Dodaj do ulubionych

proszę napiszcie jak TO się nazywa (+ascendent?)

IP: *.aster.pl 26.06.05, 19:39
Witam i od razu zastrzegam, że jestem laikiem, więc proszę się nie śmiać.
Napiszcie proszę, czy "linia życia" (taka na dłoni) ma jakąś swoją nazwę?
Ewentualnie potrzebne są mi określenia na czyjąś "drogę życiową" - może to ma
swoją nazwę we wróżbiarstwie lub jakieś orientalnej religii-folozfii? Oraz na
"przemianę duchową" kogoś.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
A w ps. - w jakimś wątku widziałam, że potaficie z określić ascendent. Wie
ktoś jaki jest mój: 13.04.1974 r. Warszawa, godz. 18.05? Z ciekawości pytam... :)
Pozdrowienia!
Obserwuj wątek
    • anahella Ascendent 27.06.05, 19:11
      20 stopni Wagi, jako ze jest tam bardzo blisko Uran mozesz odczuwac energie
      wodnikowe.
      • Gość: efekt jo-jo Re: Ascendent IP: *.aster.pl 28.06.05, 12:06
        dzieki ;)
        A mozesz mi jeszcze odpwowiedzieć, jak wazny jest ascendent? Bo jeśli chodzi o
        znak zodiaku, to mój opis (żaden) kompletnie do mnie nie pasuje. Czy to znaczy,
        ze jestem bardziej Waga niż Baran? Po co określa się ascendenty?
        Pozdro :)
        • anahella Re: Ascendent 30.06.05, 01:54
          Zeby wyjasnic dokladnie musialabym przepisac tu jakis podrecznik, ale postaram
          sie zrobic to krotko. Gdybys czegos nie zrozumiala - dopytaj.

Horoskop dla czlowieka, to nie jest ten jeden znak, o ktorym pisze sie w
          gazetach. Kazdy czlowiek ma horoskop zlozony ze wszystkich znakow zodiaku.
          Wpisuje sie w zodiak pozycje swiatel (Slonce i Ksiezyc) oraz planet (od
          Merkurego do Plutona). Kazdy obiekt ma swoje znaczenie: Slonce - ego, Ksiezyc -
          emocje, Merkury - intelekt, Wenus - wspozlycie z ludzmi, Mars - sposob
          dzialania. I tak az do Plutona.
          A wiec planety mowia nam o konkretnych cechach, znaki zodiaku opisuja ich
          jakosc.

Jest jeszcze jeden podzial kola horoskopu. To sa domy, czyli odcinki horoskopu.