Dodaj do ulubionych

HP bez WiFi

IP: *.airlan.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 19:52
No coz, bardzo mi przykro, ze jednak do mojego laptopa nie moge sama
zainstalowac karty WiFi, chociaz ja kupilam osobno. Taka pcimcia jednak
wystaje :-(((
Obserwuj wątek
    • hanatol Re: HP bez WiFi 21.04.06, 19:57
      A dlaczego ?
      Brakuje anteny czy co innego?
      • Gość: asia Re: HP bez WiFi IP: *.airlan.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 20:00
        nie, to jest hp compaq z Karen notebook w promocji z open office za niecale 3
        tys. Dziala internet na pcimci czy jak jej tam. Zakupilam karte, ktora wklada
        sie do wewnatrz, ale podobno w tych hp tak sprytnie jest cos poukladane , ze w
        biosie trzeba cos zmieniac. Ja jestem laikiem, powtarzam to co powiedzial moj
        znajomy informatyk. wiec niby wszystko o.k., ale takie cos nieladne wystaje z
        boku a karta wewnetrzna lezy sobie w szufladzie....
        • hanatol Re: HP bez WiFi 21.04.06, 20:08
          To nie jest bardzo skomplikowane.

Hp ma zapisaną w biosie listę kart z którymi może współpracować.
          Różnią się one głównie nalepką i ceną.

Jeśli masz inną kartę to:
          - wkładasz ją do innego notka (który nie ma takiej blokady)
          - flashujesz firmware karty - zmieniajac PCI id tego "normalnego" na HP-kowe.
          - wkładasz karte do swojego notka

Uwagi:
          - to nie może być dowolna karta - z tego co wiem działają karty z chipsetami
          Broadcom, Atheros i Intel - ale nie wiem czy wszystkimi.
          - można to zrobić również bez użycia innego notka, ale wtedy trzeba go rozebrać
          przy włączonym zasilaniu (w stanie uśpienia) - a to troche ryzykowne.

Trzeba by troche pogooglać. Twój znajomy informatyk powinien sobie poradzić.
          • Gość: asia Re: HP bez WiFi IP: *.airlan.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 20:11
            Bardzo dziękuję. W poniedzialek pokażę mu Twojego maila, On teraz szukał na