Dodaj do ulubionych

Chamstwo Plusa

27.11.06, 20:49
Dziś , gdy usiłowałam zadzwonić , zamiast osoby do której telefonowałam
odezwał się automat informując mnie, że z powodu nieuiszczenia należności mam
blokadę rozmów wychodzących, które są przekierowywane do biura windykacji.

Usiłowałam zadzwonić do biura obsługi - to samo.

Zadzwoniłam od automatu, z czego ze 4 jednostki zjadła mi kataryna (Jak chcesz
to i sro, wciśnij 1, jak chcesz to i sro, wciśnij 2).

Dodzwoniłam się wreszcie, pani zażądała ode mnie stu danych, m. in.nipu firmy,
na którą zarejestrowany jest telefon (jasne, nic innego nie mam pod ręką w
budce telefonicznej w środku miasta), okresu przychodzenia rachunków
(rachunków mam ze 14, nie sprawdzam każdego).

Wyłożyłam więc o co mi chodzi, pytając uprzejmie , czy Plus przegapił może
strajk listonoszy.

Skierowano mnie do działu płatności, gdzie automat poinformował, że... jestem
na liście oczekujących na połączenie. Widać wycięli ten numer większej ilości
ludzi, zbiorowo.

POnieważ już straciłam z 7 jednostek, postanowiłam nie czekać w kolejce Bóg
wie ile, być może do wyładowania karty.

Operator robi wszystko TYLKO dla klienta!
Obserwuj wątek
    • Gość: chwila Re: Chamstwo Plusa IP: *.chello.pl 27.11.06, 21:21
      kochanica-francuza napisała:

      > Zadzwoniłam od automatu, z czego ze 4 jednostki zjadła mi kataryna (Jak chcesz
      > to i sro, wciśnij 1, jak chcesz to i sro, wciśnij 2).

      O tak, to może doprowadzić każdego do furii. Kilka minut trwa nagranie, zanim
      skierują Cię pod właściwy adres. Często należy jeszcze wysłuchać informacji o
      promocjach, nowościach, ułatwieniach i innych innowacjach. A skóra na karku
      cierpnie i włos się jeży. Kiedy wreszcie czekasz na konsultanta, okazuje się, że
      jesteś 150 w kolejce. I wszystko to w trosce o dobro klienta.
      Kochanico, podzielam Twój gniew...
      • kochanica-francuza Re: Chamstwo Plusa 27.11.06, 21:29

        > O tak, to może doprowadzić każdego do furii. Kilka minut trwa nagranie, zanim
        > skierują Cię pod właściwy adres. Często należy jeszcze wysłuchać informacji o
        > promocjach, nowościach, ułatwieniach i innych innowacjach. A skóra na karku
        > cierpnie i włos się jeży. Kiedy wreszcie czekasz na konsultanta, okazuje się, ż
        > e
        > jesteś 150 w kolejce. I wszystko to w trosce o dobro klienta.
        > Kochanico, podzielam Twój gniew...

        A żebym jeszcze dzwoniła z komórki, gdzie płaci się jeden impuls! Ale na te
        zabawy straciłam dobrych kilka jednostek !
    • create efekt braku konkurencji 28.11.06, 00:33
      Jeśli w USA, Kanadzie czy Chinach rozmowy komorkowe moga kosztowac tyle co
      staconarne, to czemu w Polsce tak nie moze być?

      Bo zgraja monopolistów okrada konsumentów
    • myniek1 Re: Chamstwo Plusa 28.11.06, 12:06
      Plus najlepsza sieć? Dobre sobie! Również przetestowałam wszystkie i Plus
      oklazał się najgorszy. Klienta sznują tylko w Erze. Mam u nich 3 karty
      abonamenowe i jedną tak tak. Nawet jak spózniam się z opłatami to nie robią
      cyrków. Kiedyś nie płaciłam przez 2 mce (bo wyjechałam i zapomniałam) i nikt
      nie wyłączał mi wychodzących ani innych. Dodam, ze mojemu tacie w Orange
      wyłączyli wychodzące już po 3 dniach spóznienia. Groza!
      • des4 Re: Chamstwo Plusa 28.11.06, 13:38
        myniek1 napisała:

        > Plus najlepsza sieć? Dobre sobie! Również przetestowałam wszystkie i Plus
        > oklazał się najgorszy. Klienta sznują tylko w Erze. Mam u nich 3 karty
        > abonamenowe i jedną tak tak. Nawet jak spózniam się z opłatami to nie robią
        > cyrków. Kiedyś nie płaciłam przez 2 mce (bo wyjechałam i zapomniałam) i nikt
        > nie wyłączał mi wychodzących ani innych. Dodam, ze mojemu tacie w Orange
        > wyłączyli wychodzące już po 3 dniach spóznienia. Groza!

        Po cholerę ci 4 karty??? Jedna nie wystarczy...?
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka