dorota7210 01.02.08, 20:34 Hallo!Szukam osob ktore wyjechaly do pracy w Grecji z agencji pracy Grecja.Wyslalam oferte,i chcialabym poznac ludzi ktorzy wyjechali za ich posrednictwem.DZIEKI.Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
asienka_m Re: praca w grecji 14.02.08, 21:15 dzien dobry. jestem studentka i na czas wakacji lipiec i sierpien szukam pracy. Odpowiedz Link Zgłoś
janosik6 dziewczyny Nigdzie nie wyjezdzajcie jak posrednicy 09.03.08, 13:12 NIe PODAJA TELEFONOW STACJONARNYCH . Uwazajcie gdyz ludzie dla kasy zatracili czlowieczenstwo. Zobaczcie co sie stalo z biedakami ktorzy wyjechali do prac w wloszech i hiszpanii i ilu polskich posrednikow poszlo siedziec za to. Nie jedzcic w ciemno i na zasadzie zaufania temu czy innemu biurowi. Co innego z panstwowego biura posrednictwa pracy. Tam masz umowe legalna i kontrolowana przez panstwo ,podany adres i tel do pracy.. Musicie miec oczy i uszy otwarte na kazdym kroku. Nawet wasza kolezanka z lat mlodosci dla paru groszy moze was sprzedac..nie ufajcie nikomu Odpowiedz Link Zgłoś
andrzejbesz Re: dziewczyny Nigdzie nie wyjezdzajcie jak posre 17.04.08, 13:21 prosze żeby nie dać sie ponieść ofercie- mogą być potem kłopoty/tu nie jest tak jak mówią super i zarabia się /600 eur./ togórny pułap płacy dla przybysza z poza Grecji . Proszę nikomu nie ufać /jeśli jest to osoba z rodziny lub dobra znajoma która jet tu już minimum 5 lat./ tu jest stosowane prawo dżungli ,nikt nie odnosi się do przepisów greckich i uni europejskiej przez pracodawców! Odpowiedz Link Zgłoś
marzengrecja Re: dziewczyny Nigdzie nie wyjezdzajcie jak posre 16.05.08, 16:13 Mam takie pytanie,gdzie Ty bylas czy jestes w tej Grecji ja tu juz jestem troche czasu i jakos nie narzekam zdecydowanie prtzekraczam limit zarobkowy ktory Ty podalas i nie narzekam na prace. Odpowiedz Link Zgłoś