Gość: mazu IP: *.lhsystems.com 03.04.08, 09:48 jestem laikiem komputerowy i mam problem z laptopem. po wlaczeniu moniotr pozostaje strasznie ciemny, wszystko dziala i ma normalne kolory ale jeste bardzo ciemny moniotr. porsze o pomoc.... Link Zgłoś Obserwuj wątek
Gość: bib Re: LAPTOP IP: 217.96.70.* 03.04.08, 10:02 Fn+F8 - przynajmniej w HP tak się rozjaśnia wyświetlacz, w innym typie lapka musisz poszukać oznaczeń na klawiaturze Link Zgłoś
Gość: ala Re: LAPTOP IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.04.08, 10:50 pisać umiesz - to widzimy i czytać pewnie też... zajrzyj do instrukcji! Przy okazji lektury dowiesz się o kilku ciekawych możliwościach twojego lapka i o możliwościach kryjących się pod klawiszem FN Link Zgłoś
Gość: mazu Re: LAPTOP IP: *.lhsystems.com 03.04.08, 11:01 fn nie dziala... mozliwe ze padla martyca?? ile kosztuje naprawa/wymiana. nie wiem czy gwarancja obejmue ta czesc... a manuala przeczytalam!!! Link Zgłoś
Gość: ala Re: LAPTOP IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.04.08, 11:41 Gość portalu: mazu napisał(a): > fn nie dziala... a czy zainstalowano sterowniki? zainstalowanie samego WIndowsa to za mało! trzeba poinstalować oprogramowanie dołączone do lapka na płytkach > mozliwe ze padla martyca?? ile kosztuje naprawa/wymiana. nie wiem > czy gwarancja obejmue ta czesc... jeśli gwarancja jest - to obejmuje koszt naprawy pogwarancyjnej lub uszkodzenia nie objętego gwarancją określa (najlepiej autoryzowany) punkt naprawy lub producent, jeśli odsyłasz go do producenta a może być to duży koszt... sprawdź najpierw, czy poinstalowano wszystko > a manuala przeczytalam!!! nie wątpię :))))) Link Zgłoś