Dodaj do ulubionych

Pękła szyba - co dalej

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.03, 19:28
Samochód Renault Megane, szyba kilkuwarstwowa. Uderzył kamień. W prawym dolnym rogu widoczna 10cm rysa na warstwie zewnętrznej. Jedna z warstw wewnętrznych też uszkodzona, choć praktycznie nie widać. Specjalista od klejenia szyb powiedział, że po nawierceniu (aby wpuścić klej i skleić wewnętrzne warstwy) szyba może dalej polecieć. Powiedział, że lepiej wymienić.
Nie znam się na tym. Nigdy przedtem nie pękła mi szyba w aucie. Co radzicie z tym zrobić? Ile może kosztować wymiana szyby (nowa lub używana)? Miasto: Warszawa. A może to olać i nakleić jakąś winietę, żeby gliny się nie czepiały, że szyba pęknięta. Ale co będzie jak poleci podczas jazdy.
A propos, kiedyś tak poleciała jak jechałem autokarem. Niesamowite uczucie. Ja siedziałem na samiutkim końcu, a i tak dostałem gradem odłamków. Ci na pierwszych siedzeniach, zwłaszcza pilot, musieli chyba mieć ciepło w majtkach.

No ale poradźcie proszę, co z tym fantem zrobić
Obserwuj wątek
    • greenblack Re: Pękła szyba - co dalej 24.07.03, 19:47
      Tylko wymienić, tylko na nową.

Pozdrawiam
    • Gość: Henry Re: Pękła szyba - co dalej IP: *.telia.com 25.07.03, 09:11
      Gość portalu: Wicio napisał(a):

> Samochód Renault Megane, szyba kilkuwarstwowa. Uderzył kamień. W prawym
      dolnym
      > rogu widoczna 10cm rysa na warstwie zewnętrznej. Jedna z warstw wewnętrznych
      te
      > ż uszkodzona, choć praktycznie nie widać. Specjalista od klejenia szyb
      powiedzi
      > ał, że po nawierceniu (aby wpuścić klej i skleić wewnętrzne warstwy) szyba
      może
      > dalej polecieć. Powiedział, że lepiej wymienić.
      > Nie znam się na tym. Nigdy przedtem nie pękła mi szyba w aucie. Co radzicie z
      t
      > ym zrobić? Ile może kosztować wymiana szyby (nowa lub używana)? Miasto:
      Warszaw
      > a. A może to olać i nakleić jakąś winietę, żeby gliny się nie czepiały, że
      szyb