Dodaj do ulubionych

last minute

IP: *.bb.online.no 25.05.11, 23:27
Witajcie
Własnie zarezerwowałam tydzień w Chorwacji. Totalnie spontaniczna decyzja, super last-minute, lądujemy w sobotę w Split i... więcej nic nie wiem. To oferta-fortuna, więc dopiero po przylocie dowiemy się, gdzie zamieszkamy. To nasz pierwszy wyjazd do Chorwacji, więc jestem zupełnie "zielona" Proszę o wszelkie rady... co warto zobaczyć, gdzie pojechać, czego spróbować itd...Wynajęliśmy auto na cały pobyt, będziemy z czwórką dzieci 2-11 lat. Ponieważ podczas pobytu przypadnie Dzień Dziecka chcielibyśmy bardzo zaskoczyć dzieciaki. Może wypasione wesołe miasteczko, może jakiś ciekawy fakultet... Pomożecie???
Obserwuj wątek
    • wislok1 Pomożemy 25.05.11, 23:49
      Wypasione wesołe miasteczko lub super fakultet,
      to chyba nie ten kraj.
      To nie Egipt ani Tunezja ( chwała Bogu, że nie ).

Ale to nie znaczy, że wasza decyzja jest zła. Chorwacja jest o wieeeeeeeele ciekawsza.

Na początek polecam:
      www.split24.com/pl/atrakcje-turystyczne-split/
      Trzeba kupić dobry przewodnik po Chorwacji, np. Pacala, National Geogr., Michelina.
      Jak już będziecie w hotelu, to będziecie wiedzieli, jaka miejscowość to jest.
      I wtedy łatwo ustalić, co ciekawego jest w pobliżu.
      Jak macie wypożyczone auto, to szkoda kasy na fakultety z biura podróży.
      Ustalić trasę na podstawie opisu z przewodnika i jazda
    • hepik1 Re: last minute 26.05.11, 05:56
      Trzeba pamiętać,że pierwszy tydzień czerwca to jeszcze grubo przed sezonem...co ma swoje plusy i minusy.
      Z jednej strony jeszcze nie bedzie tłumów ale i wiele atrakcji typu"wesołe miasteczka" jeszcze nie rozłożone.
      Prognoza pogody przewiduje ,że ma być gorąco(25-27 st) i to będzie największa atrakcja ,bo w Norwegii chyba jeszcze chłodnawo?
      Temperatura wody to jednak ok 20 st czyli kąpiel tak,kilkugodzinne baraszkowanie w morzu to chyba jednak nie.