Dodaj do ulubionych

Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15.12.04, 20:50
Dorodnym growlingiem-oznajmiając swoją hegemonię,całe 3,850-nowego
> "obywatela" pojawilo się na świecie ciemnym 10 minut po 1-ej 15.12.2004r.
> VIVAT!!!
Obserwuj wątek
    • wasla Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15.12.04, 22:35
      GRATULACJE !!! Jest żona, jest syn, a drzewo posadzone??? z ciekawości zapytam czy to pierworodny??? Jak ma na imię? Pozdrawiam szczęśliwych rodziców.
    • yasmin_ch Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16.12.04, 02:23
      gratuluje:-)))
      pewnie teraz dluga przerwa w forumowaniu bedzie:-)))
    • kumoszka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16.12.04, 19:18
      GRATULACJE dla mamusi i tatusia.
      • hanka_79 Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16.12.04, 23:22
        Gratulacje.
        tylko nie powitaj żony w szpitalu tak jak mnie mój misiek: Kochanie wracaj do
        domu, bo ja już pić nie mogę!!
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 17.12.04, 10:37
      Wielkie dzięki za życzenia-dzisiaj to już chyba nie mogę....uffff.....pomoc!!!
      • hanka_79 Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 17.12.04, 23:11
        Tankuj ile wlezie póki Maleństwa nie ma w domciu. Potem będziecie oboje biegali
        na najwyższych obrotach.
    • kumoszka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 20.12.04, 11:59
      No i jak kac przeszedł.czy dalej tankujesz.
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 20.12.04, 20:24
      hej trzy dni to chyba wystarczy.....uff...ale całkiem przyjemne to bylo nie
      powiem...Wczoraj była pierwsza nocka z Małym-przeżylem,nie narzekam,myślałem że
      będzie gorzej.
      • pyros1 Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 21.12.04, 21:54
        aaaaaaaaaaaaaaaaa prosze gratulacje na forum złożone wczesniej telefoniczne i
        allelujaaah
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 01.01.05, 15:28
      Dalsze wieści z obozu:okupacyja trwa-kolka gnębi(psia mać)
      -resztki pępka odpadły,(wiwat!)
      -jedzenia nigdy dosyć...albo to....
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 02.01.05, 00:05
        ..który ... zapatrzył się na tatę..., hehe i lubi się pieścić, jak to tata
        zdzierży....? Biedna mama...Podwójny wysiłek... Zadowolić obu? Ot i
        problem! Najważniejsze, że synek sobie napewno z Wami poradzi!!! Hehe...
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 13.01.05, 00:40
      Potwierdzam-synalek nieżle sobie z nami poczyna....(jak przystało na hegemona)
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 13.01.05, 12:09
        Uważajcie! Może i tak być , że sami poczniecie ze sobą sobie przez
        synalka "poczyniać", hehe.... Nie dajcie się nigdy wypuścić małemu!!!
        Hehe...

        Hej!
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 03.02.05, 00:29
      Hey!Hegemon kazał pozdrowić,łaskawie "skinąłszy" łapką...
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 03.02.05, 00:43
      w tej chwili sobie spaty--ale kazał mi czuwać...więc ...co mi pozostalo...mam w
      domu terrorystę...takie to czasy nam nastały.
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 04.02.05, 17:47
        Dzięki za skinięcia, hehe, i tak masz szczęście że Was dwóch na jedną
        babę... a nie odwrotnie. Może się kiedyś wyrówna... w tej walce
        o byt. Czuuuwaj!
        • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 06.02.05, 17:58
          A to dla WAs i małego( głośniki):

          www.zosia.piasta.pl/usmiechnij-sie.htm
          • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 22.04.05, 14:56
            Co tak zamilknął tatuś??? Płacze i dokucza synuś bardzo? Nic to , niech się
            tylko dobrze chowa...A póki co to :


            Modlitwa za syna

            Uformuj mi syna, Panie,
            który bedzie dość silny, by wiedzieć, kiedy jest słaby,
            dość odważny, by stawić czoło samemu sobie, kiedy bedzie sie bał...

            Uformuj mi syna,
            którego pragnienia nie zastąpią uczynków...
            prowadź go, proszę, nie ścieżka wygodną i bezpieczną,
            ale pod naciskiem i ostrogą trudności i śmiałych wyzwań.

            Niechaj nauczy się mocno stać w czasie burzy:
            Niechaj nabierze współczucia dla tych, co upadli.

            Uformuj mi syna,
            którego serce jest czyste, a cele wzniosłe,
            syna, który bedzie umial zapanowac nad soba,
            zanim spróbuje podporządkować sobie innych,
            który będzie sięgał w przyszłość, nie zapominając o przeszłości.

            A kiedy dasz mu już to wszystko, dodaj, proszę,
            dość poczucia humoru,
            by zawsze umiał zachować powagę,
            ale nie traktował zbyt powaznie samego siebie...

            Wtedy ja, jego ojciec, ośmielę się wyszeptać:
            "Nie żyłem na próżno".


            (Generał Douglas Mac Arthur , zródło tekstu: Brian Cavanaugh TOR, Sto opowiadań
            rodzinnych, Wydawnictwo Księży Marianów, Warszawa )

            Z pozdrowieniami dla Rodziny!
            • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 22.04.05, 15:00
              oj..nie dodałam:


              www.marhan.pl/Zaczarowane47.html
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 01.05.05, 21:27
      Dzięki serdeczne za życzenia...niestety synalek zajmuje mi cały wolny czas więc
      na forum tylko bywam.
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 02.06.05, 18:25
        To dlo , no wiym cy dlo syna , cy dlo taty na Dziyń Dziecka, hehe;


        hem.bredband.net/privaten/pics/frog.swf

        (głośniki)
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 14.06.05, 21:58
      Dziękuję ale nie mogłem otworzyć tego adresiku....a ciekawość mnie zżera....
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 21.06.05, 12:55
        I dla niego:


        schlesien.nwgw.de/07_kolysanka11.mp3
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 29.06.05, 20:40
      Uwaga!!!!!!!!!!
      Jest już pierwszy ale ostry ząb....
      A tak wogóle...to bardzo fajowe są koła od wózka i samochody na ulicy i wiatr
      "widoczny" na
      drzewach........................................................... no bo co w
      końcu kurczę blade...
      A i tak co ranek wszystko jest dziwne....i smakuje inaczej ....
      Hegemon .
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 02.07.05, 14:27
        hehe... i uziemienie.... moja jedna wnusia bedzie miała roczek 10 lipca,
        kurcze jeszcze nie chodzi, ale żywioł, a najstarsza na II roku informatyki,
        zdaje aktualnie 6 egzamin w sesji, żeby być na trzecim... pozostała trójca (
        bliźniaki po 16 lat, chłopcy duszki sportowe(kosz!) i jeszcze jedna wnusia
        (5 klasa szk.Podst) . O Boooże, wiemy wszyscy, ze żyjemy... Trójka dzieci ,
        to i przyrost większy, ale fajnie jest . Poradzę Ci coś, nie czekajcie z
        drugim długo, brać sie juz do roboty!!! Czekam na drugi
        okrzyk : "mam...." Hej i niech sie Wam darzy!
    • czajnik11 Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 02.07.05, 22:53
      no to ło ci ło no ło prawie zapomieniałem napisać co ło napisać no ło ci łop
      gratuluje ło zycze ci ło cyrkulatka mi nawało liła ło no to łó ci tak ło
      napisałem ło
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 03.07.05, 01:20
      Dobry wieczór...to ja Hegemon...(jak łociec zwał tak zwał...kurde...)
      Starzy śpią więc wziąłe się za kompa....
      Dzięki za życzenia...rodzeństwa mi na razie nie trza...bom łoże właśnie
      nadwyrężył "zembem" a i zabawek teraz nie mam za dużo bo starym odbiło i remont
      jakowyś uskuteczniają...Posprzątają troszke to może im czasu wolnego uleję(tu i
      uwdzie...hu,hu,hu)
      Piszcie do mnie bo kompa mam w pokoju i po cichaczu mogę sobie folgować(toż nie
      będę przeszkadzał przecie...hi,hi,hi)
      Całuję --BOBIK-(kurde łociec się tak uparł mnie nazywać więc nie poradzę-bom nie
      kumaty przecie....)Piszcie do mnie...love was.
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 05.07.05, 00:10
      Ot mi synalek nabazgrał..(pół roku ma dopiero a jaki cwany...)...nie piszcie do
      niego bo kompa w środku nocy nam tu odpala.
      Pozdrawiam łociec.
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 08.07.05, 09:59
        Ino trochę podskoczy, zabieraj go w góry i ...hartuj mu ducha i ciało.
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 08.07.05, 21:41
      Z dziką rozkoszą...ale to dopiero najwcześniej za rok...Te wakacyje zamierzam
      spędzić na rowerze na ukochanym Roztoczu.Bobik=kocyk i widoki z parteru.
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 17.07.05, 19:27
        Tak z wiosną, kiedy krokusy kwitną. Ciekawe jak będzie reagował? Napewno
        wszystkie będzie je chciał wyzbierać:


        www.topr.com.pl/galeria_jarek_krokusy.htm
    • releks Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 25.07.05, 23:34
      A ILE ON MA LAT?
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 31.07.05, 21:36
      Raczej miesięcy....skończył siedem...i staje się zębaty...hu,hu,hu
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 26.10.05, 21:35
        Chodzi już? Niedługo 10 miesięcy.... To dla Was:


        www.virgin.net/music/musicvideos/katiemelua_ninemillionbicycles_hi.html
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 30.10.05, 18:02
      Hej,10 miesięcy to już skończone zostało-Hegemon jak to hegemon...hegemoni,hu,hu.
      Z chodzenie troszkę gorzej-raptem 3-4 kroki-ale dobrze mu wychodzi raczkowanie,he,he
      W tej właśnie chwili pozdrawia wszystkich lekkim skinieniem łapki-i wystawia
      usprawiedliwienie łojcu za wszelkie nieobecności.HOWHG!
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 14.11.05, 20:25
      BOBIK właśnie rozpoczął oglądanie świata z perspektywy człowieka
      wyprostowanego-chyba mu się to podoba...
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 27.11.05, 18:33
        Uwaga! Co na drodze to nieprzyjaciel dla dziecka oczywiście. Pilnować
        podwójnie! Chować ostre rzeczy, ten okres jest bardzo, bardzo
        niebezpieczny dla dziecka, gdyw wyprostowanej postawie do tego sam
        PORUSZAJĄC SIĘ, zaczyna poznawać otaczający go świat. Wszystko ściąga, ,
        wszystkim sie chce bawić, a insrynktu samozachowawczego, niestety,
        jeszcze nie ma. Moja wnusia ma 1 rok i 3 m. Coś o tym wiemy. Wszystkiego
        dobrego bobikowi i rodzicom życzę. A kiedy w góry? Hehe, czas juz zacząć
        uczyć go jeździć na nartach. Moją wnusię juz tej zimy zabierają na
        Słowację i mają zamiar ją oswajać ze śniegiem i ćwiczyć, hehe. Ciekawa jestem
        tylko z jakim skutkiem.
        Telo.Pozdr.
        • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 22.12.05, 13:31
          A to dla niego i Rodziców, z życzeniami dla świętj Rodziny: niech rośnie i
          dobrze się Wam chowa, i zapraszamy w góry!

          www.watra.pl/rozne/parada2005/bdunajecc.html
          • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 22.12.05, 14:43
            www.christkindlesmarkt.de/markt_live/song_ruf_03.html
    • sobiepan Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 08.01.06, 11:21
      Dzięki za życzenia...
      Garść najnowszych informacji to to że już od dobrego miesiąca biega po dostepnym
      terenie i "porządkuje".Zajada rodzynki,zasłuchuje się w tatowej muzyce---a
      propos ulubionym zespołem stał się KSU oraz STRACHY NA LACHY...wręcz wymusza na
      nas włączanie sprzetu od samego poranka...HU,HU,-NIEZły "ancymonek".OOOO właśnie
      pozdrawia wszystkich lekko skinąwszy głową oraz wszystkimi członkami(sic!).
    • merlinthemagician Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15.03.06, 13:29
      ja mialem juz 5 i jedna core ale a oto zdjecie najmodszego
      www.hyacinthus.prv.pl jak mowi kabaret, ma sie te dwururke:)
    • waderlex1 Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 08.11.06, 16:40
      cieszę się s1.bitefight.pl/c.php?uid=106037
      • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15.11.06, 19:13
        Dokładnie 15.12, czyli za miesiąc bedzie miał już 2 lata!!! Szybko czas
        leci. Niech się dobrze chowa i dorośleje!!!
        Telo.Pozdr.
        • ciupazka Re: Mam syna!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15.12.06, 16:11
          Co tyu tak cicho! Wiwat mały!!! Twoje rodziny! Zapomnieli rodzice, czy
          jak? Rośnij zdrowo!!!
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka