Dodaj do ulubionych

WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!!

06.12.06, 13:01
Jestem nową konsultantką. Z trudem, ale zaliczyłam I etap programu "Witamy". Z
trudem - bo 70% mojego zamówienia było niedostępne( 3xmikrodermabrazja, 2
różne wody toaletowe). Koleżankom obiecałam żeby były cierpliwe, napewno
niedługo dostanę bo zamówiłam i są Back Order. Kombinowałam jak mogłam i w
efekcie sobie nakupowałam różności. Sprawdziłam - dostawa na 4.12 - wysłane.
Więc wczoraj (5.12) spakowałam dzieci i po paczkę. Odeszłam z kwitkiem bo
paczka będzie popołudniu! Klnąc pod nosem wróciłam do domu zawiadomić siostrę
żeby wieczór nie przychodziła.... (mam 2 małych dzieci i nie mogę tak sobie
po prostu znów iść po paczkę)
W poniedziałek mikrodermabrazja pojawiła się dostępna! Dopisałam resztę,
podzwoniłam kto co chce już z 17 bo zamawiam. I zamiast OD RAZU zamówić co
jest, postanowiłam poczekać 1 dzień na siostrę ... No i dupa! W moim koszyku
zamówień już nie ma dermabrazji! Dzwonię, pytam - wyprzedali wszystko i już
nie będzie w zamówieniu. (z moich 96 pp zostało 39)
I co ja mam teraz powiedzieć tym dziewczynom które zamawiały? Najpierw je
namawiam na Ori - bo firmy prawie nie znają, potem przepraszam za opóźnienia a
teraz co? ...
Zła jestem i tyle. Skoro coś się tak dobrze sprzedaje że ciągle tego brakuje
dlaczego nie zamówią tego więcej??? Skoro jest tak wiele zamówień że nie
nadążają z paczkami dlaczego nie zatrudnią więcej osób??
I dodam że katalogów 17 też już nie było. (poprzednio 16 kat też brakowało)

Uffff. Wygadałam się. Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • justa_79 Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 06.12.06, 13:37
      braki to niestety ogromny problem sad w przypadku braków powinien być zaliczany
      Program Witamy, bo nie jest to przecież wina konsultanta. najczęściej w brakach
      są nowości - my to widzimy, firma chyba też? każda firma kosmetyczna doskonale
      wie, że nowości sprzedają się najlepiej! dlaczego więc nie można tych produktów
      przygotować więcej? a brak katalogów to po prostu skandal - pozbawienie
      konsultantów narzędzia pracy i zarobku. nie sprzedaję, nie szukam nowych osób
      do współpracy - bo jak i po co? przecież im nie skseruję katalogu! co sobie
      pomyślą o mnie i o firmie? wolę nie ryzykować.
      • anetapan Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 06.12.06, 15:16
        Witajcie....podzielam twoją złość...ja nie zostałam konsultanką Ori bo
        obawiałam sie właśnie takiej sytuacji, poza tym sąsiadka która jest w Ori
        najzwyczajniej w świecie odradzała mi zapisanie się.
        Ale wracając do złości...to zamówiłam dla męża na Mikołaja zestw S8 (super
        zapach) i sytuacja wygląda tak, że zamówiłam to ze 3 tyg. temu a dostałam tylko
        balsam po goleniu, po tygodniu dostałam żel pod prysznic....a wody nadal nie
        mam...(i prezent nie będzie już taki atrakcyjny no ale to mąż więc jakoś mu to
        wytłumaczę a gdybym zamówiła to dla kogoś to co wtedy - nawet nie chę myśleć)
        niestety firma b. źle rozporządza produktami (a oferta coraz ciekawsza)...i nie
        zyska nowego konsultanta.
        Współczuję i życzę lepszej współpracy - może się to kiedyś zmieni. pozdrawiam.
        Aneta
        • piotr_aga Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 06.12.06, 15:25
          anetapan napisała:

          > Witajcie....podzielam twoją złość...ja nie zostałam konsultanką Ori bo
          > obawiałam sie właśnie takiej sytuacji, poza tym sąsiadka która jest w Ori
          > najzwyczajniej w świecie odradzała mi zapisanie się.


          a nie uwazasz ze sąsiadka odradzala z tego względu iz bała się konkurencji?
          przeciez tez tak moze byc...
          • anetapan Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 07.12.06, 10:56
            witam...nie sądzę Agnieszko by obawiała się konkurencji gdyż ja nie mam
            klientek w pobliżu zamieszkania...mam je głównie z pracy choć nie tylko...poza
            tym żyjemy w dobrych relacjach i rozmawiamy ze sobą szczerze...zresztą gdybym
            była zdecydowana na wstąpienie do Ori to uwierz mi że jej odradzanie by mi nie
            przeszkadzało bo to byłaby Moja decyzjasmile pozdrawiam. Aneta
    • 1szylider Mam dla Ciebie rade... 06.12.06, 15:42
      Oczywiscie prawie w kazdej działanosci zdarza sie drobne i czasowe usterki.

      Proponuje traktowac je spokojnie i filozoficznie.

      Bo "wkurzajac" sie tak mocno szybko sie wypalisz.., a przeciez nie o to chodzi
      nam wszystkim.
      • dori19851 Re: Mam dla Ciebie rade... 06.12.06, 20:16
        Oczywiscie prawie w kazdej działanosci zdarza sie drobne i czasowe usterki.

        Proponuje traktowac je spokojnie i filozoficznie.

        Bo "wkurzajac" sie tak mocno szybko sie wypalisz.., a przeciez nie o to chodzi
        nam wszystkim.


        1szylider jak zawsze ze spokojem podchodzisz do sprawy, ale nie każdy jest taki
        jak Ty, przeciez to jest naprawdę wkurzające, tłumaczyc sie przed klijentką, z
        powodu braków, czasami traci sie prze to klijentki ( bo klijentka stwierdzi,z ę
        jak ma tak długo czekać na kosmetyk to ona kupi w drogeri ) a to jest juz nie
        fajne. Wtedy jak mozna do tego podchodzić spokjnie?
        • 1szylider Re: Mam dla Ciebie rade... 06.12.06, 21:42
          dori19851 napisała:

          > Oczywiscie prawie w kazdej działanosci zdarza sie drobne i czasowe usterki.
          >
          > Proponuje traktowac je spokojnie i filozoficznie.
          >
          > Bo "wkurzajac" sie tak mocno szybko sie wypalisz.., a przeciez nie o to chodzi
          > nam wszystkim.
          >
          >
          > 1szylider jak zawsze ze spokojem podchodzisz do sprawy, ale nie każdy jest
          taki
          > jak Ty, przeciez to jest naprawdę wkurzające, tłumaczyc sie przed klijentką, z
          > powodu braków, czasami traci sie prze to klijentki ( bo klijentka stwierdzi,z
          ę
          > jak ma tak długo czekać na kosmetyk to ona kupi w drogeri ) a to jest juz nie
          > fajne. Wtedy jak mozna do tego podchodzić spokjnie?


          Drzewiej tez sie wkurzałem...

          Ale to niczego nie prowadziło.
        • 1szylider Re: Mam dla Ciebie rade... 06.12.06, 21:51
          justa_79 napisała:

          > no to proszę bardzo, zgłasza się do Ciebie osoba zainteresowana rozpoczęciem
          > współpracy z Oriflame - wyjaśnij jej spokojnie i filozoficznie, aby zbierała
          > zamówienia bez katalogów...


          trudna sprawa...

          A czy nie jest jeszcze trudniejsza sytuacja gdy wybijajaca sie Liderka dzwoni
          do Ciebie i prosi, abys jej pomogła, bo jej zabrakło katalogów, a TY na dodatek
          nie jestes własccicielem drukarni?

          Co jej powiesz?

          Gdy ona chce sponsorowac i nie ma kat dla nowych?

          Moim zdaniem jedynie mozna zagrac na czas i uspokoic sytuacje i zaczekac na
          wyjscie...

          Witkacy mawiał,że nie straszne są sytuacje bez wyjscia, ale znacznie gorsze sa
          same wyjscia bez sytuacji i po paru podobnych wistach zaczłem uwazac go za
          Wieszcza i prawie proroka...

          No i mniej górnolotnie przypomne, że budowanie biznesu( kazdego) polega na
          robieniu cos znaczego z... niczego.

          A zreszta nie narzekaj ze masz pod górke gdy idziesz prosto na szczyt...
          smile))
    • jolunia01 Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 06.12.06, 18:10
      Mnie też wkurza, nie dość, że zabrakło dla mnie po raz kolejny, bo dopiero!!!
      wczoraj mogłam złozyć zamówienie z 17 kat., to jeszcze te, które były w Back
      Order szlag trafił. Ta firma schodzi na psy coraz bardziej. Niedługo będe klęła
      tak jak moje znajome ze znanej firmy na A.
      • bea123456789 Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 07.12.06, 09:46
        cóż mogę powiedzieć, też wczoraj nagadałam się do siebie, aż dziecdi zwróciły
        mi uwagę. Bo też myślę że to wkurzające. Dlatego ja daję katalog następny już
        dwa tygodnie przed jego wejściem na rynek i robię zamówienie już w ciągu
        pierwszych 3 dni obowiązywania tego katalogu. Pocieszyłam się tylko tym że
        brakują mi tylko 2 sztuki cieni GG. Choć nigdy bym się nie domyśliła że braknie
        ich już po 2 dniach, bardziej że po tygodniu przecież one tak dużo kosztują.
        Ale powiem że staram się często nastawiać klientki że mogą być braki. A co do
        zamówień to oriflame musi zamówić ilośc prawie rok wcześniej i prawie zawsze są
        to produkty tylko na papierze które widzą. A co do domawiania to po prostu
        strają się ściągnąć z innych krajów. W drogerii jest zresztą tak samo, tylko
        klientka jak coś szuka to odwiedzi tyle drogerii aż wkońcu znajdzie to co szuka
            • fuegoo Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 08.12.06, 10:18
              przyznam szczerze, ze ja zdarzylam je kupic...ale zamawialam we wtorek, czyli w
              drugi dzien obowiazywania katalogu...ale z tego co piszesz to juz w trzeci czy
              czwarty dzien nie bylo!!a chcialam jeszcze dokupic...no coz...i co??teraz mam
              szukac tych cieni na allegro?? bo napewno tam sie cos takiego znajdziesmile hehe

              to Ci, ktorzy zamawiaja troszke pozniej, nie maja zadnych szans na nowosci??

              LIPA TOTALNA!!!!
              wiecej nie bede komentowac, bo tylko niepotrzebnie sie zdenerwuje!

              Pozdrawiam wszystkich
                  • zorina Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 08.12.06, 15:00
                    Pamiętajcie tylko, że kupując na allegro tylko napędzacie ten proceder...

                    Jesli chcecie, żeby nieuczciwi nie wykupywali pierwszego dnia co
                    atrakcyjniejszych produktów, to nie utwierdzajcie ich w przekonaniu, że to
                    dobry biznes.
                    • fuegoo Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 08.12.06, 18:16
                      > Pamiętajcie tylko, że kupując na allegro tylko napędzacie ten proceder...

                      Oczywiście Zorino, że masz rację.

                      Ale co innego pozostało osobom, którym bardzo zależy na konkretnych produktach?
                      a niestety już w pierwszych dniach obowiązywania katalogu te produkty sa
                      niedostepne i jeszcze na dodatek dostają info, że nie ma szans, aby one były w
                      ofercie!?

                      Naprawdę, nigdy nie pomyslałam, że przyjdzie do tego, że ja będąc konsultantkom
                      ori będę zmuszona kupowac kosmetyki tej firmy od innych konsultantek?? i to
                      jeszcze na łamach allegrosad

                      .............................
    • justa_79 a jeszcze niedawno było zupełnie inaczej... 07.12.06, 10:00
      w zeszłym roku przed Świętami w Oriflame nie było takich szopek. za to były w
      firmie konkurencyjnej - ogromne braki i opóźnienia w dostawach, klientki
      pozamawiały prezenty na Święta i nie dostały ich przed Świętami... konsultantki
      były rozgoryczone i myślały nad zmianą firmy. byłam wtedy dumna, że jestem już
      w Oriflame.

      w Oriflame opóźnienie w dostawie spotkało mnie tylko raz, w styczniu, podczas
      20-stopniowych mrozów. ale wtedy każdy konsultant, którego to dotyczyło, dostał
      od Oriflame przesyłkę kurierską, a w środku list z przeprosinami i krem do rąk.
      niby drobiazg, ale jak ważny! zamiast minusa za opóźnienie, Oriflame miał u
      mnie ogromnego plusa za taki sposób wybrnięcia ze sprawy.

      dlatego jestem ciekawa, jak zostaną rozwiązane obecne problemy, czy pozostanie
      niesmak czy podziw.

      bo system podaje mi czas realizacji dostawy do domu - 6 dni!!!
      • bea123456789 Re: a jeszcze niedawno było zupełnie inaczej... 08.12.06, 16:11
        paletki jeszcze będą. Gorsza sprawa bo codziennie trzeba sprawdzać kiedy bedzie
        ich dostawa no i zrobić kolejne zamówienie co wiąże się u mnie z kupieniem
        dodatkowego produktu na biuro bo na razie nie mam zamówienia jak bede miała to
        przed samymi świętami a tak długo nie będę ryzykowała żeby czekać z tymi
        cieniami, bo wszyscy się nimi zachwycają
    • jolunia01 WKURZA MNIE TA FIRMA CORAZ BARDZIEJ 12.02.07, 10:41
      Cud prawdziwy, udało mi sie zalogowac już o 10.20. Wklepałam zamówienie,
      szybko, szybko, bo Walentynki, a i tak paczka przyjedzie dopiero w środę, I ...
      CHOLERY MOŻNA DOSTAĆ: nowy katalog, a tu braki - MissO, Rebel, Midsummer dla
      facetów, rozświetlające cienie, emalie french...
      No i z prawie 250 PP spadło mi do 96. A na dokładkę w wiekszosci braków "termin
      nieznany".
              • albicilla MissO 12.02.07, 12:38

                Uprzejmie Informujemy, że produkt
                7714 - Woda toaletowa Miss O

                ma przewidywany czas dostawy - 20 luty

                Za utrudnienia Przepraszamy
                • zorina Re: 12.02.07, 12:52
                  Byłoby jeszcze milej, gdyby "uprzejmie informowali" osoby składające zamówienia
                  telefonicznie, że jest coś takiego jak promocja walentynkowa.

                  A tak, jak ktoś nie ma neta, to nie ma i promocji...sad
                  Wysyłam dziś listem wydrukowane oferty do konsultantów, którzy nie mają neta,
                  ale jak to jutro dostaną, to czy jeszcze coś będzie dostępne??

                  Pozdrawiam
                    • zorina Re: promocja walentynkowa 12.02.07, 14:29
                      Wiesz, to że tylko przez internet, to jest napisane dopiero w cenniku, ja tam
                      nawet nie zaglądam zazwyczaj, dopiero teraz zajrzałam po twoim poście...
                      więc po pierwsze, mogliby to napisać już na stronie internetowej, a po drugie
                      taka informacja nie boli, tym bardziej że dzwoniący dzwonią na swój koszt.
                      Założę się, że wiedząc o tej promocji chętnie zajrzeli by do kafejki
                      internetowej albo zadzwonili do sponsora - wkońcu to nie problem, a tak
                      pozostaje niesmak.

                      Pamiętam do dziś sytuację z oddziału we Wrocławiu, kiedy była dodatkowa oferta,
                      ale tylko przy składaniu zamówienia w okienku w oddziale... Ludzie tłumnie
                      zgłaszali na recepcji, że proszą o zminusowanie zamówienia złożonego internetem
                      i lecieli do okienka zamawiać wszystko od nowa - PARANOJA

                      A wystarczyło podać informację wcześniej i do ogółu.
                      Wkońcu nie wiem, czy zależy im na większych zamówieniach czy nie?

                      No ale po historii z misiami i mydełkami widać jednak że nie... Nie przewidują
                      wzrostu zamówień. To jest conajmniej dwuznaczne.

                      Oczywiście piszę to tu po to, żeby się wyżyć tongue_out ale wiem ,ze to nie miejsce na
                      to.

                      Zaraz piszę maila do centrali i na spotkaniu dyrektorskim w środę też napewno
                      będzie "wesoło".
                  • albicilla Re: 12.02.07, 15:11
                    zorina napisała:

                    > Byłoby jeszcze milej, gdyby "uprzejmie informowali" osoby składające
                    zamówienia
                    >
                    > telefonicznie, że jest coś takiego jak promocja walentynkowa.
                    >
                    > A tak, jak ktoś nie ma neta, to nie ma i promocji...sad
                    > Wysyłam dziś listem wydrukowane oferty do konsultantów, którzy nie mają neta,
                    > ale jak to jutro dostaną, to czy jeszcze coś będzie dostępne??
                    >
                    > Pozdrawiam

                    Okazuje się ,że ta promocja dot. tylko zamówien przez net.
                    Moja przyjaciółka była osobiście i nie mogła niczego z tej promocji zamówic.
    • justa_79 miś!!! 12.02.07, 13:25
      miś - piękny, walentynkowy. świetny pomysł na zwiększenie sprzedaży wód
      toaletowych. ba, wiele klientek zamawiało wody toaletowe tylko po to, żeby
      dostać misia. i co? i go nie dostały! miś był w brakach już na początku II
      tygodnia składania zamówień z K2. o wiele za szybko! i co teraz? klientki mają
      prawo czuć się oszukane - zamów wodę, dostaniesz misia. a misia nie dostaną.
      zniknął mi z koszyka, czyli nie obowiązuje go już back order, nie ma go też w
      stanie magazynu sad już czuję, jak posypią się zwroty tych wszystkich wód. czyli
      jak zwykle konsekwencje poniosą konsultanci.

      dziwi mnie, że to taki problem wyprodukować więcej misiów. przecież były już
      zamówione i dokładnie wiadomo, ile ich zabrakło. można zlecić to dowolnej
      firmie, ba, można nawet kupić podobne misie w dowolnej hurtowni, dołączyć
      wyjaśnienie i przeprosiny dla klientek. ale to nie mnie płacą za takie
      pomysły wink

      identyczna sytuacja z mydełkiem w kształcie serduszka. można było chociaż dać
      zamiast niego mydło różane (kształt nie ten, ale przynajmniej zapach taki sam).
      do tego karteczka z wyjaśnieniem i już człowiek się inaczej czuje. a tu
      niestety, tylko brak i cisza.

      ja chcę misia...!!! sad
      • zorina Re: miś!!! 12.02.07, 14:31
        Justa, rozumiem cię doskonale.

        Ja mam zamiar napisac maila do firmy z pytaniem co proponują w zamian za misie
        i mydelka, że o pudełkach na waciki nie wspomnę.

        Mają dwie opcje - albo kupią tak jak napisałaś gdziekolwiek cokolwiek
        podobnego, albo im prześlę rachunek za moje zakupy na to konto.

        Swoją drogą już kilka misiów kupiłam w sklepie z zabawkami, żeby klientów
        zadowolić i żeby uniknąć zwrotów..... Tylko czemu ja mam za to płacić??
          • zorina Re: miś!!! 12.02.07, 22:23
            Oczywiście, że warto. Miś był gratis, a mnie się całkiem podobał. Można go
            postawić lub posadzić, bo mu się nóżki ruszają no i ma to reklamowane serduszko
            na brzuszku. W sklepie kupiłam mniejsze i mniej foremne, bez serduszka za 5,50
            a większe, bardzo ładne, z sercem w dłoni ale za 8,90.

            Wszystko zależy za ile chcesz go odstąpić.
        • aga_piet Re: miś!!! 12.02.07, 16:53
          Też mam gula. Brak misiów jakoś kobitki przełknęły, ale mydełka chciały na
          walentynki. Znowu człowiek musi się głupio tłumaczyć... sad
          Co innego wytłumaczyć brak jakiegoś kosmetyku - sytuacja dość częsta, klientki
          zdążyły się przyzwyczaić, zwłaszcza że zawsze ostrzegam. Ale pisanie "Kup cośtam
          a dostaniesz cośtam GRATIS" jest zwykłym oszustwem. Bo klient KUPIŁ a NIE DOSTAŁ.
          I to kuźwa ja świecę oczami a nie osoby odpowiedzialne.
          • mneznehoklepne Re: miś!!! 13.02.07, 00:19
            Ja też już parę razy nie dostałam gratisów do zakupionego kosmetyku, więc
            teraz, kiedy widzę w katalogu kup coś tam a dostaniesz do tego gratis to i to,
            przestaje mnie ta oferta interesować nawet, jeśli dany kosmetyk chciałam
            zakupić, bo w 99% gratisa i tak nie będzie. Powinni chociaż na fakturze rozbić
            cenę kosmetyku z gratisem jak to ma miejsce v Avonie, wtedy naprzykład za wodę
            perfumowaną płace zamiast 49 złotych tylko 39 a za misia resztę - 10 złotych. I
            wierzę, że wtedy zależało by im na tym, żeby te "gratisy" wyprodukować. A tak
            to olewają. To samo z próbkami. Próbka gratis do produktu - brak, ale kupić
            próbkę już można. Ciekawe...
      • do.de Re: miś!!! 15.02.07, 09:27
        Dobra wiadomość dla osób, którym zabrakło misia:

        Bardzo nam przykro z powodu niedostatecznej liczby misiów w Katalogu 2.
        Zainteresowanie nimi przerosło najśmielsze oczekiwania. Niestety, nie jesteśmy w
        stanie zapewnić dodatkowej dostawy. Serdecznie przepraszamy Konsultantów i
        Klientów Oriflame za zaistniałą sytuację! Mamy nadzieję,
        że rewelacyjne promocje z Katalogu 3 wynagrodzą Państwu te niedogodności.
        Dodatkowo w ramach rekompensaty osoby, które nie dostały Misia Teddy (6782)
        gratis, otrzymają dezodorant Silk (1781) wraz ze swoim zamówieniem do końca
        Katalogu 3.
    • justa_79 Re: WKURZA MNIE TA FIRMA, ale ją lubię :) 16.02.07, 14:33
      wiecie, za co m.in. lubię tę firmę? za odzew na nasze oczekiwania. za to, że
      liczy się z naszym zdaniem. zauważcie, że praktycznie na każdy problem, o jakim
      tu piszemy, dostajemy taką czy inną odpowiedź w postaci działań firmy. i to się
      nazywa bardzo dobra obsługa - szacunek dla każdego konsultanta, dokładanie
      wszelkich starań do tego, aby jak najłatwiej nam się w tej firmie działało.

      ludzie narzekają prawie w każdej firmie, ale tylko w nielicznych firmach
      centrala liczy się ze zdaniem szeregowych pracowników czy konsultantów i robi
      coś, aby rozwiązać ich problemy.
    • basiaaaa Re: WKURZA MNIE TA FIRMA !!!!!! 20.04.22, 10:43
      Tak, pamiętam ten czas kiedy były braki, też wtedy musiałam się wygadać smile Obecnie, po kilkunastu latach czasu od tego wpisu, stan ten uległ zmianie. Bardzo rzadko jest jakiś brak kosmetyku, jeśli występuje to firma daje jakiś zamiennik. Obecnie kosmetyki są cudowne i nie wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji twarzy. Jestem konsultantką Oriflame. Zapisałam się na tej stronie oriinfo.pl Korzystam z pełnej pielęgnacji NovAge i suplementów diety. Uwielbiam wodę perfumowaną SoFever, nie ma ładniejszej od niej. Jeśli Twoje konto już wygasło, możesz zarejestrować się na tej stronie Rejestracja Oriflame
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka