Dodaj do ulubionych

Szpital 😵‍💫

21.09.22, 22:28
Moja matka spędzi kolejny miesiąc w szpitalu. Musi przejść do końca dożylną antybiotykoterapię. Fizycznie jest dobrze, natomiast psychicznie szkoda gadać. Ma wsparcie psychologa, codzienne wizyty, stosy książek, telefony. Brak możliwości na kontynuowanie hobby w warunkach szpitalnych. Co można robić kolejny miesiąc w szpitalu i nie zwariować? Macie jakieś pomysły?
Obserwuj wątek
    • berdebul Re: Szpital 😵‍💫 21.09.22, 22:52
      Wiek? Zainteresowania? Tablet, konsola, druty i włóczka, szydełko (może jakieś charytatywne wzory typu ośmiornice dla wcześniaków?)?
      • raphidophora_tetrasperma Re: Szpital 😵‍💫 21.09.22, 23:00
        70. Nieinternetowa. Zero praktycznych zainteresowań, w domu robi witraże. Ostatnio złożyła zamówienie na książki s-f ale w tym temacie jestem zielona sad
        • berdebul Re: Szpital 😵‍💫 21.09.22, 23:09
          Malowanie na szkle jako namiastka? Tylko będziecie odbierać do wypalenia, ale zawsze to jakaś rozrywka.
          Jak będą marudzić w szpitalu to markery Sharpie zostają na ceramice, nie śmierdzą, nie kapią, wypalać można w zwykłym piekarniku.
          • raphidophora_tetrasperma Re: Szpital 😵‍💫 21.09.22, 23:16
            Super! Jutro kupię. Dzięki nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje. Szkło, takie zwykłe będzie się nadawało do malowania?
            • berdebul Re: Szpital 😵‍💫 21.09.22, 23:23
              Farby + konturówka na szkle (nawet można robić coś na kształt witraży wtedy), markery lepiej wychodzą na białej/jasnej ceramice (kubki, talerzyki…może kubki na święta dla rodziny?). Później trzeba wypalić w piekarniku dla utrwalenia i można używać, przezywają nawet zmywarkę.
              • berdebul Re: Szpital 😵‍💫 21.09.22, 23:24
                Spójrz jeszcze na markery do kropek/pisaki z farbą akrylową do mandali/malowania na kamieniach. Kropkami ciężko nabrudzić, a efekty są super.
              • raphidophora_tetrasperma Re: Szpital 😵‍💫 21.09.22, 23:32