Dodaj do ulubionych

[WROCŁAW] Można i tak?

03.12.03, 10:25
Tajemnicza promocja w McDonald's

WROCŁAW. - Bileciki do kontroli, bileciki! Kto ma dekadówkę, ten dostanie
frytki! - Czy to nowa promocja MPK?


Rzecz nie dzieje się w tramwaju... ale w McDonaldzie! Każdy, kto pokaże przy
kasie bilet miesięczny lub dziesięciodniowy przy zakupach na sumę wyższą niż
6,30 zł, dostanie za darmo frytki, napój lub lody.
Reklamy kuszą wrocławian na przystankach tramwajowych i w punktach sprzedaży
biletów. Co ma wspólnego amerykańska restauracja z wrocławską komunikacją
miejską?

- Nic - wypiera się Ewa Mazur z biura prasowego ZDiK-u, dla którego świadczy
usługi MPK. - McDonald's był jednym ze sponsorów przy drukowaniu nowych
rozkładów jazdy i mapek nocnych autobusów. Akcję z biletami zorganizowali bez
nas.

Równie tajemniczo odpowiada Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy McDonald'sa. -
To jest jakaś lokalna promocja, w innych miastach tego nie ma. Akcja ma chyba
zachęcić do kupowania biletów okresowych - mówi bez przekonania. Odsyła do
ZDiK-u.

Kto więc może być bardziej zainteresowany sprzedażą biletów niż sam ZDiK? O
komentarz poprosiliśmy firmę Plan, odpowiedzialną za druk i rozwieszenie
rozkładów jazdy we Wrocławiu. To oni umieścili reklamę na przystankach. -
Restauracja jest jednym z wielu naszych sponsorów. Dali pieniądze na
rozkłady. W zamian prowadzimy wspólną akcję promocyjną - wyjaśnia Seweryn
Miller z firmy Plan.

Jak się dowiedzieliśmy, nietypowa promocja potrwa co najmniej rok. - Nie mamy
nic przeciwko. Jeśli poprawi się sprzedaż biletów, będziemy zadowoleni -
podsumowuje Ewa Mazur.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka