Dodaj do ulubionych

Gdzie prowadzić terapię SI w Warszawie?

18.07.06, 16:53
Moja córka ma zaleconą terapię SI. Mieszkam w Warszawie. Mam do wyboru dwa
miejsca Huculską lub KLEKSA. Nie wiem, który ośrodek jest lepszy. Na Huculską
jesteśmy zapisani na początek sierpnia natomiast w KLEKSIE pani Adamus M.
obecnie wyjechała i prawdopodobnie przyjmie nas dopiero po wakacjach. Nie
ukrywam, że zależy mi na czasie, ale z drugiej strony może warto poczekać.
Bardzo proszę Was o opinię. Czy ktoś ma doświadczenia z ośrodkiem na
Huculskiej?
Obserwuj wątek
    • annaciszewska Re: Gdzie prowadzić terapię SI w Warszawie? 19.07.06, 16:45
      Witam, jestem studentką Akademii Pedagogiki w W-wie i niestety nie wiem nic o
      tym ośrodku. Jeżeli byłaby Pani zainteresowana, moge dac Pani kontakt do pani
      Marty Wiśniewskiej- jest ona certyfikowanym terapeutą IS, członkiem Polskiego
      Stowarzyszenia Terapeutów SI. Nie jestem pewna, czy odpisze do Pani, , ale
      sądze, że jest w stanie Pani pomóc. Oto jej adres: guciow@wp.pl.
      Pozdrawiam
    • dorek3 Re: Gdzie prowadzić terapię SI w Warszawie? 20.07.06, 08:57
      Też jestem zainteresowana ta sprawą.
      Podpowiedzcie coś proszę. A mo ze jakieś inne sprawdzone namiary - mi na razie
      zależy na dobrej diagnozie
      • miltonia77 Re: Gdzie prowadzić terapię SI w Warszawie? 24.07.06, 17:23
        Ja mam z Kleksem zle doswiadczenia, ale to raczej chodzilo o konkretnego
        terapeute, a nie o cala firme.
        Zawsze mozna umowic sie na spotkanie i zobaczyc jak wszystko wyglada,
        porozmawiac i zorientowac sie. Na Huculskiej pierwsze spotkanie konsultacyjne
        jest bezplatne, w Kleksie nie maja czegos takiego, ale pewnie mozna
        przynajmniej wejsc i obejrzec wszystko. Nikt sie nie obrazi, jesli cos Wam sie
        nie spodoba. Macie do tego prawo.
        • dorek3 Re: Gdzie prowadzić terapię SI w Warszawie? 25.07.06, 09:03
          a możesz (choćby na priv)napisać kogo nie polecasz?