Dodaj do ulubionych

szukam pracy w Ostrowie lub okolicy

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.06, 15:36
Mam 25 lat, jestem nauczycielem. Od września nie mam pracy. Suzkałem, mozecie
mi wierzyc. Ale coraz bardziej zaczynam watpić w sens wysyłania CV i
chodzenia na rozmowy. Jestem w takiej sytuacji, że przyjmę każda pracę, o ile
bedę miał na ten temat jakiekolwiek pojecie. W
Obserwuj wątek
    • Gość: TO JA Re: szukam pracy w Ostrowie lub okolicy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.06, 09:57
      No cóż witaj w klubie, ja też jestem magistrem , który od września poszukuje
      czynnie pracy. Skończyłam ( tak by się wydawało prestiżowe studia)
      administrację pięcioletnią na wydziale prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. I co?
      rozpacz, już mi wstyd chodzić na ksero i kserować lub drukować swoje CV, Nie
      wspomnę ile już złożyłam dokumentów do różnych firm, nawet do sklepów i nic. Ja
      nie wiem co można zrobić , w Ostrowie jest trageia, jeśli nie ma się starych,
      którzy mają wejścia w czołowych urzędach to się nie da nic zrobić, Ja nie mam
      wejść. Chciałabym dodać,że szukam pracy nie tylko oczywiście w Ostrowie a w
      Kaliszu,Krotoszynie,Pleszewie,odolanowie, Raszkowie ,Przygodzicach,Ostrzeszowie
      • Gość: Bernadr Re: szukam pracy w Ostrowie lub okolicy IP: *.zelnet.pl 22.02.06, 09:36
        Zludzeniem jest to jak komus sie wydaje, ze po skonczeniu "zarzadzanie i
        marketing" w Ostrowie czy Kaliszu dostanie zaraz po studiach prace za 2000 na
        raczke. Zacznij od pracy za 800zl, zdobadz doswiadczenie, praktyke a dopiero
        pozniej mysl o lepszej robocie. Robota jest , czeka tylko ludzie maja wlasnie
        zludzenia. Myslisz, ze ktos Cie bedzie chial zatrudnic na dobrze platnym
        stanowisku bez doswiadczenia i praktyki?
        • emcia34 Re: szukam pracy w Ostrowie lub okolicy 22.02.06, 09:51
          hej Bemadr widzisz, wybrałam studia o wiele trudniejsze niż te w Ostrowie bo na