Gość: Anecik Re: Podgrzewanie w mikrofalówce IP: *.* 22.11.02, 22:32 Tylko mikrofala,nie trzeba zmywać,więcej czasu naz abaweUrodziłam się leworęczna, jednak rodzicom się to bardzo nie podobało. Nawracali mnie jak tylko mogli, ale do końca im się nie udało- w samotności wszystko robiłam lewą ręką. Obecnie jestem w zasadzie oburęczna. Rok temu urodziłam córeczkę, która, jak się okazuje, jest leworęczna. I nie mam zamiaru jej tego zabraniać. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Justyna Re: Podgrzewanie w mikrofalówce IP: *.* 28.11.02, 20:05 Słoiczki+domowe obiady=zadowolenie dziecka i mamyMoże nie zdaję sobie sprawy czym jest ojcostwo. może jeszcze nie dojrzałem do tego, mam 26 lat. Jestem po studiach pedagogicznych, ma pracę w placówce oświatowej ale to może o niczym nie świadczyć... Za kilka miesięcy udrodzi mi sie dziecko. I nie jesteśmy razem, nie wiem dlzczego... A czekam na to dziecko, chce byc przy Niej, przy Nich... Niestety nie mogę. Ona uważa inaczej, i nic nie mogę zrobić. Widać, zupełnie inaczej niż zwkle to bywa... Może gdzieś są samotni ojcowie? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Majka Re: Podgrzewanie w mikrofalówce IP: *.* 01.01.03, 17:40 Mikrofalowka-głos przeciwNie należy podgrzewać w mikrofalowce słoiczków nie dlatego że się nierównomiernie podgrzewa(choć to też fakt) ale dlatego że jedzonka traci wtedy wartosci odżywcze.Jasne że przy naszych potrawach nie ma tu istotnej roznicy ale dieta niemowlaka jest bardzo scisla.Polecam podgrzewacze.Troche dluzej czasu ale bez przesady...Ja sama nie wyobrazam sobie zycia bez mikrofali ale zdorwie mojego malca to priorytet. Odpowiedz Link Zgłoś