Dodaj do ulubionych

w sobotę jadę na giełdę...

26.05.04, 12:46
...coby sprzedać samochód.
Ponieważ nie mam doświadczenia w tym zakresie to baaaardzo proszę o jakieś
porady. Na co powinnam uważać, na co zwrócić uwagę? Jak nie dać się oszukać
po prostu...?
Ponieważ zależy mi na czasie to zapewne skorzystam z "oferty" łapaczy
podgiełdowych.
Dzięki z góry za pomoc
Obserwuj wątek
    • Gość: gosc Re: w sobotę jadę na giełdę... IP: *.aster.pl / *.acn.pl 26.05.04, 13:02
      nie daj sie!!!
      trzymaj cene a jak nie to niech spier...
      a wogole to nie jestem zwolennikiem giełd,sami pseudo fachowcy(bez obrazy)
      • anx Re: w sobotę jadę na giełdę... 26.05.04, 13:27
        Ja też nie jestem zwolenniczką giełd, ale nie ma wyjścia - potrzeba mi kasa :(
        • Gość: Sbarney Re: w sobotę jadę na giełdę... IP: *.rzeszow.cvx.ppp.tpnet.pl 26.05.04, 13:33
          A co to za Autko sprzedjesz JEŚLI MOŻNA SPYTAĆ
          • anx Re: w sobotę jadę na giełdę... 26.05.04, 14:55
            Peugeot 206.
            Ma jeszcze takie pytanie - w związku z tym, że autko jest na kredyt to
            współwłaścicielem jest bank , ale niestety &%$&$&$&^$&%^ bank wydaje zgodę na
            sprzedaż już 2 tygodnie :( a ja muszę jechać na giełdę ze względów czasowych
            już w ten weekend :(
            Czy bez tej zgody mam w ogóle po co jechać czy nikt ode mnie samochodu nie kupi
            bez zgody współwłaściciela/banku?
            • Gość: gosc Re: w sobotę jadę na giełdę... IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.05.04, 15:25
              bez zgody banku mozesz zapomniec o sprzedazy
    • Gość: gość Re: w sobotę jadę na giełdę... IP: *.pekao-fs.com.pl 26.05.04, 15:32
      uuu nie polecem. Zdenerwują cię tam tylko. Zależy jakie auto chcesz sprzedać,
      ale zapewne pojawi sie kilku przepitych po sobocie wsiurów, bądź handlarzy.
      Jeden zacznie łapać za drzwi i będzie szarpał z góry na dól, drugi położy się