Gość: kell Re: Szukam dobrego narzędzia do programowania w C IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 09.03.03, 21:04 dobry edytor tekstu (np edit++) i darmowy kompilator (borland c jest chyba za darmo, przynajmniej sam kompilator bez IDE) i jestes ustawiony. ja nie wierze w magiczne metody, klikane programowanie i inne cuda:) gdybys uzywal linuksa, to bym polecil tobie ciekawe rzeczy, ale w sprawach windows jestem zielony:) Link Zgłoś
Gość: abc Re: Szukam dobrego narzędzia do programowania w C IP: *.crowley.pl 10.03.03, 01:39 > gdybys uzywal linuksa, to bym polecil tobie ciekawe > rzeczy, ale w sprawach windows jestem zielony:) linuksa albo cygwin (www.cygwin.org) Jak sobie zainstalujesz bedziesz mial w windowsach kompilator, X window system i edytory. Link Zgłoś
pollak Re: Szukam dobrego narzędzia do programowania w C 10.03.03, 09:16 Gość portalu: abc napisał(a): > Jak sobie zainstalujesz bedziesz mial w windowsach > kompilator, X window system i edytory. Xwindow? Po co? Standardowo wystarczy (przynajmniej w Linuksie) vim + gcc + gdb. Kompletny zestaw do programowania w C (dla bardziej wnikliwych można dodać jeszcze Electric Fence, Checker czy jakieś mpr). To wszystko oczywiście dla Linuksa. I wszystko stosunkowo intuicyjne dla człowieka ze średnim IQ ;). Ok, no może trochę trzeba poczytać, ale później to sama przyjemność :) A co do narzędzi dla Windows to przeczytaj sobie FAQ grupy pl.comp.lang.c Tam w którymś z punktów polecają narzędzia (oraz książki) plus jeszcze garść pytań z odpowiedziami. www.ps.nq.pl/pcfaq/index.php I zobacz pytanie 'gdzie mogę dostać darmowy kompliator' czy jakoś podobnie. Link Zgłoś
da.killa Re: Szukam dobrego narzędzia do programowania w C 10.03.03, 11:04 pollak napisał: > Xwindow? Po co? Po to by uruchomić Anjutę - w tym to dopiero wygodnie się programuje! Pozdrowienia Link Zgłoś