Dodaj do ulubionych

Jak kupić używane auto

24.08.06, 09:13
Niestety jestem zielona w tym temacie i nie bardzo mam na kogo liczyć. Chcę
kupić używany samochód - na 99% Opla Corsę i zastanawiam gdzie aby nie dać
się oszukać. Tzn nie powypadkowe w dobrym stanie, taki max do 5 lat.
Od osoby prywatnej, w komisie, na allegro? Sprowadzane czy z polskiego salonu?
Czy nie ma szans aby mi sie to udało i kupić nowy samochód?
Poradzcie
Obserwuj wątek
    • robert888 nie uda ci sie kiciu 24.08.06, 09:21
      .
    • iberia30 Re: Jak kupić używane auto 24.08.06, 09:35
      jak ktos bedzie chcial Cie oszukac to i Swiety Boze nie pomoze.
      Wydaje mi sie, ze najlepiej jest kupic od kogos z rodziny, od znajomych bo
      wtedy wiesz jaka byla historia auta.Ja kupowałam w komisie, ktory znajduje sie
      przy gieldzie samochodowej i funkcjonuje ladnych pare lat.Utrafilam auto
      zadbane, wychuchane-perelka.Ale...nie wszystko zloto co swieci.Sugeruje
      upatrzonym autem podjechac na stacje diagnostyczna i do serwisu aby sprawdzic
      faktyczny stan techniczny pojazdu-warto wydac300-500zl i miec spokoj niz
      odzalowac i utopic znacznie wiecej.Dokladnie sprawdzic dokumenty potwierdzajace
      przebieg i historie auta.
      Jesli masz rodzine w Niemczech, Holandii to popros aby tam sie rozejrzeli za
      autem-jakby nie bylo bedzie jezdzone po znacznie lepszych drogach i wieksza
      szansa na lepsze wyposazenie.
    • edek40 Re: Jak kupić używane auto 24.08.06, 09:40