Dodaj do ulubionych

Netflix - pomóżcie

16.12.20, 08:53
Chcialabym mamie kupic Netflix, ale polska strina mi sie nie laduje (widze ja w wyszukiwarce, ale przy probie otwarcia automatycznie mi laduje brytyjska), a ze wy wszystko wiecie to prosze poradzcie:
- ile kosztuje?
- czy jest opcja darmowych 30 dni?
- jakie sa opcje ogladania jak sie nie ma smart tv ( u siebie mam aplikacje w telewizorze plus aplikacje w dekoderze telewizji satelitarnej, jest taka opcja?)
- czy wszystkie programy sa dostepne tylko z napisami?
- czy trzeba miec szybki internet zeby dzialalo?

Dzieki!
Obserwuj wątek
    • little_fish Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 09:58
      Najtańsza opcją to coś koło 34 złote można oglądać bez napisów, jak nie masz smart tv to można dokupić urządzenie o nazwie Mi Box (jakieś 200 -300 zł), internet - jak jest kiepski to się tnie. Jest opcja 30 dni za darmo.
      • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 10:05
        Dzieki, nie wiedzialam ze jest takie cos. Widze ze mozna kupic na allegro, super. To jaki musi byc ten internet zeby sie dalo ogladac? I jak rozumiem do wyboru sa tylko napisy albo nic? Czy jest opcja lektora/dubbingu?
        • brenya78 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 10:19
          Tak, jest często opcja lektora/dubbingu ale nie zawsze. Ja oglądam b mało po polsku, tylko u rodziców, więc może się nie powinnam wypowiadać, ale wydawało mi się że jest tego mało. Wiele rzeczy, które chciałam obejrzeć nie miało polskich napisów. Ale ja mam brytyjska wersję i tylko profil założyłam polski, więc może jest inaczej niż na polskim Netflixie.
        • twarz2 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 12:42
          Zwykle jest lektor, czasem trafiłam na coś tylko z opcja napisów..

          Szybkość wg help Netflixa:
          Poniżej znajdziesz zalecane prędkości połączenia internetowego do bezproblemowego oglądania filmów, seriali i programów z serwisu Netflix.

          0,5 Mb/s — minimalna wymagana szybkość połączenia

          1,5 Mb/s — zalecana szybkość połączenia

          3,0 Mb/s — zalecana szybkość połączenia dla jakości SD

          5,0 Mb/s — zalecana szybkość połączenia dla jakości HD

          25 Mb/s — zalecana szybkość połączenia dla jakości Ultra HD

          Oglądanie materiałów z serwisu Netflix w jakości HD

          Aby móc oglądać materiały z serwisu Netflix w jakości HD, upewnij się, że masz odpowiedni plan, a w ustawieniach konta wybierz automatyczną lub wysoką jakość obrazu wideo. Tytuły w jakości HD można oglądać przy użyciu połączenia o szybkości 5 megabitów na sekundę lub większej.

          Zarządzanie wykorzystaniem przepustowości przez serwis Netflix

          Wyższa jakość obrazu oznacza wykorzystanie większej przepustowości łącza. Jeśli dostawca Internetu narzuca ograniczenie przepustowości lub limit transferu danych, możesz zmienić wykorzystanie przepustowości, redukując jakość obrazu na niską lub średnią. Pozwoli to zmniejszyć wykorzystanie danych.
        • jan.kran Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 18:00
          Nie wiem czy oglądanie w dwóch krajach z jednego konta jest nieregulaminowe bo jak tak mam od ponad dwóch lat. Zarejestrowalam się normalnie bez żadnych oszustw. .Mam kilka koleżanek w Irlandii które dzielą konta zPolską i teź to funkcjonuje.Z Amazon i HBO się nie da.
          • brenya78 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 18:37
            "Nie wiem czy oglądanie w dwóch krajach z jednego konta jest nieregulaminowe bo jak tak mam od ponad dwóch lat."

            Jest nieregulaminowe, a czy Netflix za to ściga to inna brocha.
          • leyla76 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 18:54
            Hbo dziele z tata. On ma przez cyfrowy Polsat. Do hbo jednak potrzebny jest dobry vpn. Ja używam w Szwajcarii.
            Amazon w sumie nie wiem. Ja mam konto w UK, działało w UE bez żadnego vpn. Jestem zalogowana na 4-5 urządzeniach i wszędzie działa .
            Od jakiegos czasu mój Prime uk zaczął tez działać bez VPN w Szwajcarii.
    • dyzurny_troll_forum Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 10:20
      mazekeene napisała:

      > Chcialabym mamie kupic Netflix, ale polska strina mi sie nie laduje (widze ja w
      > wyszukiwarce, ale przy probie otwarcia automatycznie mi laduje brytyjska),

      Przede wszystkim - gdzie się znajdujesz. Jeżeli w UK i założysz tam konto to będzie miała mama dostęp do kontent dostępnego w UK. To może mieć plusy (więcej wszystkiego), ale może mieć minusy (bardzo skromna oferta polskich produkcji, brak PL napisów dla -w sumie- wielu tytułów).
      • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 10:40
        Tak, jestem w UK, ale wlasnie ze wzgledu na jezyk chcialam jej zalozyc konto na polskim Netflixie. Nie moge nigdzie znalezc jakie programy sa po polsku dostepne. Przeczytalam za to gdzies ze darmowych 30 dni juz nie ma, a to byloby najlepsze wlasnie ze wzgledu na wolny internet, moglaby mama przetestowac czy by to w ogole dzialalo.
        • kaka-llina Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 10:47
          Ja mam swoje konto w UK, moja siostra uzywa mojego w Polsce i głównie po polsku, zeby mama kumała.. Szczerze to nie wiem które tytuły po polsku sa tak bardzo potrzebne bo zadna nigdy nie mówiła, że jej czegos brakuje (wiem, że kiedys wrzucili Smoleńsk i faktycznie w UK nie mogłam tego obejrzeć ale.. no cóz przezyje..wink )
          • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 10:52
            kaka-llina napisała:

            > Ja mam swoje konto w UK, moja siostra uzywa mojego w Polsce i głównie po polsku
            > , zeby mama kumała..

            Twoja siostra uzywa twojego konta z UK w Polsce? To sie tak da? Czyli ze moge dac mojej mamie moj login i haslo, zalozyc jej osobny profil i juz? Powaznie?
              • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 11:12
                niemaznaczenia napisał(a):

                > Tak, trzeba mieć maskowanie VPN (program), które ukrywa twoją lokalizację.


                Znaczy ze trzeba ten Netflix oszukac zeby myslal ze sie oglada z UK a nie z Polski? To jest legalne? Zeby mi matka zamiast ogladania seriali nie wyladowala w areszcie🤣
                  • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 11:51
                    Ok, ale co to jest szybkie lacze? Mama mieszka na wsi, nie wiem co tam u nich jest dostepne. Nawet nie wiem jaki teraz ma internet. Sama przeciez u niej tego internetu nie zamontuje, chyba trzeba byc na miejscu zeby podpisac umowe? Jaka szybkosc bedzie wystarczajaca?
                    • kaka-llina Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 12:45
                      Nie wiem komu odpowiadam ale nikt niczego nie maskował, normalnie siostra sie loguje, ja czasami dostaje maila, ze ktos sie loguje na moje konto i mam potwierdzić, że to ok... Nikt nic w zadnych systemach nie zmieniał i lecimy tak juz dobrych kilka lat...
                    • redwineiswhatilike Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:17
                      mazekeene napisała:

                      > Ok, ale co to jest szybkie lacze? Mama mieszka na wsi, nie wiem co tam u nich j
                      > est dostepne.

                      Ja się przeprowadziłam pod miasto i internet jest jaki jest, szału nie ma, mógłby być szybszy ale netflix całkiem fajnie chodzi mimo to.
                • leyla76 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 14:10
                  Ty masz Netflix wykupiony na ile ekranów? Jak na więcej niż jeden, daj mamie swój login, załóż nowy profil i na jednym koncie oglądacie razem. Ty w UK, mama w Polsce. Mimo, konta uk mama będzie mieć dostęp do polskiej biblioteki, a ty dalej do angielskiej.
                  Ja mam konto polskie, ale używam w Szwajcarii i mam szwajcarska bibliotekę.
                  Wcześniej miałam konto szwajcarskie, ale za polskie płacisz po prostu mniej i za cenę szwajcarska na 2 ekrany, mam teraz na 4 ekrany.
                  Żeby założyć konto na polskim netflix z uk musisz użyć vpn. Ja używam windscribe. Do 2gb jes darmowy, wiec na otwarcie konta wystarczy. Przełącz lokalizacje na Polskę i załóż konto. Ja do płacenia użyłam karty bankowej angielskiej, za 4 ekrany płace 10,85£.
                  Jeżeli mama nie ma smart tv, a ma wejście hdmi to kup jakis smart box. Nie wiem w sumie co tam jest dostępne.
                  Czy mama ma jakiegos smartfona na który idzie ściągnąć aplikacje. Wtedy mozeChromecast byś mogła kupić. Male urządzenie, podłączone pod tv i ze smartfona przesyłasz sygnał. Czyli netflix ze smartfona, przesyłasz na chromecasta.

                  Co do szybkości internetu to nie pomogę. Zanim mamie założysz nowe konto, moze daj swój login i niech spróbuje czy działa. Niech ściągnie na telefon aplikacje, albo na laptopie jak ma.
                  • jan.kran Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:01
                    Ja zakładałam konto w Norwegii dwa lata temu.Ja płacę norweską kartą, mamy cztery urządzenia,jest możliwość na jedno ,dwa ,cztery. Ja i syn mamy w Oslo norweskie menu ,córka w DE niemieckie i ma nieco inne propozycje choć dużo sie pokrywa.Ogłądamy na ajfonie,ajpedzie i laptopie.
                    • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:16
                      brenya78 napisała:

                      > "Nie musisz mieć VPN, mozesz na tym samym koncie oglądać równocześnie z polski
                      > i UK. "
                      >
                      > Może, zanim Netflix zablokuje konto 😀

                      A dlaczego mialby zablokowac?
                          • brenya78 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 17:07
                            "Przestawia, jest to irytujące, walczyłem z supportem jak lew, żeby było stabilnie, ale poległem."

                            Pytam o coś innego. Czym innym jest oglądanie Netflixa w dwóch różnych krajach jednocześnie (niezgodne z regulaminem Netflixa, chyba że tak sobie jeżdżą po świecie członkowie tego samego gospodarstwa, a nie jest to dzielenie się z rodziną w Polsce), a przemieszczaniem się np. w podróży pomiędzy krajami.

                            Ktoś napisał że robi to od 4 lat - zrozumiałam że dzięki się z rodziną w Polsce, co myślałam że jest blokowane przez Netflix, podobnie jak próby oszukania VPNem.

                            Przestawianie w podróży jest normalnym zachowaniem, bo Netflix musi stosować się do prawa lokalnego.
                • dyzurny_troll_forum Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:47
                  mazekeene napisała:


                  > Znaczy ze trzeba ten Netflix oszukac zeby myslal ze sie oglada z UK a nie z Pol
                  > ski?

                  Mylicie dwie sprawy. Twoja mama po otrzymaniu twojego maila i hasła spokojnie się zaloguje i będziecie sobie oglądały nawet w tym czasie, gdy kupisz pakiet z 2 ekranami (lub więcej).

                  Oszukuje się Netflix, że się ogląda z innej lokalizacji, żeby mieć dostęp do contentu dostępnego w tej docelowej lokalizacji. Na przykład z UK chcesz mieć dostęp do polskiego kontetnu, kupujesz VPN, ustawiasz Warszawa i oglądasz np "Bogowie" czy "Boże Ciało", których w UK myślę, że nie masz.

                  > To jest legalne?

                  Nie jest, dlatego Netflix to agresywnie zwalcza.
                  • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 17:20
                    Ok, czyli jesli mama sie zaloguje w Polsce na moj login bedzie miec polski kontent a ja zalogowana w UK bede miec nadal moj brytyjski? Bo juz glupia jestem. Nie mam ochoty za kazdym razem jak wlacze Netflix zmieniac ustawien. Ja chce ogladac normalnie po angielsku a ona po polsku(z napisami/dubbingiem juz tam wszystko jedno, ale zeby menu bylo polskie). Da sie tak?
                    • brenya78 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 17:39
                      "Ok, czyli jesli mama sie zaloguje w Polsce na moj login bedzie miec polski kontent a ja zalogowana w UK bede miec nadal moj brytyjski? Bo juz glupia jestem. "

                      W teorii tak. Oraz Netflix może ci zablokować konto, bo jest to nieregulaminowe. Czy zablokuje, nie wiem.
                      Dodatkowo, oferta filmów z polskim lektorem/napisami jest bardzo mała na Netflixie UK.
                      • dyzurny_troll_forum Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 17:35
                        leyla76 napisała:

                        > Tak, jest I na polskim I angielskim.
                        > Ale np dr Martin (polecany gdzies ma forum) jest tylko na polskim. Jeszcze besa
                        > ce w Turcji był dr Martin , a W uk czy szwajcarii juz nie.

                        Tutaj można sobie posprawdzać:

                        unogs.com/countrydetail
                        albo :

                        www.finder.com/pl/netflix-tv-shows
                    • redwineiswhatilike Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 18:15
                      To się może dość mocno różnić. Córka teraz wracała z Francji. Leciała przez Niemcy, czekała na kolejny lot na lotnisku i rzuciła okiem na netflix, moje polskie konto. Inne filmy są w Polsce, inne we Francji, inne w Niemczech. Ale dokładnie jaka jest różnica, ile filmów jest identycznych to nie wiem.
              • bez.papryki Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 13:19
                Niekoniecznie, bez VPN po prostu masz dostęp do biblioteki Netfliksa w kraju pobytu (a nie w kraju rejestracji).

                niemaznaczenia napisał(a):

                > Tak, trzeba mieć maskowanie VPN (program), które ukrywa twoją lokalizację.
              • leyla76 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 14:17
                Mówisz? Ja tam będąc w Polsce czy w jakimś innym kraju nie musze używać VPN. Po prostu sie włącza biblioteka danego kraju i tyle. Po co ten VPN? No chyba, ze będąc w Polsce chcesz mieć dostęp do brytyjskiego czy innego netflixa , to wtedy vpn sie przyda.
            • redwineiswhatilike Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:14
              Ja mam wykupiony netflix na dwa ekrany. Moja córka była teraz 3,5 miesiąca we Francji i oglądała wszystko na tym samym koncie, moim, polskim. Z tym że miała nieco inne filmy i więcej po francusku ale akurat ją to cieszyło. Wróciła do Polski i teraz ma to co ja smile
        • leyla76 Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 14:12
          Ja jak zmieniałam netflix na polski to rzeczywiście 30 dni darmowych juz nie było. Jedynie jak zakładasz z polecenia kogoś, to były te 30 dni darmowe. Osoba polecająca musiała wysłać link do osoby chcaCej netflix założyć.
        • dyzurny_troll_forum Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:57
          mazekeene napisała:

          > Przeczytalam za to gdzies ze darmowych 30 dni juz nie ma, a to byloby najle
          > psze wlasnie ze wzgledu na wolny internet,

          Zakładałem na polskim Netflixie konto jakoś lipiec/sierpień kolejne konto. I było 30 dni na test, tylko inaczej niż w cywilizowanym świecie, gdzie masz po prostu pierwszy miesiąc za darmo. W Polsce , logujesz się, płacisz KK i jeżeli zrezygnujesz w ciągu 30 dni to zwracają opłatę (przynajmniej tak było z pół roku temu). Cóź, Januszland wymusza swoje prawidła....
    • lot_w_kosmos Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 10:37
      my oglądamy wszędzie - w telefonach, tabletach, laptopach, komputerach i na Tv Smart.
      30 dni darmowe jest chyba wtedy jak rezygnujesz, jak płacisz dalej to chyba i tak się naliczy za ten miesiąc

      na jedną osobę nie jest przypadkiem słaba jakość obrazu? chyba , ze coś mi się pomerdało ....

      my mamy internet z orange neostarde więc szybki i wydolny - czasem ogląda 4 osoby i śmiga.

      napisy są i lektor, to się wybiera na konkretnych filmach
    • jan.kran Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:04
      Wiele osób szuka także informacji na temat Netflixa za darmo. Wcześniej dla nowych członków serwisu przewidziana była specjalna promocja - darmowy okres próbny na jeden miesiąc. Promocja ta jednak - w związku z jej nadużywaniem - została wycofana z Polski.
            • kurt.wallander Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 21:41
              Ma. Mnie zależy na różnych serialach koreańskich, do których nie ma polskich napisów. Gdy miałam ustawiony domyślny polski, to te seriale nie były u mnie w ogóle widoczne. Po zmianie języka domyślnego na ang. seriale są dostępne.
              • dyzurny_troll_forum Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 23:34
                kurt.wallander napisała:

                > Ma. Mnie zależy na różnych serialach koreańskich, do których nie ma polskich na
                > pisów. Gdy miałam ustawiony domyślny polski, to te seriale nie były u mnie w og
                > óle widoczne. Po zmianie języka domyślnego na ang. seriale są dostępne.

                Są dostępne, ale z angielskimi napisami?
                Wygląda to na zacną ciekawostkę, jutro może potestuję...
      • mazekeene Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 16:44
        Zeby sobie co przeczytac? Polska strona Netflixa jest po angielsku?? Nie moge jej otworzyc i tak, ale juz mi uzmyslowiono ze nie musze kupowac polskiego Netflixa, moge sie podzielic moim.
    • fantomowy_bol_mozgu Re: Netflix - pomóżcie 16.12.20, 19:03
      Ja tak odnośnie internetu - mam bardzo słaby i Netflix sobie radzi nieźle. Tzn czasem mi się tnie i trzeba poczekać aż się zbuforuje, ale radzi sobie lepiej niż dajmy na to YouTube. Założyłabym, że jeśli Twoja mama jest w stanie rozmawiać przez neta z video (na Skypie czy gdzieś), to Netflix powinien działać.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka