Dodaj do ulubionych

chusta - pomóżcie

03.11.15, 23:01
Jako, że mój mały terrorysta lubi być noszony, pomyślałam, że warto może spróbować z chustą. Weszłam na stronę sklepu i zgłupiałam, pomocy!
Nie dość, że są różne rodzaje, to i rozmiary. Doradźcie jaką kupić, taką zwykłą, czy taką z kółkiem i jaki rozmiar wybrać? Młody jest duży i szybko rośnie. Jestem kompletnie zielona w tym temacie, bo jakoś mnie temat chusty nigdy nie pociągał.
Obserwuj wątek
    • mika_p Re: chusta - pomóżcie 03.11.15, 23:24
      forum.gazeta.pl/forum/f,44603,Kawalek_szmaty_chusty_i_.html
      • kota_marcowa Re: chusta - pomóżcie 03.11.15, 23:40
        Tamto forum lekko zdechłe jest wink
        W sumie myślę o chuście bawełnianej, tkanej splotem skośno krzyżowym, bo taką internety polecają na początek, ale nigdzie nie mogę znaleźć, jak dobrać długość.
        • glicynia15 Re: chusta - pomóżcie 03.11.15, 23:56
          Nie jestem wielka fanka FB ale akurat w dzieciowych tematach polecam. Jest kilka grup zamknietch np o chustach, rowiesnicze, laktacyjne itp. Sporo info mozna znalezc i dziewczyny pomocne sa. Tak wiec wyszukaj grupe i masz skarbice wiedzy smile
          • lauren6 Re: chusta - pomóżcie 04.11.15, 06:05
            Pójdzie na forum czy fb chustowego i się dowie, że dziecka NIE DA się wychować bez 5 różnych chust.

Przy pierwszym dziecku kupilam elastyka rozmiar L i nosilismy w tym dziecko na zmianę z mężem przez rok. Teraz dokupilam sobie zwykłą wiązana, ale póki co jej jeszcze nie używam, bo elastyk łatwiejszy w obsłudze.

Kolkowa i kieszonkę testowałam i są niewygodne. Jak brać jakaś chustę to wiązana i imo elastyczna na początek lepsza.
            • glicynia15 Re: chusta - pomóżcie 04.11.15, 08:56
              E bez przesady. Swoj rozum ma smile
              ja mam jedna i jest ok ...
    • run_away83 Re: chusta - pomóżcie 04.11.15, 00:07