Dodaj do ulubionych

Informatyka i ekonometria - praca

IP: 156.17.155.* 28.01.10, 11:18
Witam wszystkich
Jestem studentką pierwszego roku IIE i mam takie pytanie: Czy po tym kierunku
można znaleźć dobra prace, wiem że to pytanie pojawiało się bardzo często na
forach ale jeszcze nigdy nigdzie nie spotkałam konkretnej odpowiedzi typu: tak
dobry kierunek dobre perspektywy, albo to do dupy nic po tym nie ma. Jest to
dla mnie bardzo ważne, ponieważ nie wiem czy nie zrezygnować z tego kierunku i
zacząć coś innego, ale jakbym została to co myślicie o specjalizacji analiza
danych?
Obserwuj wątek
    • allerune Re: Informatyka i ekonometria - praca 28.01.10, 15:14
      przyznam szczerze, niewielu znam po tym ludzi pracujących w branży IT. Tym,
      którym się udało, powodzi się całkiem dobrze.
      Reszta rozsiana jest po różnych miejscach, sławetne HP we Wrocławiu, jakieś
      banki. Praca jest, ale bez kokosów. Jesteś po prostu jednym z dziesiątków
      urzędasów na piętrze, tak przynajmniej słyszałem...

Fajnie, że interesujesz się tematem już teraz. Masz szansę nie pójść w ślady
      większości. Ja tylko mogę podpowiedzieć, że im więcej zaawansowanej matmy,
      statystyki i programowania, tym lepiej dla Ciebie :)
    • allerune Re: Informatyka i ekonometria - praca 28.01.10, 15:15
      jakie masz wiodące przedmioty na tej analizie danych?
      • Gość: studentka Re: Informatyka i ekonometria - praca IP: 156.17.155.* 28.01.10, 15:53
        # Podstawy logicznego wnioskowania
        # Analiza wariancji i kowariancji
        # Pomiar i analiza cech jakościowych
        # Planowanie eksperymentów
        # Metody prezentacji danych. Raporty
        • allerune Re: Informatyka i ekonometria - praca 28.01.10, 17:39
          Czyli masz taką zubożałą statystykę.

Popatrz sobie teraz na goldenline / linkedin i wrzuć tam hasło "analityk
          danych", poczytaj CVki ludzi, którzy się pojawią. Jak dla mnie to juniorska