Dodaj do ulubionych

Dylemat na temat rezygnacji z pracy

19.06.07, 11:13
Od pewnego czasu zastanawiam się nad rezygnacją z pracy zawodowej. Mam dwoje
dzieci, 10 lat i 1,5 roku. Pracuję od lat, po drugim dziecku wróciłam do
pracy, kiedy mała miała kilka miesięcy. Powrót był bardzo trudny, bo karmiłam
jeszcze piersią, mała do dziś kilka razy budzi się w nocy (choć już nie
karmię). Pracuję na pełnym etacie, jestem poza domem od 7.00 do 17.00, czasem
dłużej. Kiedy wracam do domu malutka zaraz domaga się uwagi, jest wyraźnie
stęskniona (opiekują się nią babcie), a ja nie wiem za co się wziąć, czy
pobawić z nią, czy zrobić zakupy, czy obiad na następny dzień, czy sprzątać.
Mąż pomaga mi w domowych obowiązkach, ale pracuje na różnych zmianach i sami
rzadko się widujemy. Zawsze chciałam pracować, ale nie daję już rady, nie mam
siły, jestem ciągle śpiąca, zmęczona, nie czerpię z życia żadnej radości.
Praca ostatnio nie przynosi mi satysfakcji, po wielu latach oddanej pracy
dostałam 40 zł brutto podwyżki. Poczułam się upokorzona. Nie wiem, co zrobic
w tej sytuacji.
Obserwuj wątek
    • edycia_s Re: Dylemat na temat rezygnacji z pracy 19.06.07, 11:15
      Ja bym zrezygnowala natychmiast.
      O ile warunki ekonomiczne nie pzreszkadzaja.
      • ramka2 Re: Dylemat na temat rezygnacji z pracy 19.06.07, 12:30
        Jestem tego samego zdania co edycia.
    • bri Re: Dylemat na temat rezygnacji z pracy 19.06.07, 11:16
      Jeśli Was na to stać to dlaczego nie miałabyś iść na wychowaczy?
      • ipola Re: Dylemat na temat rezygnacji z pracy 19.06.07, 11:29
        Jeszcze nie rozmawiałam z mężem na ten temat, sama podjęłam takie przemyślenia
        czując, że nie daję rady. Mogłabym skorzystać z wychowawczego, dalibyśmy radę
        utrzymać się z jednej pensji, oczywiście z pewnymi ograniczeniami. Boję się
        tylko, że później nie znajdę pracy. Boję się też, że będąc domu, poczuję się
        zepchnięta na margines, mniej wartościowa.