Dodaj do ulubionych

ile za sprzatanie

IP: *.* 03.12.02, 23:26
zamierzam wziasc studentke do sprzatania bo po powrocie do pracy nie wyrabiam sie w domu przy 2 malutkich dzieci. Ile kosztuje taka impreza?
Obserwuj wątek
      • Gość edziecko: guest Re: ile za sprzatanie IP: *.* 04.12.02, 08:37
        Ja płaciłam swojej pani 20 zł za wizytę (miała tylko odkurzyć całe mieszkanie i posprzątać łazienkę - bez mycia toalety). A mamy dwa pokoje razem troszkę ponad 50m i do tego prawie rzadnych sprzętów i dywanów więc odkurza sie szybko i sprawnie. Także była u nas średnio godzinkę i za to dostawała 20 zł.pozdrówka :hello:A.
    • Gość edziecko: guest Re: ile za sprzatanie IP: *.* 04.12.02, 14:29
      Ja place 5pln za godzine pomocy. W tym: sprzatanie, spacery z niemowlakiem lub opieka nad nim w domu. Dziewczyna przychodzi zwykle na 3-4 godziny dziennie. Moze korzystac z jedzenia i picia, które jest w domu. Czasem dostaje obiad (jak akurat cos przygotuje).Pozdrowienia,Dagmara
    • Gość edziecko: guest Re: ile za sprzatanie IP: *.* 05.12.02, 13:51
      Ja mojej Ukraince place 8 zl za godzine w Warszawie. Zwykle za cale mieszkanie plus duze prasownie wychodzi 32 zl- jesli z myciem okien lub gotowaniem pierogow to kolo 40-50 zl. Trzeba przyznac Ukrainkom ze sa dokladne i z reguly same wiedza co sprzatac- nie musze chodzic i pokazywac palcem jak kiedys gdy sprzatala u nas studentka.PozdrMarta
      • Gość edziecko: guest Re: ile za sprzatanie IP: *.* 07.12.02, 21:01
        Ja nie płacę za godziny, bo zależało mi aby pani do sprzątania sprzątała dokładnie ale szybko ;-) Płacę miesięcznie 400 zł, pani przychodzi trzy razy w tygodniu najpierw do męża do biura a potem do domu. Sprząta dokładnie i wszystko (tylko nie prasuje i nie układa nam w szafkach). Przez jakieś pół godziny po jej wyjściu mam w domu muzeum ;-)
      • Gość edziecko: kadyga Re: ile za sprzatanie IP: *.* 08.12.02, 12:42
        Ania nie mieszkasz może w Sochaczewie???Ja właśnie tu mieszkam i potrzebuję Pani do sprzątania, baaardzo chętnie Ukrainkę. Ale jakoś nie mogę znaleść. Co już mam namiar to się okazuje, ze własnie wyjechała...buuuuTu jest taki bazarek, gdzie shandluje dużo osób zza wschodniej granicy i tak się zastanawiam czy może tam popytać, ale jakieś objekcie mam... poza tym zawsze lepiej jak taka osoba choć troszkę jest sprawdzona...PozdrawiamKatarzyna mama Franka
        • Gość edziecko: guest Re: ile za sprzatanie IP: *.* 09.12.02, 01:40
          Dziewczyny, powiedzcie mi dlaczego przy takim bezrobociu w kraju zatrudniacie Ukraiki ?!Jesli interesuja Was ceny w Quebec, ja place 15$can za godzine. W cztery godziny sympatyczna Canadyjka sprzata mi caly dom (ponad 200 m2). Jak wracam z pracy to az pachnie czystoscia, Helene jest bardzo dokladna, mam wytarty kurz nawet na najmniejszych przedmiotach, wymyta lodowke, piekarnik, szafki, okna (raz na sezon), w lazienkach az blyszczy, a na podlogach mozna sie poslizgnac...
          • Gość edziecko: guest Re: ile za sprzatanie IP: *.* 28.02.03, 22:05
            Zoe napisała/ł:> Dziewczyny, powiedzcie mi dlaczego przy takim bezrobociu w kraju zatrudniacie Ukraiki ?!> Ja akurat mam opiekunkę Polkę i wczoraj się z nią umówiłam, że za prasowanie i odkurzanie (dodatkowo oprócz opieki nad Zosią) dostanie oprócz pensji (za opiekę nad dzieckiem), bilet miesięczny na tramwaj (raptem 38 zl na 1 linię od pon. do pt.). Tylko, że mi nie chodziło o to, że potrzebuję tego sprzątania. Raczej nie chcę, żeby ona jeździła na gapę ;).Ale odpowiadam na Twoje pytanie, Zoe. Polki nie zechcą sprzątać za tak "małe" pieniądze. To samo dotyczy prac polowych. Mój Ojciec rok rocznie ma problemy ze znalezieniem Polaków chętnych do pracy na plantacji (zabrzmiało jak w czasach niewolnictwa, hi, hi, :) ) aronii i na szkółce.Przykre to...Pozdrawiam.Paka
        • Gość edziecko: guest Re: ile za sprzatanie IP: *.* 28.02.03, 17:56
          Witajcie! Ja swojej wspaniałej Ukraince płace 5zł za godzine. Bardzo dokładnie sprząta (nie musze jej pokazywać co ma zrobic; no chyba ze jest cos nowego i akurat dzisiaj trzeba to zrobic) i swietnie prasuje; poza tym moja coreczka ja uwielbia (dzieci chyba wyczuwaja jakims szostym zmyslem tych "fajnych" ludzi) i da sie z nią pogadac dosłownie o wszystkim. Polecam. Chyba jeszcze ma jakis wolny dzień. Piatek ma zajety u mnie.
          • Gość edziecko: mama.marcina Re: ile za sprzatanie IP: *.* 28.02.03, 18:40
            Czesc,a jestes z Warszawy? ja potrzebuje pilnie pani do sprzatania - moja pani po przeprowadzce (mojej) do wiekszego mieszkania nie wyrabia sie czasowo - place jej 100 zl za 3-4 godziny raz w tygodniu, za mycie okien oddzielnie. Teraz mieszkam w 140 metrach, wiec wiem z wlasnego doswiadczenia, ze nijak w 3 godziny nie da sie tego porzadnie zrobic (+prasowanie). W ostatnim tygodniu bylam w domu i doslownie chodzilam za nia i pokazywalam palcem, co powinna poprawic i jeszcze zrobic, siedziala od 10 do 17.30 i jak wychodzila, byla tak zla, ze az sapala! Wczoraj przyjechalam do domu podczas jej pobytu i usilowalam porozmawiac o swoich oczekiwaniach, ze mieszkanie duze, wiecej czasu potrzeba, aby dobrze sprzatnac itd. ze oczekuje, ze bedzie wykonywac to wszystko, co w poprzednim mieszkaniu. Pani mnie ofukala, mowiac, ze ona sprzata baaardzo dokladnie i jak mi sie nie podoba, to ona odchodzi. Po 3 latach wspolpracy! Mysle, ze tez odpowiedzialam na pytanie, dlaczego w dobie takiego bezrobocia nie jest dla mnie istotne, jakiej narodowosci osobe zatrudnie, wazne jest natomiast, zeby swoje zajecie wykonywala nalezycie.Prosze, podeslijcie jakies namiary (moze byc priva, jesli wolicie).pozdrawiamRenata
    • Gość edziecko: iberia Re: ile za sprzatanie IP: *.* 01.03.03, 22:41
      czesc,a ja znam swietna pania emerytke w Krakowie.jesli ktora z was by;aby zainteresowana to podam informacje na priv.pani obecnie otzrymuje 450 zlotych miesiecznie za 4-5h dziennie,sprzata cale mieszkanie,prasuje,zmywa naczynia,jesli sa>.....i cos tam jeszcze ,dokladnie napisalam na forum malopolska.pozdrawiamiza
    • lisciasty_pl Re: ile za sprzatanie 17.06.21, 02:02
      Odkopuję Tutanhamona, gdyż tuż obok jest wątek o sprzątaniu. Jak się okazuje w 2002 niektóre forumki też płaciły 100 zł za sprzątanie. Przez tyle lat taka stagnacja w wynagrodzeniu pań sprzątających? Trochę lipa...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka