Dodaj do ulubionych

Czy należy zamknąć forum Gazety Wyborczej?

IP: 83.238.11.* 20.01.05, 12:05
Zamierzam rozpocząć rozmowy z redakcją Gazety Wyborczej o połączeniu forum GW
i mojego pod wspólną nazwą Forum Gorzowian. Byłoby ono administrowane przez
UM.
Pozdrawiam i proszę o opinie.
Obserwuj wątek
    • Gość: gorzowianin Re: Czy należy zamknąć forum Gazety Wyborczej? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.05, 12:19
      Ty Kneć vel Klar chyba juz chyba głową na beton upadłeś! Wiem że jako komuchowi
      marzy ci się powrót cenzury. Mógłbyś wtedy ze swoim szefem aferzystą sam robic
      za całą opinię gorzowską. Tobie się należy tytuł PAJACA dziesięciolecia!!!
      • aggulek Re: Czy należy zamknąć forum Gazety Wyborczej? 20.01.05, 14:56
        Nie jestem informatykiem więc może do końca się nie znam, ale skąd wyszło ci
        równanie:
        Kneć = Klar?
        Z prostego porównania:
        *.um.gorzow.pl - Kneć pisze z pracy
        *.gorzow.mm.pl - Kneć pisze z domu
        IP: 83.238.11.* - pisze Klar, a dlaczego to ma być Kneć?

Pzdr.A.
        • Gość: nadzwyczajne!!! Z dużo czasu na myślenie ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.05, 15:01
          Ten wasz sekretarz wyraźnie nie jest dociążony urzędowymi obowiązkami.
          Może on nie ma już szefa ?
    • redakcja Re: Czy należy zamknąć forum Gazety Wyborczej? 20.01.05, 15:00
      Wszystkich zainteresowanych informuję - to nie jest post autorstwa Ryszarda
      Knecia - sekretarza miasta. Sprawdziłem.

Błażej Wandtke
      • Gość: dobreee! Re: Czy należy zamknąć forum Gazety Wyborczej? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.05, 16:19
        ten gorzowianin z 2 postu byl boski, musze sie kiedys jakos fajnie podpisac np. Majkel Dżekson albo przynajmniej Violetta Villas, zobaczymy jak mnie przywita - nie watpie ze sie da nabrac
      • Gość: gorzowianin Re: Czy należy zamknąć forum Gazety Wyborczej? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.05, 17:12