Dodaj do ulubionych

Za biurko ?

IP: 80.50.193.* 11.12.05, 20:15
Witam
Mam prace w polsce jestem programista, ale chcialbym sprobowac sil w UK.
Mysle, raczej nie o wakacyjnym wyjezdzie a o osiedleniu sie na kilka lat,
gdzie jest najwieksze zapotrzebowanie w UK na programistow ? Slyszalem, ze w
londynie na dluzej nie warto osiadac, z jeden strony na klimat z drugiej na
tempo zycia. Podobno w UK nie brakuje slicznych miasteczek w ktorych jest i
praca i swietny do zycia klimat, czego szukac i jakich pieniedzy sie
spodziewac ?
Jedrzej
Obserwuj wątek
    • Gość: ??? Re: Za biurko ? IP: *.dynamic.dsl.as9105.com 11.12.05, 21:31
      Jest pare skupisk - okolice Cambridge, Oxford, ale chyba najwieksze skupisko
      jest "M3/M4 Corridor" - na zachod od Londynu, miedzy tymi dwoma autostradami,
      gdzies do Reading (wlacznie).
      Poza tym w calej Anglii mozesz znalezc prace jako programista - jednak licz sie
      z przenoska, jezeli chcesz zmienic prace.

Osobiscie po 4,5 roku w Anglii przenioslem sie do Londynu i nie jestem
      zawiedziony. Nie kieruj sie tylko tym co inni mowia - punkt widzenia zalezy od
      punktu siedzenia, aspiracji i oczekiwan.

Pieniadze - duzo zalezy od szczescia i wytrwalosci (polecam zaczac poszukiwania
      z Polski). Moje pierwsza praca z 1,5 rocznym doswiadczeniem na pol etatu z
      Polski byla £35,000.
      • Gość: Jedrzej Re: Za biurko ? IP: 80.50.193.* 11.12.05, 21:36
        Co masz na mysli,zebym liczyl sie z przeprowadzka jesli chce zmienic prace ?
        Tzn. ja mysle o wyjezdzie do UK :) A udalo Ci sie znalezc prace z polski ?
        Wysylales CV na oferty w portalach ? Ile zostaje miesiecznie z 35k ? Miales
        polski numer komorki w CV ? Zadzwonili czy napisali email ?
        Jedrzej
        • Gość: ??? Re: Za biurko ? IP: *.dynamic.dsl.as9105.com 11.12.05, 21:44
          Jest kupa pracy w mniejszych miejscowosciach - wiec zawsze mozna cos znalezc,