20.05.10, 00:17
Jestem oburzona postępoweniem Oriflame i chyba podejmę decyzję o
wypisaniu się z tego interesu. Prawie przy każdym zamówieniu jest
problem z dostarczeniem przesyłki, wizyty kuriera nijak nie zgadzają
się z terminem podanym przy zamówieniu. Nie wiem czy kurier
przychodzi czy oszukuje ja jestem w domu w różnych porach ale też
pracuje, wychodzę i nie mam możliwości czekać 12 godzin na łaskę
kuriera tym bardziej, ze nie wiadomo jakiego dnia się raczy zjawić.
Dzis siostałam info o naliczeniu mi opłaty 20 zł za nieodebranie
przesyłki! Nieodebranie??? Chyba niedostarczenie. Nieodebrać to ja
mogę jak mam przesyłkę w konkretnym miejscu do odebrania. Punkt
obsługi Oriflame jest dla mnie na końcu świata i tam nie będę
odbierać. Ciekawe czy ktoś jeszcze ma takie problemy?
Obserwuj wątek
    • ignorant11 Re: Skandal 20.05.10, 10:47

      Sława!

      O takich przypadkach pisz do Oriflame poczta@oriflame.com.pl oraz tel do
      działu obsługi: 224580300.

      To TY musisz składac reklamacje i info nt pracy kurierów.

      Bo DHL nie bedzie donosił na siebie do Oriflame swego moze nawet
      najlepszego Klienta.

      Forum Słowiańskie
      gg 1728585
    • suonatar Re: Skandal 20.05.10, 20:30
      Kurier jeśli nie zastaje nikogo w domu powinien zostawić swój numer telefonu.
      Jeśli nie zostawia, to znaczy że faktycznie pod wskazany adres nie dotarł...
    • tabaluga0 Re: Skandal 21.05.10, 09:35
      Powinien zostawic awizo, jesli jest choc troche mądry to dzwoni i mowi ze bedzie
      mniej wiecej o pewnej godzinie, u nas tak zawsze rabia, ale widac zalezy to od
      człowieka,.
      • albicilla2 Re: Skandal 21.05.10, 11:40

        Powinien, tak jak piszecie, ale jesli mamy date dostawy i go nie ma
        to NALEŻY dzwonic z informacja, lub pisac maile do Oriflame ,że
        czekałyście i nie dotarł.Oriflame musi wiedziec co sie dzieje z
        przesyłką, dzieki Wam,a nie temu co pisze czy mowi kurier.
        Z doświadczenia wiem,ze niektórzy z nich to kłamliwe typy,a
        przewoxnik broni się bardzo .Wiemrówniez,że w firmach kurierskich
        pracują ludzie, dla których nie jest wazne dostarczenie przesyłki,
        wówczas konieczna jest interwencja "u gory" , ale oriflame musi miec
        podkładke w postaci Waszych maili.
      • albicilla2 Re: Skandal 21.05.10, 16:48

        Bo to jak zwykle wszystko zalezy od człowieka smile.Jak zwykle ci
        dobrzy sa przydepnięci przez złe doświadczenia. Zawalczyc jednak o
        nasze dobro ,niegdy nie zaszkodzi, prawda??
        • edyska0 Re: Skandal 26.05.10, 23:37
          Paczka w końcu dotarła! Po tygodniu. Najpierw okazało się że był zły
          adres, potem w koncu dotarła dzięki mojemu wydzwanianiu do DHLu. Ale
          czy ja powinnam wydzwaniać?? Skoro się im za to płaci to oni maja się
          starać dostarczyć i skontaktować a nie my! Zawsze proponuję ze zostawię
          swój nr dla kuriera albo ze poproszę nr do kuriera to się z nim umówię.
          Nie chcą..
          • ignorant11 Re: Skandal 27.05.10, 10:01
            edyska0 napisała:

            > Paczka w końcu dotarła! Po tygodniu. Najpierw okazało się że był zły
            > adres, potem w koncu dotarła dzięki mojemu wydzwanianiu do DHLu. Ale
            > czy ja powinnam wydzwaniać?? Skoro się im za to płaci to oni maja się
            > starać dostarczyć i skontaktować a nie my! Zawsze proponuję ze zostawię
            > swój nr dla kuriera albo ze poproszę nr do kuriera to się z nim umówię.
            > Nie chcą..

            O postepowaniu DHLu czy innego kuriera piszcie do ORIFLAME

            Takie wpadki DHL moze ukrywac przed Klientem którym jest ORIFLAME ich
            chyba najlepszy płatnik

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka