Gość: asia IP: *.airlan.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 19:52 No coz, bardzo mi przykro, ze jednak do mojego laptopa nie moge sama zainstalowac karty WiFi, chociaz ja kupilam osobno. Taka pcimcia jednak wystaje :-((( Link Zgłoś Obserwuj wątek
Gość: asia Re: HP bez WiFi IP: *.airlan.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 20:00 nie, to jest hp compaq z Karen notebook w promocji z open office za niecale 3 tys. Dziala internet na pcimci czy jak jej tam. Zakupilam karte, ktora wklada sie do wewnatrz, ale podobno w tych hp tak sprytnie jest cos poukladane , ze w biosie trzeba cos zmieniac. Ja jestem laikiem, powtarzam to co powiedzial moj znajomy informatyk. wiec niby wszystko o.k., ale takie cos nieladne wystaje z boku a karta wewnetrzna lezy sobie w szufladzie.... Link Zgłoś
hanatol Re: HP bez WiFi 21.04.06, 20:08 To nie jest bardzo skomplikowane. Hp ma zapisaną w biosie listę kart z którymi może współpracować. Różnią się one głównie nalepką i ceną. Jeśli masz inną kartę to: - wkładasz ją do innego notka (który nie ma takiej blokady) - flashujesz firmware karty - zmieniajac PCI id tego "normalnego" na HP-kowe. - wkładasz karte do swojego notka Uwagi: - to nie może być dowolna karta - z tego co wiem działają karty z chipsetami Broadcom, Atheros i Intel - ale nie wiem czy wszystkimi. - można to zrobić również bez użycia innego notka, ale wtedy trzeba go rozebrać przy włączonym zasilaniu (w stanie uśpienia) - a to troche ryzykowne. Trzeba by troche pogooglać. Twój znajomy informatyk powinien sobie poradzić. Link Zgłoś
Gość: asia Re: HP bez WiFi IP: *.airlan.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 20:11 Bardzo dziękuję. W poniedzialek pokażę mu Twojego maila, On teraz szukał na Allegro kogoś, kto ma taki program do tego, czy coś w tym stylu. Podobno coś takiego mozna dostać za 30 pln. Ale chyba następnego kupię już z kartą WiFi. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Link Zgłoś