Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Od ilu zł godziwe zarobki?

IP: *.acn.waw.pl 21.03.04, 17:48
    No właśnie, od ilu zł/miesiąc wg. Was zarobki można nazwać godziwymi?
    Dla mnie, faceta nie mającego na utrzymaniu rodziny, 5000-6000 zł/mc do
    łapy po studiach oznacza w miarę godziwy zarobek, jednak to jeszcze nie
    szczyt marzeń. Jakieś 3500 zł/mc (też netto), to kwota poniżej której nie
    chciałoby mi się rano ruszać czterech liter z domu.
    Obserwuj wątek
      • Gość: Inka przewartościowanie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.04, 18:03
        To ja odpowiem tak: po roku poszukiwania pracy - zeszłam na ziemię i bynajmniej
        nie ma to nic wspólnego z marzeniami a nawet z godziwym zarobkiem...
        (też jestem po studiach a nawet mam 4 lata stażu zawodowego)
        • robert8888 Re: przewartościowanie 21.03.04, 18:34
          po studiach - 4 tys. brutto - w stosunku do odpowiedzialności za to co robie to
          wręcz smieszne zarobki
          • Gość: Mar ależ ty zarabiasz co najniej 8 tys., a nie 4 IP: *.skorosze.2a.pl 01.04.04, 11:20
            ALe połowę zabiera ZUS (ubezpieczenie zdrowotne, chorobowe, wypadkowe i
            emerytalne) oraz urząd skarbowy (zaliczka 20%). Więc nie pyskuj, tylko nie
            głosuj na socjalistów z prawicy ani z lewicy.
          • Gość: Marekle Re: przewartościowanie IP: *.p.lodz.pl 03.04.04, 16:24
            Jesteś oderwany od rzeczywisości, chyba że zatrudnisz się jako męska prostytutka
        • Gość: vademecum Re: Tylko zmiana SYSTEMU.... IP: *.telpol.net.pl 29.03.04, 21:06
          może cokolwiek zmienić.Każdy ma godność i żeby ją zachować potrzebne są środki
          zwane pieniędzmi.Ma racje ten,któremu nie chciałoby się ruszać z domu za mniej
          niż 3500zł.W tym SYSTEMIE przestępca ma więcej na miesięczne utrzymanie niż
          emeryt po 40 latach pracy -czy to normalne???
          Wykładnikiem demokracji są środki płatnicze,więc sami możemy sobie