Dodaj do ulubionych

Stare obleśne dziady

26.08.21, 20:09
Wyszłam sobie dziś na spacer z psem i dzieciątkiem i się wzburzyłam bardzo. Dziewczynka jest mojego wzrostu (165cm), szczupła, bardzo ładna, ubrana była w długa sukienkę z krótkim rękawkiem. Tak sobie spacerowaliśmy we trójkę, w pewnym momencie pies mnie odciągnął trochę na bok i zauważyłam, ze w knajpianym ogródku siedziały dwa stare dziady (faceci koło 50), które się na nią gapiły w obleśny sposób i komentowały. Miałam ochotę im krzyknąć, ze ona ma 12 lat. Powstrzymałam się i na szczęście młoda nie zauważyła, ale mnie się ciśnienie poważnie podniosło.
Obserwuj wątek
        • sandy_cheeks Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 20:44
          Moja starsza tez ma 12 lat, specjalnie przy niej bym skomentowala zachowanie burakow. Niech sie takich wystrzega i nauczy reagowac.
          Btw, corka chodzi do szkoly na warszawskiej Pradze, delikatesowalam sie z nia tak do 2 klasy, potem trzeba bylo walic prosto z mostu i uswiadamiac na roznych polach. Z reszta widzisz jakich oblechow ten kraj produkuje, lepiej niech sie uczy sama dbac o swoje interesy 😉
      • riki_i Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 21:05
        sandy_cheeks napisała:

        > Trzeba bylo zyebac porzadnie. Ja mam krotki zaplon i na bank by bluzgi z przyty
        > kiem odnosnie fizjonomii tych knurow polecialy prosto w ich ryl...

        I co to niby da? Faceci są tak skonstruowani, że komentują wygląd kobiet.
        • sandy_cheeks Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 21:18
          riki_i napisał:

          > sandy_cheeks napisała:
          >
          > > Trzeba bylo zyebac porzadnie. Ja mam krotki zaplon i na bank by bluzgi z
          > przyty
          > > kiem odnosnie fizjonomii tych knurow polecialy prosto w ich ryl...
          >
          > I co to niby da? Faceci są tak skonstruowani, że komentują wygląd kobiet.

          Jak poslucha jeden z drugim jak wyglada w oczach innych to moze sie zastanowi zanim zacznie oblesnie komentowac nieznane sobie osoby.
          Juz kilka razy tak ostro reagowalam i zazwyczaj milkli, bo nie wiedzieli kompeltnie jak sie zachowac w obliczu atak slownego wymierzonego prosto w ich chamskie rylo. Raz jeden kontynuowal bluzgi w moja strone, ale zlalam go i sobie poszlam...
              • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 06:50
                Kuźwa, jak często widujesz takich facetów?
                Ja nie chodzę po klubach dla ludzi o innej orientacji. Byłam może dwa razy i żadnego takiego kolesia nie widziałam. Gazetek dla homoseksualistów też nie czytam...
                Za to z obleśnymi dziadami- jako bardzo młodziutka dziewczyna, a potem kobieta, spotykałam się wielokrotnie.
                Inie, nie chodziłam nawet w mini i w obcisłych bluzkach z dekoltami.
                  • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 07:42
                    Wole homoseksualistę w uprzęży niż obleśnego dziada, który komentuje wygląd młodej dziewuszki.
                    I co? Uważasz, że oblech (zapewne sam do nich należysz) jest w porządku, bo komentuje wygląd dziecka , bo niby "normalny"???
                    W dudzie mam taką normalność.
                    • prawackie_trolliszcze Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 07:52
                      Twoje osobiste preferencje seksualne nie muszą być podzielane przez innych, a ja tylko zwracam uwagę na Wasz BRAK TOLERANCJI dla zachowań, które nie są może szczytem elegancji, ale nie są nawet wykroczeniem, w przeciwieństwie do oczywistych wybryków nieobyczajnych, niekaranych tylko z powodu terroru poprawności politycznej.
                      • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:04
                        Mnie mityczny koleś w uprzęży nie przeszkadza, bo go nie widuję. Mam 46 lat. Nigdy w życiu nie widziałam kolesia, który lata po ulicy i manifestuje swoją seksualność homoseksualną.
                        Za to iles razy widziałam kolesi, którzy obnażają sie przed kobietami, a już nie wspomnę, ile razy słyszałam, czułam (!!!) konkretne ataki wymierzone w moją osobę ze strony heteroseksualnych oblechów.
                        W patriarchalnej kulturze jest to dozwolone i traktowane jako przyzwolenie.
                        I to obrzydliwe, a nie mityczny homoseksualista w uprzęży.
                        P.S. mam parę znajomych gejów. Są ze sobą 21 lat. Nawet przy nas, znajomych, nie afiszują się ze swoimi seksualnymi praktykami. Widziałam raz, jak sobie dali buziaka (w usta, nie prawdziwy pocałunek). Na sylwestra.
                        W przeciwieństwie do niektórych moich kolegów, co to nie wstydzą się łapać żony za dupę i gadać publicznie, co to oni dziś zrobią z nimi.
                        Zgadnij? Kto mnie bardziej obrzydza?
                        • prawackie_trolliszcze Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:37
                          Jak wspominałem, Twoje osobiste preferencje seksualne mnie nie interesują. Podobnie, jak Twoje osobiste doświadczenia. Ale skoro piszesz, że ci koleś w uprzęży nie przeszkadza, bo go nie widujesz, to Ci odpowiem, że mnie stare dziady komentujące wygląd nastolatek nie przeszkadzają, bo ich nie widuję. Masz więc byka za jendyka.
                      • kura17 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:42
                        > ja tylko zwracam uwagę na Wasz BRAK TOLERANCJI dla zachowań, które nie są
                        > może szczytem elegancji, ale nie są nawet wykroczeniem, w przeciwieństwie do
                        > oczywistych wybryków nieobyczajnych, niekaranych tylko z powodu terroru
                        > poprawności politycznej.

                        no popatrz, a dla mnie molestowanie (rowniez slowne), zwlaszcza dzieci, jest oczywistym wybrykiem nieobyczajnym, niekaranym tylko z powodu terroru patryjarchalnej kultury.

                        a chodzenie w uprzezy nie jest moze szczytem elegancji, ale nie jest nawet wykroczeniem.
                        • prawackie_trolliszcze Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:48
                          No i właśnie o tym rozmawiamy - o wypaczonym patrzeniu na świat przez lewaczki. Niezależnie od tego, w rozumieniu prawa, nieobyczajnym wybrykiem jest chodzenie przez facetów z gołym tyłkiem, a komentowanie między sobą czyjegoś wyglądu - nie.
                          • kura17 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:54
                            > No i właśnie o tym rozmawiamy - o wypaczonym patrzeniu na świat przez lewaczki.
                            > Niezależnie od tego, w rozumieniu prawa, nieobyczajnym wybrykiem jest chodzeni
                            > e przez facetów z gołym tyłkiem, a komentowanie między sobą czyjegoś wyglądu -
                            > nie.

                            No i właśnie o tym rozmawiamy - o wypaczonym patrzeniu na świat przez prawakow.
                            nieobyczajnym wybrykiem jest molestowanie (rowniez slowne), zwlaszcza dzieci, a chodzenie przez facetów z gołym tyłkiem, a - nie.
                      • szare_kolory Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 09:14
                        Zatem, którym według Ciebie należy się nagana? Którym należy zwrócić uwagę? I jaka zależność jest między czynami, jakich się dopuszczają? Bo skoro na hasło, że należy dobitnie reagować na wynurzenia oblechów przeciwstawiasz zaraz tezę, że przecież z drugiej strony toleruje się pride parades, to zapewne widzisz jakąś zależność miedzy tyi zachowaniami? Tzn, że jeśli jedni dopuszczają sie czegoś a drudzy czegoś innego, to jednym należy zwracać uwagę w powiązaniu ze zwracaniem uwagi innym. Bo mnie się wydaje, że dyskutujemy tu o jednym typie zdarzenia, które absolutnie, bez żadnego kontekstu jest samo w sobie godne potępienia: czyli niechciane komentarze kierowane do młodych ludzi. To jest molestowanie, bo niechciane komentarze, wprawiające w zakłopotanie i wywołujące wstyd są molestowaniem. I na ten typ zdarzenia nie wpływają inne, ich kaliber nie zmienia się w zależności od tego czy po ulicy gania koleś z gołym tyłkiem w kagańcu na twarzy i skarpetkach na uszach.
                      • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 11:00
                        Odpowiem ci- słaba analogia.
                        Kierowcy i mordercy - obie te grupy ZAGRAŻAJĄ INNYM LUDZIOM.

                        Gej z piórkiem w tyłku nie zagraża zdrowiu i bezpieczeństwo innym, gdy raz w roku przejdzie ulicą w paradzie, o której wiadomo, że takowa będzie. Możesz uniknąć takiej parady. Nie musisz brać w niej udziału. Możesz obejść z daleka tych "zboczeńców". I twoje uczucia nie zostaną zranione.
                        Dziewczynki nie mają możliwości uniknięcia takich komentarzy i zachowań.
                        A teksty rzucane do nich - KRZYWDZĄ JE.
                        • umi Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 21:11
                          Gej z piorkiem w tylku powinien paradowac na plazy dla nudystow. Po ulicy sie nie chodzi z piorkiem w tylku, na paradach tez. Nie wypada i nie jest to przyjete. Tak samo, jak sie nie chodzi w staniku od bielizny. Tez nie wypada.
                          Nie wiem, po co to w tym wtaku, ale jak juz komentujecie, to dopisze swoje. To tez jest oblesne i przekracza granice innych ludzi. Mozna sie obecnie ubrac w mnoswto luznych rzeczy, jak ktos ma fetysz i potrzebe obnazania sie przed innymi, to niech sie obnaza na prywatnych imprezach, nie realizuje to kosztem otoczenia ktore moze nie chciec byc tak molestowane.
              • umi Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 20:46
                Normalny facet nie paraduje po ulicach z gołym tyłkiem, ubrany w psia uprząż, albo ze stanikiem na głowie. Ale dla takich obleśnych zachowan domagacie się tolerancji. Tylko same jej nie macie, hipokrytki. - Kto sie domaga? Ja sie w zyciu nie domagalam tolerancji dla odpalow zaburzonych ludzi. Nie wrzucaj wsyzstkich do jednego worka uncertain Ludzie z golymi tylkami na ulicy sa oblechami, co nie znaczy, ze jak jeden jest oblechem, to cala reszta tez moze puscic hamulce. Czyzby czesc mezczyzn byla tak niekontrolujaca sie, ze nie sa w stanie sami z siebie odroznic, co wypada, a co nie? Chcialbys zeby Ci tak dziecko ktos komentowal, albo siostre, jesli nie masz dzieci? Nie dalbys w morde czasem?
                • prawackie_trolliszcze Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 21:36
                  Kto się domaga? Co to za pytanie? Spadłaś tu wczoraj z księżyca? Tolerancja, mościa panno, nie polega na tym, że zgadzamy się na to, co się nam podoba, tylko na tym, że godzimy się z czymś, co jest nam wstrętne. W imię wyższych racji. Taką wyższa racją jest np. wolność. Osobnicy komentujący między sobą urodę przechodzącej nastolatki i to tak, że nawet tego nie zauważa, nie wyrządzają jej najmniejszej szkody. Nie ma więc powodu, żeby robić awantury, nie mówiąc o dawaniu w mordę. Znaj proporcją, mocium panie. Ostre słowo należałoby się wtedy, gdyby komentarze były wygłaszane celowo głośno, żeby komentowana je usłyszała. W mordę - gdyby komentarze były znieważające, a zwłaszcza połączone z próbami naruszenia nietykalności. A w dyskutowanej sytuacji, cóż , trzeba się pogodzić, że nie wszyscy faceci są dżentelmenami. I to wszystko. Wpadanie w histerię, bo ktoś coś do kumpla od piwa powiedział, jest niepoważne.
                  • umi Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 23:02
                    OJP.... o_O

                    Rozumiesz, ze dorosly przy dziecku musi sie umiec zachowac? I ze w cywilizacji dorosly nie moze molestowac dziecka, nawet mowiac oblesne rzeczy do swojego kolegi, nie do dziecka wprost? Jakby nie bylo cywilizacji, to by mogl. I nie mogl si epotem dziwic, jakby skonczyl zycie nadziany na widly przez jakiegos oburzonego normalnego doroslego albo wrzucony do gnoju przez cala wies. Skoro jest cywilizacja, to jedno i drugie po prostu nie wypada. Jak ktos ma problem, niech sobie kupi dmuchana lale albo pojdzie po leki na obnizenie potencji.

                    A jesli nadal nie rozumiesz, to moze ja jak spotkam takiego matola na zywo, zaczne z moim chlopem komentowac jego malego fiutka, przegrane zycie ktore sprawia, ze musi sie slinic do dzieci, bo dorosle baby patrza na niego jak na powietrze i zaburzona osobowosc, za ktora powinno sie go leczyc z psychiatryku? Myslisz, ze sie dobrze zachowam, czy nie bardzo? suspicious Moge tez w zaleznosci od indywidualnych walorow skupic sie np. na jego piwnym bebzolu, braku umiejetnosci lozkowych i generalnie wszystkich czulych punktach facetow suspicious Ciekawe, czy taki DOROSLY maly fiutek nie bedzie sie wtedy czul atakowany mimo, ze jest dorosly. I moze jego mozg ogarnie, ze dziecko czuje sie jeszcze gorzej. I ze uczucia kazdego czlowieka wypadaloby szanowac.
          • riki_i Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 22:32
            Dlaczego? Ta dziewczynka nie wyglądała na 12 lat. Nie znam facetów, których jarają dwunastolatki.

            165 cm, szczupła sylwetka, pewnie ładna buzia i długie włosy, z daleka wzięli ją za 16-17stkę.
                • umi Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 22:46
                  Nick + wpis sugeruje, ze prawica to oblesne zboki. Nie chce Ci sie rzygac na sama mysl o takim podrywie?

                  Jakby mieli nascie lat i niewybrednei komentowali kolezanki w tym samym wieku, to by chociaz mozna bylo podkablowac rodzicow, ze zachodzi podejrzenie zaniedbywania dzieci i ze patologia z nich wyrasta.
                        • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 07:47
                          Podaj, ile razy spotkały cię przykrości z powodu uprawiania twoich praktyk religijnych?
                          A ja ci podam, ile razy obleśne dziady komentowały mój wygląd od okresu mojego dojrzewania.
                          I jeszcze dodam- ja nie miałam wpływu na komentarze. Po prostu dojrzewałam, nie obnosiłam się ze swoim wyglądem. Ba, wręcz - młoda dziewczyna szybko uczy się, że lepiej się garbić, zakładać długie spódnice, niż narażac się na takie teksty.
                          I te obleśne teksty padają w stronę DZIECI!
                          Wyśmiewano się z ciebie jak byłes młodym chłopakiem, że chodzisz do kościoła?
                          Nie podejrzewam.
                          • prawackie_trolliszcze Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:01
                            To nie ma nic do rzeczy, czy JA osobiście kiedyś doznałem jakichś przykrości. Ostentacyjne naigrywanie się z wierzących, parodiowanie ich obrzędów, znieważanie ich z powodu ich wiary przez lewaków jest oczywistym faktem. Jeśli zamierzasz zaprzeczać, mogę wkleić zdjęcia na dowód. I takie zachowania, które w przeciwieństwie do jakichś tam komentarzy "starych dziadów", są przestępstwem kryminalnym, uważacie za zabawne i żądacie dla nich tolerancji. Hipokrytki.
                            • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:13
                              Pojedyncze ataki nie są równoznaczne z powszechną praktyką.
                              Zawsze- w każdym środowisku- trafiąją się z j e b y.
                              Przypominam, że przez ostatnie dwa tysiące lat piętnowani i karani byli ci, którzy "nie uprawiali " wierzeń religijnych. Lub nie tych, których oczekiwano.

                              A dla ciebie "normą" jest - bo od wieków w naszej patriarchalnej kulturze jest pozwolenie na obleśne komentarze i zachowania ze strony mężczyzn w kierunku kobiet, to o czym tu dyskutować?
                              To, że coś powszechnie występuje, nie oznacza NORMY.
                              • prawackie_trolliszcze Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:44
                                Ty w ogóle nie ogarniasz, o co chodzi. Nie chodzi o to, co jest normą i jak często się zdarza, tylko o relacje między tym, co chcesz, żeby było tolerowane, a tym, czego sama tolerować nie chcesz. I o to, że to pierwsze jest znacznie gorsze od drugiego. W skrócie - żądasz tolerancji dla ordynarnego łajdactwa i przestępstwa, a sama nie potrafisz tolerować zachowań, które są tylko nieeleganckie i niegrzeczne. Tylko tyle, i aż tyle.
                                • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 09:06
                                  Gdzie ty, kuźwa, widzisz ordynarne łajdactwo?
                                  To, że facet facetowi?
                                  Dla ciebie to jest łajdactwo, a mnie nie interesuje i nie dopytuję się moich kumpli, kto komu. Nie widzę, nie czuję, nigdy mnie to nie spotkało i nie spotka!
                                  Ja widzę ordynarne łajdactwo, jak stary, obleśny dziad komentuje dojrzewająca dziewczynkę.
                                  A to, że dla ciebie podpada to pod "nieeleganckie" zachowanie, to tylko świadczy jak masz przeprany mózg życiem w patriarchalnej kulturze, gdzie facet "ma prawo" rzucać obleśne teksty. A to implikuje kolejne "prawa" do pomacania, a nawet gwałtu. Ma "prawo" zgwałcić, bo w końcu jest "normalnym" facetem, co to wkłada f iu t a w pochwę, tak? I gdyby "suka nie chciała, to by nie dała"....i tak dalej.
                                  Jak homoseksualiści zaczną cię napastować, obmacywać i będziesz się bał wracać z imprezy, gdyż będzie duże prawdopodobieństwo, że chłopaki cię zerżną, bo miałeś zbyt krótkie spodnie , to przyrzekam- będę pierwszą, która będzie cię bronić!
                                    • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 11:13
                                      Wiesz, mnie też już nie grożą obleśne teksty. Stara baba jestem.
                                      Ale swoje w życiu przeszłam. Ja, moje koleżanki, dziewczyny z pokolenia mojej mamy.
                                      Sama mam synów. Jeden ma 13,5 roku, drugi ma 17 lat. Żaden z nich nie był molestowany. No, fakt- zmniejszyłam prawdopodobieństwo takich zachowań, gdyż ich noga nie przekroczyła żadnego kościoła.
                                      Żaden z moich kolegów nigdy nie był słownie/czynem molestowany przez żadnego homoseksualistę, a przynajmniej do tego się nie przyznają. Fakt- oni tez trzymali się z daleka od wszelkich kościelnych instytucji.
                                      To, że nam coś juz nie grozi, że nas to nie spotkało, nie oznacza tolerancji dla niepożądanych zachowań.
                                      Pisałam- jak zacznie być normą, że kolesie molestują, rzucają obleśne teksty w stronę dojrzewających, a nawet dorosłych facetów- zacznę to piętnować.
            • umi Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 22:44
              To tez sa dzieci. Komentowac i podrywac jak ktos musi bo sie udusi to mozna dorosle baby (a i to kultruralnie). Dorosla baba to taka co matka dzieciom by mogla byc, a nie podlotek. Najpierw tacy molestuja, ze kobietom pol zycia chce sie rzygac, a potem sie dziwia skad te babki spod znaku "facet twoj wrog". No, jak sie facetow kojarzy ze starymi oblechami zaczepiajacymi dzieci i nastolatki, to tak sie ich potem traktuje.
        • la_mujer75 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 07:55
          Mam kumpla, który tez cały czas komentuje wygląd młodych kobiet. I co to nie on, jako to z niego macho, itd.
          Wiesz, jak go gaszę?
          Ma dwie córki- jedna skończyła 14 lat, a druga 4.
          I zaczęłam gadać- no, proszę- akurat Ziuta będzie miała 18 lat na pięćdziesiątkę mojego męża, to sobie chłopina popatrzy na młodą laseczkę i się pooblizuje.
          A Kryśka skończy 18 , jak mój stary będzie miał 60.
          Był oburzony, jak ja tak mogę mówić!
        • szare_kolory Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 08:13
          riki_i napisał:


          > I co to niby da? Faceci są tak skonstruowani, że komentują wygląd kobiet.

          A jakaż to konstrukcja o przesądza? Jakaś specjalna klepka w mózgu czy jej brak? Jakoś badania nie potwierdzają różnic w budowie mózgu mężczyzn i kobiet. A może to poprostu wdrukowane głęboko w społeczeństwo przyzwolenie na chamskie odzywki, brak kontroli własnych odruchów? Jak to zawsze facetów można usprawiedliwiać biologią.
          Nie mogliby się owi panowie z deczka zastanowić nad sobą i ogarnąć, że po pierwsze nikt nie jest zainteresowany co im się podoba a co nie, a po drugie, że takie reakcje są inwazyjne. I już z pewnością młode dziewczyny nie życzą sobie spotkań z takimi obślinionymi knurami.
        • tapatik Re: Stare obleśne dziady 28.08.21, 08:04
          riki_i napisał:

          > I co to niby da? Faceci są tak skonstruowani, że komentują wygląd kobiet.

          Normalny mężczyzna nie komentuje wyglądu innych ludzi, a jeśli już to komentuje dyskretnie.
          Jeżeli ktoś komentuje wygląd na cały regulator (szczególnie wygląd nastolatki), to jest buc i cham.
    • fornita111 Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 20:22
      To cos jak riki, ktory szczegolowo analizowal figure i urode 14-15 letniej Shakiry. Dla takich zjebow kobieta (w kazdym wieku, dziewczynki tez) to tylko kawal miesa. To sa ludzkie smieci, po prostu.
    • saszanasza Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 21:03
      Niestety też zauważyłam coś takiego idąc ze swoją 13 letnią córką. Zwraca uwagę nie tyle chłopców, co facetów w srednim wieku😏 Ne wiem czym to jest spowodowane ale potwierdzam, że ma miejsce, no chyba że jestem nadwrażliwa.
      • gama2003 Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 21:20
        Czytam ten wątek i przypomina mi się sporo sytuacji z pierwszej, podobnej młodości.

        Uroda jak uroda, ale miałam bardzo długie, do kolan prawie i gęste wlosy. Zwracały uwagę.

        I byłam za warkocz lub warkocze łapana zawsze przez takich rechoczących dziadów.
        Czasy były inne, ale oblechów nie brakowało.
        Bałam się takich sytuacji i wstydziłam.
        Debile kolejne pokolenie robią to samo, obrzydliwe.

        I Riki dumnie naturą męską to tłumaczy. Jak dziad śmieszny bywał w swoich martyrologiach seksualnych, tak teraz - rzyg.

          • nuclearwinter Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 21:38
            To był kiedyś standard niestety, było jakieś społeczne przyzwolenie na takie zachowania, nawet w stosunku do nastolatek - jeszcze dzieci. I ja tego doświadczyłam, i chyba większość moich koleżanek. Chyba prawda, że musi wymrzeć pokolenie, dla którego to jest norma, oni już niczego nie zrozumieją.
        • fragile_f Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 21:24
          Ciekawe czy bylby dalej taki tolerancyjny, gdyby chodzilo o jego córkę.

          Rechoczace oblechy niestety musza wymrzec, tego uszkodzenia mozgu nie da sie wyleczyc, chyba ze zacznie ich spotykac to samo ze strony innych. Znam paru facetow, ktorzy zrewidowali swoje poglady po wizycie w gejowskim barze. Nagle okazalo sie, ze niewybredne teksty i oblapianie wcale nie sa takie fajne, jak chodzi o swoje osobiste jadra.
        • januszekxxl Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 01:38
          gama2003 napisała:
          > I byłam za warkocz lub warkocze łapana zawsze przez takich rechoczących dziadó
          > w.
          > Czasy były inne, ale oblechów nie brakowało.

          A teraz mąż jednej forumki ma warkocz do pasa i jest za niego łapany przez obleśne baby.
      • una_mujer Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 13:48
        Wiem, o czym mówisz. Ostatnio z moją dziesięciolatką wychodziłam ze stacji benzynowej i zobaczyłam jakim spojrzeniem obrzucił ją facet, lat około 40... Gość zauważył mój wzrok i zszedł mi z drogi; spróbowałby się odezwać, miałby dżihad. Cała stacja by mnie usłyszała.Ja tam jestem matka -tygrysica...
        • januszekxxl Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 13:58
          una_mujer napisała:
          > Ostatnio z moją dziesięciolatką wychodziłam ze stacji benz
          > ynowej i zobaczyłam jakim spojrzeniem obrzucił ją facet, lat około 40... Gość z
          > auważył mój wzrok i zszedł mi z drogi; spróbowałby się odezwać, miałby dżihad.
          > Cała stacja by mnie usłyszała.Ja tam jestem matka -tygrysica...

          I cała stacja by się śmiała z wrzeszczącej matki-wariatki.
          Nawet nie znasz znaczenia słowa "dżihad".
            • januszekxxl Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 18:46
              una_mujer napisała:
              > A co, uważasz, że powinnam pozwolić, gdyby mi zbok zaczepiał dziecko? Sam też t
              > o robisz, pedofilu? Czy jeszcze mi powiesz, że nie znam znaczenia słowa? S*** w
              > podskokach.

              Najpierw piszesz że facet obrzucił spojrzeniem twoją córkę a teraz, że zbok ją zaczepiał.
              A teraz podskocz sobie kilka razy i zacznij sprint w kierunku najbliższej ściany.
              • iwles Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 21:25
                januszekxxl napisał:

                > una_mujer napisała:
                > > A co, uważasz, że powinnam pozwolić, gdyby mi zbok zaczepiał dziecko?

                >
                > Najpierw piszesz że facet obrzucił spojrzeniem twoją córkę a teraz, że zbok ją
                > zaczepiał.
                > A teraz podskocz sobie kilka razy i zacznij sprint w kierunku najbliższej ścian
                > y.


                Ślepy? Słowa "gdyby" nie zauważyłeś?
                • januszekxxl Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 21:44
                  iwles napisała:
                  > Ślepy? Słowa "gdyby" nie zauważyłeś?
                  >
                  >

                  Nie manipuluj.
                  Nick una_mujer najpierw napisała że facet obrzucił jej córkę wzrokiem. I że zszedł jej zdrogi a gdyby spróbował się odezwać, miałby taki dżihad że cała stacja by ją usłyszała.
                  Czyli ruszyła na faceta,skoro ten musiał jej schodzić z drogi.

                  W następnym poście facet stał się zbokiem: A co, uważasz, że powinnam pozwolić, gdyby mi zbok zaczepiał dziecko?

                  A facet mógł popatrzeć na jej córkę i pomyśleć sobie, ale brzydka dziewczynka, ciekawe co z niej wyrośnie big_grin
    • ursydia Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 22:33
      O ludzie, wiem co przeżywasz, miałam z córką to samo a wcześniej sama przeżywałam takie upokorzenia.
      Ale pamiętam jak mi serce urosło jak kiedyś byłam świadkiem sytuacji gdzie taki lawdżoj podrywał młoda dziewczynę a ona na to: do domu dziadu, do dzieci!
      • riki_i Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 22:43
        ursydia napisała:

        > Ale pamiętam jak mi serce urosło jak kiedyś byłam świadkiem sytuacji gdzie taki
        > lawdżoj podrywał młoda dziewczynę a ona na to: do domu dziadu, do dzieci!

        Rwanie 12stek-13 stek to oczywista skrajna patologia, ale tutaj chyba masz na myśli 17-19 ?

        Śpieszę donieść, że w czasach desantu ukraińskiego Twój lawdżoj miałby spore szanse na "miłość" z młodą panią ze Wschodu
        • fornita111 Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 22:48
          Wez juz wypierdalaj. Ty nie masz szans na te wszystkie szesnastki o ktorych snisz i pierdolenie na babskim forum tego nie zmieni. Jestes tak zalosny i tak obrzydliwy, ze sie rzygac chce. Tepy chuj.
            • fornita111 Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 23:00
              Tam sami chetni byli, nikt nikogo nie molestowal, jak oblesne dziady komentujace urode nastolatek. Ty naprawde myslisz, ze dowalasz forumkom wspominajac rzeczy, o ktorych one same pisaly? Nie przyszlo do glowy, ze gdyby to bylo dla mnie wstydliwe to bym o tym na forum nie pisala? No ale probuj dalej dziadygo niespelniona, moze kiedys ci sie uda jakis przytyk slepym fartem.
            • fragile_f Re: Stare obleśne dziady 26.08.21, 23:33
              Zazdroscisz tych orgii jak cholera, co nie? Wszyscy pamiętamy watek w ktorym opisywales swoje smutne i nudne zycie seksualne, seks oralny i zmiana pozycji to bylo wydarzenie roku z tego co pamietam.
              • riki_i Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 00:00
                Nie, to był wątek o nieprzystawalności seksu z filmów pornograficznych do reala. A zabawne były w tym wątku panie, m.in. fornitta111, twierdzące, że ich zwykły seks wygląda właśnie tak jak na tych pornolach.
                  • riki_i Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 11:24
                    Hahahaha, tak, każda emateczka zaczyna seks małżeński od kilkunastominutowego fellatio, a potem pozwala się traktować jak gumowa lala do dmuchania w pozycjach pod kamerę. Plus neseserek Bieniuka na podręcznym wyposażeniu. ROTFL!
                      • huang_he Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 11:52
                        Ja za każdym razem pokazuję co ciekawsze posty rikiego mężowi mówiąc „masz tego kolesia, co twierdzi, że wszyscy koledzy mu się zwierzają. Ci koledzy, których i ty czasem spotykasz i myślisz o nich, że mogą mieć miłe i ciekawe życie”. Myślę, że mój mąż bardzo docenia wtedy, co ma 😃
                        No wiecie same, o co chodzi. Wasi mężowie może sobie wyobrażają jakieś cuda o życiu swoich kolegów, że zamiast trzech pozycji podczas stosunku mają 10, że seks z żoną mają codziennie, że ten seks to oral, pochwa, anal. A wystarczy pokazać co pisze riki i bach! Okazuje się, że koledzy nie mają nic, za to wasi faceci doskonale wiedzą, co mają 😀

                        Nie, żeby mój mąż narzekał, ale kto wie, co mu w głowie siedzi. Dziękuję ci riki, znawco historii męskich penisów.
                    • fragile_f Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 17:46
                      Aaaa to tak wyobrażasz sobie wyuzdany i dziki seks?

                      Najpierw pani robi loda a potem lezy bez ruchu a pan ją "dmucha"?

                      Wiesz, coraz mniej mnie dziwi, że ty i twoi kumple nie uprawiacie seksu, jesli za niego nie zapłacicie big_grin big_grin big_grin
                  • latarnia_umarlych Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 11:49
                    Też pamiętam tamten wątek. Riki, ktory ma żałośnie tragiczne życie seksualne, nie może pojąć, że u innych ta sfera wygląda normalnie. Wypiera to, bo może się pocieszać tylko tym, że "wszyscy tak mają".
                    Dlatego nie wierzy, że kobiety uprawiają fellatio, że zmieniają pozycje, a już szczytem perwersji jest "odwrócony jeździec", który poza pornolami nie występuje.
                    To takie smutne, nic dziwnego, że chodzi sfrustrowany.
                    Dla Rikiego seks małżeński to, cytuję: "Wypinanie zada pod kołdrą poprzedzone krzywą mordą i pretensjami".
                    A jeśli ktoś ma inaczej, to kłamie.

                    Wielkie wyrazy współczucia, Riki. Twoje życie jest beznadziejne.
                    • bigimax2 Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 12:00
                      Dla Rikiego seks małżeński to, cytuję: "Wypinanie zada pod kołdrą poprzedzone krzywą mordą i pretensjami"

                      generalnie tak jest a ze tu panuje kult zaprzeczania rzeczywistosci no to nie ryska problem , wy se zyjecie w swoich urojeniach a swiat sie toczy swoim torem
                    • riki_i Re: Stare obleśne dziady 27.08.21, 17:41
                      latarnia_umarlych napisał(a):

                      > Też pamiętam tamten wątek. Riki, ktory ma żałośnie tragiczne życie seksualne, n
                      > ie może pojąć, że u innych ta sfera wygląda normalnie. Wypiera to, bo może się
                      > pocieszać tylko tym, że "wszyscy tak mają".
                      > Dlatego nie wierzy, że kobiety uprawiają fellatio, że zmieniają pozycje, a już
                      > szczytem perwersji jest "odwrócony jeździec", który poza pornolami nie występuj
                      > e.
                      > To takie smutne, nic dziwnego, że chodzi sfrustrowany.
                      > Dla Rikiego seks małżeński to, cytuję: "Wypinanie zada pod kołdrą poprzedzone k
                      > rzywą mordą i pretensjami".
                      > A jeśli ktoś ma inaczej, to kłamie.

                      Buhahahahaha! Tak jest! A potem wchodzi Ilona Felicjanska, cała na biało, i opowiada rzewne kawałki o swoim strasznym małżeństwie, które było okrutne i straszne bo, tadam! fanfary!, mąż kazał sobie robić... laskę !

                      www.fakt.pl/kobieta/plotki/ilona-felicjanska-kazal-sobie-robic-laske/4f379w2