają na nie cenę, żeby to sprzedać.
            Ja jak w promocji kupiłam upatrzoną kurtkę przecenioną o 50%, bo uznałam, że to korzystna cena to nie rozpaczam, że za jakiś czas okazuje się, że jest jeszcze tańsza, po prostu mogłam czekać i albo kupiłabym taniej albo nie byłoby już mojego rozmiaru i nie miałabym nic. Takie są zasady promocji.
    • Gość: Naciągnięty Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.polcard.com.pl 07.01.13, 16:06
      Potwierdzam, 600 pln w plecy na rezerwacji do Turcji w sierpniu br.
      Nie zgadzam się z tymi którzy twierdzą że nic się nie dziej i zrównują First Minute i Last Minute; zwykła przyzwoitość nakazuje aby obiecująć najniższe ceny przedsprzedażowe tej obietnicy dochować - chociażby nie poprawiając a co najwyżej utrzymując ofertę. Last minute to co innego - to wyprzedaż a ta kieruje się innymi zasadami.
      Bez wątpienia to co się dzieje jest wynikiem bardzo kiepskiej sprzedaży oferty z letniego katalogu.
      Oczywiście Ci, którzy kupili imprezy na obleganych terminach, kierunkach, hotelach - dzisiaj nie znajdą tańszej oferty - bo poziom sprzedaży przekroczył zakładany poziom minimum. Ci którzy poszli w mniej popularne bądź z tego co widzę po innych i sobie - droższe opcje - mają prawo czuć się naciągnięci.
      Ale niech tak TUI działa - sami sobie psują biznes - bo w kolejnych latach - o ile się ludzie na nich nie wypną - to wszyscy będą czekać nowe, lepsze wersje First Minute - i spirala słabej przedsprzedaży tylko się w ten sposób nakręci.
    • Gość: Stacho Oburzające pretensje IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.01.13, 17:58
      Po pierwsze trzeba mieć coś ciężko z głową, żeby płacić za wczasy 15 000, jak się doliczy wydatki na miejscu 20 000 idzie się paść.
      Za taką sumkę można kupić dobre używane auto, a czasem tyle ludzie zarabiają na rok.
      Po drugie jak masz na zbyciu 20 000, to kłótnia o 500 złotych jest szczytem chamstwa
      Po trzecie: nikt nikogo nie zmusza do kupowania firstów, kupiłaś siedź cicho
    • faraonka76 Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 07.01.13, 20:14
      Byłam w biurze podróży. Zgodnie z regulaminem ( jak pisał Tomek) można zmienić rezerwację na inny termin- 1x bezkosztowo do końca stycznia. W moim przypadku inny termin w to samo miejsce-cena obecna imprezy jest tańsza od wcześniej zarezerwowanej . Nie ma żadnego problemu aby dokonać zmiany i cena obowiązuje jak w cenniku z dnia dokonania zmiany ( ta mniejsza ale bez dodatkowych -3%). Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
    • Gość: Rafałek Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.13, 16:26
      Wyjaśnij mi proszę czemu mam żałować?
      Kupiliśmy wakacje na początku grudnia. Dziś cena po rabatach (łącznie z tym sławnym 3%) jest o 800 zł wyższa.
      Co roku mamy problemy ze znalezieniem hotelu dla 5'cio osobowej rodziny. W zasadzie jeśli nie złapiemy wakacji na first to potem jest bieda. W ubiegłym roku około marca nie było ofert w interesującym nas hotelu. W tym roku jeszcze są ale jak długo?
      Podjeliśmy świadomą decyzję i nie rwiemy włosów z głowy. A jak potanieje - trudno. Sprzedający ma prawo tak sterować ceną, żeby sprzedać towar. Jeśli idziesz rano do zieleniaka i kupisz sałatę po rabacie za 1 zł za główkę, a wieczorem będzie po 80 groszy, i następnego ranka po 50 groszy to uważasz, że jest nieuczciwy? Czy ktoś Was zmuszał do kupienia? Czy macie gdzieś na piśmie że cena nie spadnie za 2 tygodnie? Czy w markecie jak pisze RABAT do 50% to ilu z Was wie jaka była cena wyjściowa?
      Rozumiem gorycz, ale podobne praktyki robią wszystkie biura na kierunki które nie schodzą. Czy jak Wam nie będzie schodził towar to mimo wcześniejszego rabatu dla klientów będziecie sztywno trzymali cenę? Raczej nie, bo to obrót generuje zysk. Biura które mają drogie wycieczki mają mały obrót więc przeszły w specjalizację dla ludzi którzy są gotowi drożej zapłacić, my łapiemy się na masówkę która daje zysk jeśli się jej natrzepie tysiące. W przeciwnym wypadku ceny pójdą w górę i do 1000'ca obrażonych dołączy 10000 tych których już nie stać na wakacje.
      • Gość: Janca TUI strzeliło sobie samobója IP: *.xdsl.centertel.pl 27.01.13, 18:22
        Kompletnie nie chwytasz. BP ( w tym TUI) strzeliły sobie w tym roku gola samobójczego. Stwarzały wrażenie, że jeśli kupisz wcześniej, zapłacisz mniej. "TYLKO do końca grudnia, 30% taniej" - to cytat z reklamy. W biurze TUI panienki krzyczały, żeby się śpieszyć, bo NA PEWNO będzie drożej .A potem biura spokojnie przedłużały promocje... To oczywiście zgodne z prawem, tylko rozsypuje zaufanie do firmy/firm, które tak robią. Stają się NIEWIARYGODNE I mało rzetelne ! Po prostu już nigdy im nie uwierzę !
        Po takich manewrach, w przyszłym roku mało kto kupi takie szemrane firsty i utopią się same kochane Biura, dla których wczešniejsze kredytowanie to podstawa działania. Ja na pewno już nigdy nie kupię wcześniej. I kto komu zrobił kuku ? Chytry dwa razy traci, drogie TUI
        • jeff1965 Re: TUI strzeliło sobie samobója 27.01.13, 18:57
          > Kompletnie nie chwytasz. BP ( w tym TUI) strzeliły sobie w tym roku gola samobó
          > jczego. Stwarzały wrażenie, że jeśli kupisz wcześniej, zapłacisz mniej. "TYLKO
          > do końca grudnia, 30% taniej" - to cytat z reklamy.

          Raczej to Ty nie chwytasz. Od 5 lat kupuję fristy od 3 lat w TUI i co roku jest promocja do końca grudnia, a później przedłużają promocję na styczeń. Według Twoich poglądów jak Ty zakupiłaś wczasy to wszyscy następni powinni mieć już drożej. I jeszcze jedno w przyszłym roku też kupię frista.
          • Gość: Janca Re: TUI strzeliło sobie samobója IP: *.xdsl.centertel.pl 27.01.13, 19:43
            Teraz mnie ubawiłeś. Tzn. normalną wg. Ciebie rzeczą jest zakładana manipulacja jeśli nie nazwać tego mocniej. Czyli dla jaj i dla naiwnych (jak ja) ogłaszamy, że promocja trwa tylko do 31 grudnia a potem i tak przedłużamy do stycznia itd. Czy nie UCZCIWIEJ byłoby określić rzeczywiste i dotrzymywane ramy czasowe promocji ? Nie rozumiesz zwykłej rzetelności kupieckiej.
            Oczywiście nie mam pretensji że last minute mogą być tańsze - to loteria i Twój wybór. Ale jeśli kupujesz pół roku wcześniej i kredytujesz BP to powinienieś mieć lepsze warunki od innych. To oczywiste.
            I nie o parę złotych tu chodzi ale o zasady.
            • jeff1965 Re: TUI strzeliło sobie samobója 27.01.13, 19:52
              > Teraz mnie ubawiłeś. Tzn. normalną wg. Ciebie rzeczą jest zakładana manipulacja
              > jeśli nie nazwać tego mocniej. Czyli dla jaj i dla naiwnych (jak ja) ogłaszamy
              > , że promocja trwa tylko do 31 grudnia a potem i tak przedłużamy do stycznia it
              > d. Czy nie UCZCIWIEJ byłoby określić rzeczywiste i dotrzymywane ramy czasowe p
              > romocji ?

              Z natury nie odpowiadam powtórnie na ten sam temat, ale dla Ciebie zrobię wyjątek. Tak uważam to za naturalną rzecz, to się nazywa biznes. I proszę nie odpisuj na mój post bo nie lubię jałowej rozmowy.
              • Gość: Janca Re: TUI strzeliło sobie samobója IP: *.xdsl.centertel.pl 27.01.13, 20:12
                Nie obchodzą mnie Twoje personalne uwagi, piszę zresztą o problemie. Jeśli manipulacje i żonglerkę obietnicami nazywasz biznesem to mogę tylko głęboko współczuć - ty kompletnie nie wiesz co to jest biznes (uczciwy). Rozumiem, że dla ciebie Abmer też robił "biznes" ;) ?Szczególnie w branży turystycznej współpraca z klientem polega na zaufaniu. Takie gierki, którym przyklaskujesz takie zaufanie po prostu naruszają. Większość moich znajomychn nie da sie drugi raz nabrać i tyle. To logika, której nie zrozumiesz.
                • jeff1965 Re: TUI strzeliło sobie samobója 27.01.13, 22:02
                  Janca proszę Cię amber okradał ludzi z pieniędzy, nie wywiązał się z umowy. TUI organizuje wyjazdy zgodnie z umową. A przedłużenie promocji to nie przestępstwo. To by było na tyle, mimo wszystko życzę przyjemnych wakacji, licząc na że się nie spotkamy bo nie mam ochoty płakać o 200 zł w czasie urlopu.
          • warmianka35 Re: TUI strzeliło sobie samobója 27.01.13, 19:47
            Jeżeli ktoś ma w umowie "gwarancję najniższej ceny", to jego first powinien być najtańszy w porównaniu z późniejszymi cenami ( nie mam na myśli lastów) i nikt mnie nie przekona, że powinno być inaczej. Należy się jak przysłowiowa psu micha. W końcu jak ktoś zamraża swoje pieniądze ( w przypadku rodzin wcale nie takie małe) co najmniej na pół roku, to chyba należy mu się jakaś "nagroda". Rozumiem, że czasami ciężko jest przewidzieć jaka będzie sprzedaż,ale chyba po to jest umowa, aby klient wiedział na czym stoi. Ja co prawda w tym roku nie wybieram się nigdzie z TUI, zresztą nigdy jeszcze nie korzystałam z ich ofert, ale też byłabym wkurzona, gdyby się okazało, że biuro z którym wyjeżdżam w tym roku w ten sposób naciągnęło ludzi na wcześniejsze wpłacenie pieniędzy. Jeżeli jakieś biuro nie umie dobrze skalkulować cen firstów, to niech po prostu zniesie "gwarancję najniższej ceny" i wtedy nikt nie będzie miał pretensji.
    • Gość: Paweł Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.01.13, 12:24
      Dziwi mnie, że wszyscy, którzy oburzeni na TUI nie strzelili sobie jeszcze w te głupie łby ze złości, dla mnie jest oczywiste, że kupując jakiś wyjazd akceptuję cenę, którą płacę, kolejne ruchy biura z promocjami mnie nie interesują. Sami się nakręcacie i musicie być strasznie znerwicowani obserwowaniem cen dookoła siebie także na ciuchy, samochody, a kupienie waluty to juz musi byc horror (te ciągłe zmiany, hehehe)
    • warmianka35 Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 28.01.13, 18:56
      Ja sobie tak tutaj czytam i czytam o Tui i się zastanawiam, dlaczego wybieracie biuro, które nie ma "gwarancji najniższej ceny" i co więcej "gwarancji niezmiennej ceny" - przed chwilą zerknęłam z ciekawości na regulamin świadczenia usług i nigdzie tej drugiej gwarancji też nie znalazłam ( chyba, że coś przeoczyłam). Nie obawiacie się, że będziecie w plecy ileś tam setek złotych nie tylko z powodu dziwnych firstów, ale też i jakiś dopłat, bo paliwo do góry, kurs walut do góry itp? Nie lepiej było wybrać biuro, które ma takie i jeszcze inne gwarancje i spać do czasu wylotu spokojnie?
      • Gość: Robert Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.adsl.inetia.pl 28.01.13, 22:31
        Jak czytam te Wasze wypociny to zastanawiam się po co Wam urlop.Musicie być naprawdę nieszczęśliwi skoro dla kilku stów potraficie takie bzdury wypisywać.Nie liczy się dla Was to , że Tui jako nieliczne chyba biuro gwarantuje Wam pobyt w hotelu który zakupicie,że jednak możecie spać spokojnie bo bankructwo mu nie grozi ,że hotelarze się z tym biurem liczą .Byłem z nimi kilka razy i zawsze imprezy były znakomite.Dla mnie to jest najważniejsze.Wyluzujcie się i nie nakręcajcie się nawzajem bo nie warto.Cieszcie się urlopem,słoneczną pogodą , ciepłą wodą w morzu.
        • grecomaniak Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie 28.01.13, 23:17
          Co ty za bzdury piszesz? Smiech mnie ogarnia jak czytam te wszystkie pochwały dla tui.
          Tui gwarantuje pobyt w hotelu który wykupilem? haha, dobre!!!
          Też byłem kilka razy i mam zupełnie inne doświadczenia. Ostatnie takie, że nigdy więcej z nimi nigdzie nie polece, wlasnie dlatego, że dopilnowac zamówionego hotelu nie potrafili!
          Wkurzyłbym się tak samo gdyby mi taki numer wycięli.
          Ja nie żałuję, bo wybieram inne biura i takich numerow nie robią.
          • Gość: gość Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.dynamic.chello.pl 29.01.13, 07:23
            Zawsze kupuję firsta i jak do dej pory bardzo mi się opłacało. Porównanie mam sprzed dwóch lat moja wcześniej zakupiona oferta na Kretę za dwie dorosłe osoby i dziecko wyniosła 5007,00zł zakupiłam w listopadzie a potem ten sam hotel 9400,00 z tą samą opcją. Jeszcze nigdy się nie przejechałam na wcześniejszym zakupie. W tym roku jedziemy z innego biura niż TUI ale już wiem że dobrze zrobiłam bo hotel, do którego jedziemy niedostępny w żadnym innym biurze a opcja, którą mam zarezerwowaną niedostępna. Pozdrawiam.
            • Gość: agent Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.dynamic.chello.pl 29.01.13, 12:51
              to,że opcja niedostępna lub nikt inny nie ma tej oferty nie musi znaczyć dobre wczasy!!może być tak,że nikt nie chce sprzedawać tej oferty i biuro to widzi,że kupiło źle i się wycofuje z tego bo potem może być lawina skarg.życzę aby był pobyt udany.ogólnie warto kupić wcześniej bo taniej i duży wybór.potem bierze się co zostanie.w dobrych hotelach brak miejsc.biura jak się sporo sprzeda podnoszą ceny bo mało im zostało i się sprzeda.jestem agentem i wiem co mówię.pisze się o agentach masę bzdur.staramy się polecić klientowi dobrze aby wrócił do nas.biura duże mają to gdzieś.można porównać ceny wielu biur i wybrać najlepszą.działam w Warszawie,mam dużą wiedzę.jeśli masz ochotę sprawdzić to napisz- moniatravel@wp.pl Bogdan tak jakoś wyszło z tą reklamą na koniec.Sorry
        • warmianka35 do Ali 29.01.13, 12:21
          No i po co się tak od razu ciskasz? Lepiej czytaj ze zrozumieniem. Czy ja kogoś krytykuję? Nie piszę ani dobrze ani źle, bo jak już pisałam, nigdy z tym biurem nie wyjeżdżałam. Po prostu zadałam pytania, które, jak czytam wypowiedzi na temat TUI, mi się same nasunęły.Tak się składa, że od kilku dobrych lat wyjeżdżam z różnymi biurami co najmniej dwa razy w roku, a więc jestem zorientowana jak wyglądają umowy u różnych touroperatorów i mam chyba prawo je porównywać? Po to jest to forum, aby dowiedzieć się czegoś ( i pozytywnego i negatywnego) na temat właśnie biur z którymi się jeszcze nie wyjeżdżało - na temat tych, z którymi wyjeżdżałam już dawno wyrobiłam sobie opinię. A tak szczerze mówiąc, to gdyby większość podróżujących czytała dokładnie "warunki uczestnictwa", to mniej byłoby zestresowanych osób i przed wyjazdem i po przyjeździe. Jak już ktoś podpisze umowę, to potem często się słyszy "nie doczytałem", " nie zrozumiałem" itp. A więc co jak co, ale czytać i dopytywać się na temat biur z którymi się jeszcze nie wyjeżdżało, powinno się jak najbardziej. Gdybym swego czasu uważnie nie śledziła wypowiedzi na forum na temat Sky Club, do dołączyłabym do tych, którzy umoczyli kupę pieniędzy.
      • Gość: ewa123 Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.051.c88.petrotel.pl 29.01.13, 07:34
        i co więcej "gwarancji niezmie
        > nnej ceny" - przed chwilą zerknęłam z ciekawości na regulamin świadczenia usług
        > i nigdzie tej drugiej gwarancji też nie znalazłam ( chyba, że coś przeoczyłam)
        Kupowałam w TUI wyjazd na Maderę w first i oczywiście tej gwarancji nie było, gdy zadzwoniłam i zapytałam się, to nagle okazało się, ze jest i Pan mi już zmienia umowę. I w umowie, tylko ki grzyb tak podstołem, nie zapytasz, nie masz.
    • Gość: Jaco Re: TUI - kupiliście firsta - żałujcie IP: *.xdsl.centertel.pl 29.01.13, 19:55
      no i czego żenisz głupoty? sprawdziłaś swoją obecną cenę czy tylko patrzysz na cyferki? moja oferta mimo dodatkowej obniżki droższa od tego co zapłaciłem w listopadzie, może sprawdź od jakich cen te 3%, bo zwykła cena mojej oferty jest w tej chwili 10% wyższa od tej, którą płaciłem.

      PS. Jak jutro kupisz pomidory a w piątek będą tańsze podpal sklep :)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka