Dodaj do ulubionych

Szkoła a wirus.

08.08.20, 14:51
Jestem nauczycielką, bywam na wielu forach( grupach) nauczycielskich....

Zmęczona jestem histerycznym podejściem mojej grupy zawodowej.
Zamknięto dwie szkoły w Niemczech- moim zdaniem słuszne rozwiązanie.
Na grupach nauczycielskich wrze- poumieramy wszyscy- tak w okolicach października....
Wkurza mnie ta histeria - oni nie potrafią zrozumieć, że zamknięcie szkół ( do kiedy?), to najgłupsze rozwiązanie ?
Tak na marginesie( proszę nie traktować tego jako głos wszystkich nauczycieli)- moja koleżanka stwierdziła, że dobrze jej było na tym zdalnym i wysiłek jaki wkładała szykując lekcje zdalne, był stosunkowo niewielki( a i brak problemów wychowawczych- to " bonus").

Dodam, że pracowałam w szkole( w placówce) praktycznie przez całą pandemię( w pewnym momencie jeździłam komunikacją miejską).
Obserwuj wątek
    • dolcenera Re: Szkoła a wirus. 08.08.20, 14:59
      Dobra, ty się nie cykasz, ale niektórzy się cykają. Jak nie o siebie, to o bliskich.
      Ja tez się nie cykam, ale rozumiem, ze ktoś może mieć inaczej.

Między „umrzemy wszyscy„ a „wszyscy będziemy ozdrowieńcami” jest jeszcze spora przestrzeń.
        • dolcenera Re: Szkoła a wirus. 08.08.20, 15:07
          Wirus nie zniknie bez względu na otwarcie czy zamknięcie szkół. Może natomiast przetoczyć się jak lawina miażdżąc wszystko co mu stanie na drodze (Koronapacjenci) , albo i obok drogi( Nie-Koronapacjenci) albo spłynąć cienkim, w miarę kontrolowanym strumyczkiem.

W świetle tego, ze jeszcze nie wszystko o tym wirusiku wiemy, poza tym ze jest ZUS-friendly, nie jestem pewna czy pójście na żywioł jest rozsądne.
      • jakis_wolny Re: Szkoła a wirus. 08.08.20, 16:14
        dolcenera napisała:

> Dobra, ty się nie cykasz, ale niektórzy się cykają. Jak nie o siebie, to o blis
        > kich

Moja koleżanka pielęgniarka też sie cyka. I koleżanka pracująca w Biedronce też się cyka. I masa innych znajomych.