masheni 16.01.10, 11:33 czy wiecie, że wraz z wejściem w życie obowiązku nauczania od 5 r.ż. nauczycielom zerówek zwiększy się pensum z 22 do 25 godzin? powiedziała nam o tym pani metodyk na ostatnim kursie. Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
przedszkolanka_anka Re: zwiększone pensum 16.01.10, 12:29 Nie zwiększy się,nie ma czegoś takiego jak nauczyciel WYŁĄCZNIE zerówki.Pensum 22 godzin było w grupie 6-latków.Jesli nauczyciel pracuje w innej grupie wiekowej jest to 25 godzin. Pozdrawiam anka Odpowiedz Link
masheni Re: zwiększone pensum 16.01.10, 13:48 jak to nie ma ja jestem nauczycielem wyłacznie zerówki pensum 22 BYŁO i JEST w grupie 6-latków i ma być zewiększone, gdy do zerówki trafią 5-latki. wiem, że w innych grupach jest po 25 godzin Odpowiedz Link
kazet.1 Re: zwiększone pensum 16.01.10, 21:27 ja pracuję w grupie mieszanej - dzieci od 3 do 6 lat i moje pensum to 22 godziny. nieważne ile mam 6 latków, był rok że miałam w grupie tylko 3 starszaków. teraz mam 12, reszta to dzieci młodsze. a moje pensum się nie zmienia. dopóki będę miała 6 latki w grupie, to pensum wynosi 22 godziny. zmieni się na 25 gdy starszaki wszystkie pójdą do szkoły i zostaną tylko dzieci 3-5 letnie. Odpowiedz Link
graz.ka Re: zwiększone pensum 16.01.10, 22:21 przy jednym 6-latku i 24 5-latkach miałam 22 godziny Odpowiedz Link
masheni Re: zwiększone pensum 17.01.10, 09:08 ale ja piszę o czasie przyszłym, nie przeszłym Odpowiedz Link
reges Re: zwiększone pensum 17.01.10, 10:09 A u nas koleżanka miała 5-ro 6-latków i traktowana była jak nauczycielka 5-latków (większość grupy). Miała 25 godzin etatu. Jak to możliwe, że są takie różnice w interpretacji tych samych przepisów;-/!? Odpowiedz Link