15.04.07, 20:23
Witam, jakie będą nowości w katalogu 7? Dziękuję i pozdrawiamsmile
Obserwuj wątek
    • jolunia01 Re: katalog 7 16.04.07, 09:05
      tosia27 napisała:

      > Witam, jakie będą nowości w katalogu 7?


      Też jestem ciekawa, ale na miłość boską, opanuj się trochę. Nawet do tej pory
      nie zdążyłaś zamówić niczego z 6, więc po co ci ta wiedza? Zdążysz się
      dowiedzieć. 7 będzie aktualna dopiero za 3 tygodnie.
        • albicilla Re: katalog 7 16.04.07, 10:41
          Jaka agresja???
          Chyba niewłaściwie zdefiniowałaś wpis poprzedniczki.
          Ja już zrobiłam zamówienie , więc od jutra , bo jutro odbieram kosmetyki , dziś
          nie mogę , będę miała katalog 7.
          Jesli kogoś ciekawośc zżera to jest na to najłatwiejszy sposób , złożyć
          zamówienie i katalog masz w ręce.
    • asiek_asiekowaty Stop temu :/ 16.04.07, 10:57
      Zapamietajacie sobie - nie ma mozliwosci, zeby zobaczyc katalog wczesniej, niz
      w pierwszy dzien obowiazywania poprzedniego. Takie pytanie mozna bylo zadac
      dzisiaj, jutro, ale wczoraj? A jak ktos jest ciekawy, niech po prostu wejdzie
      na Wizaz.pl i tam przewaznie od razu ktos umieszcza caly katalog. To moze od
      razu juz zalozyc watki: co bedzie w 8, 9 10...?
      • 1szylider To nie sa info tajne:))) 16.04.07, 11:15
        asiek_asiekowaty napisała:

        > Zapamietajacie sobie - nie ma mozliwosci, zeby zobaczyc katalog wczesniej,
        niz
        > w pierwszy dzien obowiazywania poprzedniego. Takie pytanie mozna bylo zadac
        > dzisiaj, jutro, ale wczoraj? A jak ktos jest ciekawy, niech po prostu wejdzie
        > na Wizaz.pl i tam przewaznie od razu ktos umieszcza caly katalog. To moze od
        > razu juz zalozyc watki: co bedzie w 8, 9 10...?

        +++Wiele szczegłów jest ujawnine podczas okresowych spotkań dyrektorskih i
        innych...

        Kiedys mnie pasjonowało co bedzie za 2-3 katalogi.

        No ale wtedy cala oferta liczył gora 200 produktów.
        Teraz kiedy jest ich ponad 600 i co katalog sa wymieniane produkty, to juz mi
        spowszedniało i katalog z wyprzedzeniem jednego uwazam za całkowicie
        wystarczające info.

        A tempo zmian uwazam za baaardzo wysokie i niespotykane w innych firmach.

        Górujemy innowacyjnościa...
        • asiek_asiekowaty Re: To nie sa info tajne:))) 16.04.07, 11:54
          No jasne, przeciez o nowosciach wiadomo wczesniej, nie kazdy jedynie wie, w
          ktorym katalogu sie pojawia, moge sie domyslac, ze w 7 beda juz wreszcie np.
          maseczki do wlosow. Ale nie o to chodzi - nie mam nic rpzeciwko pokazywaniu
          klientkom katalogu z wyprzedzeniem, wtedy przynajmniej mogam dobrze zaplanowac
          zakupy, ja z reszta tez, bo skoro pomocja sie powtorzy, a mi na razie dany
          produkt nie ejst potrzebny, to wole kupic go pozniej. Ale ciagle pytania o nowy
          katalog zanim jeszcze wszedl sa meczace. Jak napisalam wczesniej - na Wizazu
          powinien byc dostepny nowy katalog dzisiaj. Ja moze sie rpzejde do filii i
          kupie 2, to napisze o nowosciach. Tylko prosze - pytajcie o nowy katalog, kiedy
          juz sie pojawi, a nie zanim sie pojawi.
          • 1szylider Re: To nie sa info tajne:))) 16.04.07, 12:03
            asiek_asiekowaty napisała:

            > No jasne, przeciez o nowosciach wiadomo wczesniej, nie kazdy jedynie wie, w
            > ktorym katalogu sie pojawia, moge sie domyslac, ze w 7 beda juz wreszcie np.
            > maseczki do wlosow. Ale nie o to chodzi - nie mam nic rpzeciwko pokazywaniu
            > klientkom katalogu z wyprzedzeniem, wtedy przynajmniej mogam dobrze
            zaplanowac
            > zakupy, ja z reszta tez, bo skoro pomocja sie powtorzy, a mi na razie dany
            > produkt nie ejst potrzebny, to wole kupic go pozniej. Ale ciagle pytania o
            nowy
            >
            > katalog zanim jeszcze wszedl sa meczace. Jak napisalam wczesniej - na Wizazu
            > powinien byc dostepny nowy katalog dzisiaj. Ja moze sie rpzejde do filii i
            > kupie 2, to napisze o nowosciach. Tylko prosze - pytajcie o nowy katalog,
            kiedy
            >
            > juz sie pojawi, a nie zanim sie pojawi.


            +++Kiedys byłem przeciwny pokazywaniu nowego, tzn nastepnego katalogu.
            Bo wydawalo mi sie,że odciaga to zarówno Konsultantki jak i Klientów od
            katalogu bieżacego...

            Ale jak wszystko i tym razem rynek zweryfikował ten poglad i dzisiaj uwazam,że
            pokazanie nastepnego katalogu nawet pomaga stabilizowac sprzedaz i planowac
            zakupy tym najlepszym Klientom.

            Przypominam,ze najlepsi Klienci to wcale nie Ci, kupia duzo i jednorazowo, ale
            tacy co powtarzaja zakupy na tyle czesto,ze mozna uwazac ich za Klientów
            STAŁYCH...
            • asiek_asiekowaty Re: To nie sa info tajne:))) 16.04.07, 12:08
              Mysle, ze dzieki temu tez zdybywa sie ich zaufanie, nie postrzegaja nas tlyko
              jako sprzdawcow, ktorzy chca najwiecej zarobic, ale konsultantow, ktorzy hca na
              prawde pomoc im w wyboprze najodpowiedniejszych dla nich kosmetykow. Raczej
              jako klientka nie mialabym dobrego zdania o konsultantce, ktora wiedzac, ze np.
              w nastepnym katalogu wybrany przeze mnie produkt bedzie tanszy, nie powiadomi
              mnie o tym, albo kiedy z checi natychmiastowego zysku doradzi mi akurat mniej
              odpowiedni produkt wiedzac, ze w nastepnym kataologu bedzie cos, co bardziej by
              mi pasowalo. Ja raczej nie pokazuje wczesniej nastepnego katalogu, ale w
              wymienionych i podobnych sytuacjach mowie otwarcie klientce, ze to bedzie w
              nastepnym tez, albo zeby sie wstrzymala, bo w kolejnym wejdzie fajna nowosc itp.
              • 1szylider Re: To nie sa info tajne:))) 16.04.07, 12:27
                asiek_asiekowaty napisała:

                > Mysle, ze dzieki temu tez zdybywa sie ich zaufanie, nie postrzegaja nas tlyko
                > jako sprzdawcow, ktorzy chca najwiecej zarobic, ale konsultantow, ktorzy hca
                na
                >
                > prawde pomoc im w wyboprze najodpowiedniejszych dla nich kosmetykow. Raczej
                > jako klientka nie mialabym dobrego zdania o konsultantce, ktora wiedzac, ze
                np.
                >
                > w nastepnym katalogu wybrany przeze mnie produkt bedzie tanszy, nie powiadomi
                > mnie o tym, albo kiedy z checi natychmiastowego zysku doradzi mi akurat mniej
                > odpowiedni produkt wiedzac, ze w nastepnym kataologu bedzie cos, co bardziej
                by
                >
                > mi pasowalo. Ja raczej nie pokazuje wczesniej nastepnego katalogu, ale w
                > wymienionych i podobnych sytuacjach mowie otwarcie klientce, ze to bedzie w
                > nastepnym tez, albo zeby sie wstrzymala, bo w kolejnym wejdzie fajna nowosc
                itp
                > .



                NO tak...

                Ale czasem działa to odwrotnie i przyspiesza decyzje Klientki, gdy widzi,ze w
                nastepnym katalogu cena jej ulubionego kosmetyku bedzie juz wyzsza...

                Napewno takie podejscie pomaga w planowaniu zakupów i ich optymalizacji.

                A nam stabilizuje obrót...
          • martta_k Re: To nie sa info tajne:))) 16.04.07, 14:50
            Odpowiadasz na :
            asiek_asiekowaty napisała:

            . Jak napisalam wczesniej - na Wizazu
            > powinien byc dostepny nowy katalog dzisiaj. Ja moze sie rpzejde do filii i
            > kupie 2, to napisze o nowosciach

            na wizażu już jest spis nowości i promocjismile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka