Dodaj do ulubionych

Czego brakuje w MacBooku Air

IP: *.stw.stud.uni-saarland.de 18.01.08, 16:38
bateria jest wymienialna, ale wymienic ją można tylko w serwisie
Obserwuj wątek
      • kell99 Re: Czego brakuje w MacBooku Air 19.01.08, 00:27
        Moze, ale np brak ethernetu praktycznie eliminuje ten sprzet u informatykow
        wykonujacych zlecenia u klientow.

Z braku cd czy dvd nie ma co plakac, od biedy mozna przerzucic pliki przez siec
        czy zewnetrzne hdd.
        • Gość: T Re: Czego brakuje w MacBooku Air IP: *.stw.stud.uni-saarland.de 19.01.08, 16:48
          Jestem informatykiem ... dlatego potrzebuję mojego MacBooka Pro 15', ale gdybym nie potrzebował jego mocy i GPU to z chęcią kupił bym leciutkiego MacBooka Air
          Jak tak oglądam dostępne u mnie porty to:
          - DVD-RW - nie potrafiłbym się bez niego obyć ... ale tylko w domu, więc podpinane DVD-RW w zupełności by wystarczyło
          - ExpressCard/34, FireWire 400, FireWire 800 - źadnego jeszcze nie używałem - obyłbym się
          - Ethernet - cóż zdarzało się podpiąć ... ale tylko kilka razy ... WiFi jest prawie wszędzie gdzie przebywam
          - 2xUSB - tylko raz w domu okazało się że to było za mało ... więc wypiąłem myszkę, przy MBA kupiłbym koncentrator i podpiął wszystko razem, za to poza domem 1 USB z całą pewnościa wystarcza
    • Gość: Ja Czego brakuje w MacBooku Air IP: *.multimo.gtsenergis.pl 19.01.08, 10:48
      A ja uważam że MacBook Air przyjmie się na rynku, to że nie ma napędu optycznego
      to nie aż taki wielki problem, można podłączyć zewnętrzny przez USB, dedykowany
      do MacBooka Air kosztuje 99 $. To że nie ma Ethernetu nie jest też jakąś wielką
      wadą, większość ludzi ceni sobie mobilność i sieci bezprzewodowe. Liczba portów,
      no cóż, gdyby komuś brakowało USB, może skorzystać z huba / koncreatora. A
      walory sprzętowe wcale nie są takie słabe, dwurdzeniowy procesor Intela, 2 GB