Dodaj do ulubionych

Nastawianie kręgów

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.03.05, 12:35
Od kilku lat choruję na kręgosłup,zlecone mam noszenie pasa
ortopedycznego.Mam przepuklinę międzykręgową,jakieś osteofity i dyskopatię L5-
S1.Lekarze leczą mnie zastrzykami (Olfen), miałam robione rtg ze 2 lata
temu,lekarz nie daje na kontrolne rtg tylko pcha zastrzyki.Nie obchodzi go
gdy mówię że nie daję rady już pracować (pracuję jako kucharz).W zeszłym
tygodniu byłam u kręglarza, okazało się że wyskoczyły 4 kręgi.Kręglarz je
nastawił i kazał 3 dni leżeć.Leżałam jak kazał, ale teraz też okropnie boli,
wcale nie jest lepiej i dlatego pytam czy jak pójdę do lekarza rodzinnego
przyznać się że byłam u kręglarza? Co dalej robić jeśli lekarz znów walnie mi
zastrzyki? Dlaczego nie chce dać na rtg i sprawdzić co tam się dzieje? Co
robić?
Proszę o rady i z góry serdecznie dziękuję.
Obserwuj wątek
    • 5_monika Re: Nastawianie kręgów 21.03.05, 12:38
      może dokładniejszy rezonans magnetyczny
      • Gość: Mała Mi Re: Nastawianie kręgów IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.03.05, 12:52
        Pewnie że dokładniejszy ale o to chodzi że lekarz nie chce mnie skierować na to
        badanie, daje w ciemno zastrzyki, a ja juz naprawdę nie mogę tak funkcjonować.
      • Gość: Mała Mi Re: Nastawianie kręgów IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.03.05, 14:55
        Może ktoś coś doradzi?
        • Gość: Nocny Piotruś Re: Nastawianie kręgów IP: 81.219.249.* 21.03.05, 20:09
          Kręgosłup to poważna sprawa. Nie wolno chodzić do żadnego "kręglarza" (to taki
          co gra w kręgle? :)))), ani do "kręgarza", tylko ewentualnie do lekarza, który
          zajmuje się medycyną manualną, zwaną niekiedy kręgarstwem lub osteopatią. Taki
          lekarz ogląda też zdjęcia RTG, tomografii itp.,zna się na tym i wie co robić.
          Zabiegi są często o wiele bardziej skuteczne od masażu, naświetlań i innych
          metod fizykoterapeutycznych. Można uzupełnić je akupunkturą (bardzo dobre