Dodaj do ulubionych

Do prawdziwych fachowcow

20.10.07, 11:13
Silnik pracuje(Renault Twingo).Swiatla wlaczone.Przekrecam kluczyk,wyciagam ze
stacyjki-silnik prauje!!!!!!!!Dopiero jak wylacze swiatla silnik gasnie.Ludzie
co to jest i gdzie szukac przyczyny?????????
Obserwuj wątek
    • naprawdetrzezwy Oczywiście szukaj u Goździkowej. 20.10.07, 12:15
      BROŃ BOŻE nie próbuj jechać z tym problemem do elektryka.
      Wyszedłbyś na idiotę, szukając pomocy we właściwym miejscu.
      • daniel000 Re: Oczywiście szukaj u Goździkowej. 20.10.07, 14:10
        Czyli gdzie???????????????????????/
        • pocieszne Re: Oczywiście szukaj u Goździkowej. 21.10.07, 02:53
          daniel000 napisał:

          > Czyli gdzie???????????????????????

          no jak to gdzie, do Gozdzikowej :-)))
          • daniel000 Re: Oczywiście szukaj u Goździkowej. 22.10.07, 10:39
            Sam idz do Gozdzikowej bo twoj lekarz cie oszukuje:)))
    • polam5 Re: Do prawdziwych fachowcow 22.10.07, 18:34
      Prawdziwym fachowcom niestety nalezy sie fachowa zaplata za fachowa porade.
    • pchelka_81 Re: Do prawdziwych fachowcow 22.10.07, 20:40
      elektromechanik !!!!!!!!

      tez kiedyś miałam taki problem i okazało się że to bendyks w
      rozruszniku nie odbijał czy jakoś tak
      • karburatorek Re: Do prawdziwych fachowcow 22.10.07, 23:09
        Akurat miałem do czynienia z takim uszkodzeniem. Ponieważ jednak nie
        uważam sie za "prawdziwego fachowca" - musisz poczekać na odpowiedź
        od tych, do których pytanie jest skierowane...
    • pracoholik.555 Re: Do prawdziwych fachowcow 23.10.07, 11:31

      • pracoholik.555 Re: Do prawdziwych fachowcow 23.10.07, 11:32

    • daniel000 Re: Do prawdziwych fachowcow 23.10.07, 16:57
      Znalazłem przyczynę.Wszystkim którzy tak dzielnie
      mi "pomagali"dziękuję.Oby Wam inni tak samo pomagali.
      • pchelka_81 Re: Do prawdziwych fachowcow 23.10.07, 18:30
        a co było tą przyczyną jeśli wolno spytać?
        • daniel000 Re: Do prawdziwych fachowcow 24.10.07, 16:24
          Mogę Ci to wysłać na maila,napisz adres.
          • sk-1 Re: Do prawdziwych fachowcow 25.10.07, 20:56
            Niepoczebnie się obraziłeś.Wątpię,czy noblista od zwarcia w drutach ośmieliłby
            się odezwać na zawołanie "do prawdziwych fachowców".Uśmiechnij się i powiedz co
            tam było.
            • daniel000 Re: Do prawdziwych fachowcow 29.10.07, 09:31
              Powodem tego zamieszania byla zarowka od swiatel (stop i pozycyjne).
              Ktos wlozyl zarowke "na wcisk) i styki zarowki powodowaly
              zwarcie.Pisze -ktos-poniewaz samochod ten samochod mam zaledwie 3
              tyg.Po prawidlowym zalozeniu dobrej zarowki szystko jest OK.
              Fredoo-jak bym do tego nie doszedl winny bym byl CI duzy browarek.
              • karburatorek Re: Do prawdziwych fachowcow 29.10.07, 20:44
                Taaa...
                W moim przypadku uszkodzenie pojawiło sie po wymianie żarówki w
                tylnej lampie. Jednak była prawidłowo osadzona. Po dociekaniach
                okazało się, że żarówka ma zwarcie wewnętrzne (nowa!)
                Zamieniłem na nową i dobrą, a tą uszkodzoną sobie oznaczyłem i
                zachowałem. Od czasu do czasu podkładam ją komuś i mam niezły ubaw 8-
                )))
    • fredoo Re: Do prawdziwych fachowcow 26.10.07, 09:28
      Sprawa jest b.prosta do zrozumienia ale może być trudna do naprawy.
      U Ciebie zapłon jest zasilany z obwodu świateł anie stacujki.Coś
      jest pomylone lub zwarte.
    • henryk245 Re: Do prawdziwych fachowcow 27.10.07, 12:35
      identyczny problem mialem ongis z moim SAABem , ale wystarczalo
      wlaczyc wycieraczki a silnik gasl

      cefka laduje wiecej niz battery moze przyjac-
      najprosciej jest zmienic battery na wiekszy
      by cefka nienadazala ladowac
      • riese101 Re: Do prawdziwych fachowcow 27.10.07, 13:18
        mam golfa 2. podczas jazdy silnik nieoczekiwanie wchodzi na wysokie obroty,choć
        nie zawsze.co to może być?
        • henryk245 Re: Do prawdziwych fachowcow 28.10.07, 07:56
          Re:riese101 27.10.07, 13:18

          czy motor jest slabszy przy wyzszych obrotach ?
          jezeli tak to winowajcom jest nagar na "vacuum valve" -
          ustrojstwo to "siedzi" na wezu z filtra powietrza do silnika-
          zdejm ostroznie i wyczysc nagar delikatnie,przedtem sprawdz ew.
          osad korozyjny (zielono-szary) na kabelku podlaczonym do tegoz
          "VC" czujnika.
          • henryk245 Re: Do prawdziwych fachowcow 28.10.07, 08:11
            uzupelnienie :
            winowajcom jest nagar na "vacuum valve" -
            > ustrojstwo to "siedzi" na wezu z filtra powietrza do silnika-
            > zdejm ostroznie i wyczysc nagar delikatnie,przedtem sprawdz ew.
            > osad korozyjny (zielono-szary) na kabelku podlaczonym do tegoz
            > "VC" czujnika.

            silnik niemusi byc slabszy-winowajca ten sam tzn. korozja (patyna)
            na kontakcie z vacuum valve - daje czasowo falszywy sygnal (za uboga
            mieszanka) do
            "ignition system box" a ten z kolei daje wiecej paliwa do mieszanki=
            obroty i moc wzrastaja lecz cat szlak trafic moze.
            • riese101 Re: Do prawdziwych fachowcow 28.10.07, 21:23
              dzięki za porade tej możliwosci nie brałem pod uwage
              • pocieszne Re: Do prawdziwych fachowcow 30.10.07, 04:05
                riese101 napisał:

                > dzięki za porade tej możliwosci nie brałem pod uwage

                ja bym jej nie bral nadal
        • pocieszne Re: Do prawdziwych fachowcow 30.10.07, 04:08
          riese101 napisał:

          > mam golfa 2. podczas jazdy silnik nieoczekiwanie wchodzi na wysokie obroty,choć
          > nie zawsze.co to może być?

          sprzeglo sie slizga
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka