Dodaj do ulubionych

TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej

IP: 81.15.171.* 01.09.08, 15:58
a ja nie place wogole abonamentu mam 7gr za minute i sekundowe naliczanie:)
Obserwuj wątek
          • manhu A gdzie plan taNiowy? 02.09.08, 14:49
            A gdzie plan taNiowy? z abonamentem 20zł?

            Gdzie plan norMalniowy? Z abonamentem i płaceniem za impulsy lub sekundy? Dlaczego te wszystkie plany są tak skrajnie nieczytelne, że rozmawiając nie wie się ile się płaci?
        • Gość: lajkonik Re: Było 10 gr będzie 17 groszy = obniżka o 75% IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 18:58
          Było 12 gr, bo tpsa liczy brutto i słusznie. Czyli jak dla mnie
          podwyższka 5/12*100% czyli ok 40%. Mało tego niewykorzystane minuty
          mogły przechodzić na kolejny miesiąc. Teraz nic z tego. Ale za to
          była opłata 20 gr za rozpoczęcie połączenia. Teraz rozumiem znika.
          Porzednio za PIERWSZĄ minutę płaciliśmy 32 gr, a teraz 0,17.
          Oczywiście po wyczerpaniu pierwszych 60 minut, które kosztują jakby
          dużo drożej-50 zł za 60 minut to ponad 82 gr za minutę. Ja, ze
          względu na internet, miałem plan standardowy i jestem pewien, że nie
          było drożej niż TP60. 35gr, ale za każde rozpoczęte 3 minuty czyli
          też średnio 17 gr, a może i mniej, bo rozmowy domowe bywają rzadsze,
          a dłuższe. 50 minut w abonamencie to wartość od 4,8-8,5 czyli, że ci
          któzy wybrali TP60 płacili więcej, bo kolejne minuty - ze względu na
          opłatę inicjacyjną były droższe. Teraz chyba zmienię plan, bo takie
          300, w porównaniu do standardu może się zacząc opłacać. Zamiast
          42,70 abonament zapłacę 70 czyli o 27,30 więcej. Za 240 impulsów
          (moja dotychczasowa średnia czyli ok 300 (międzystrefowe)-600 minut)
          płaciłem dodatkowo 85 zł. Razem ok.130 zł. Teraz od, przyjmijmy 600
          minut, odejmę 300 z abonamentu, zostanie 300 do zapłaty po 12 gr
          czyli 36 zł. Obniżka to ok 22-24 zł, ale pewnie będzie więcej, bo
          potanieją międzystrefowe. Wniosek jest taki, że chyba opłaca mi się
          przejść na domowy 1200 - 90 zł. Minut nie wygadam, ale zapłacę na
          pewno taniej niż w standardzie czy tp60. tp300 kusi, bo jeżeli
          większość moich rozmów to były międzystrefowe to oszczędność z tego
          tytułu może być znaczna i łączny rachunek nie przekroczy 90 zł.
          Sorry za te rozważania, ale tpsa zrobiła krok w dobrym kierunku, i
          ktoś inny też obliczy swoje stare rachunki, by sprawdzić czy się
          opłaca. Nie wykluczam, że inny operator może być tańszy, ale to już
          inna bajka.
          • Gość: kosmosiki TPSA - nie dziękuję IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 20:37
            Ja przechodzę na Netię. TPSA nie ma mi nic do zaoferowania. Używam Neostrady
            (głównie po to mi linia POTS) do 4 lat. W tym miesiącu już 3 raz przedłużałbym
            umowę. Przedłużałbym gdyby Netia nie oferowała tego samego 2x taniej.

            Uczciwie na infolii TP zapytałem się jaką mają ofertę dla mnie bo szczerze
            mówiąc z jakości Neostrady jestem zadowolony. Okazało się, że mają dla mnie to
            samo co dla nowych klientów. No przecież ja już jestem z nimi 4 lata.

            Zapytałem, czy nie ma jakiś ofert dla starych klientów, tym bardziej, że Netia
            ma 2x taniej. Facet na infolinii powiedział mi, że jak przedłużę to mogę sobie
            wybrać myszkę bezprzewodową (wartość jakieś 30zł) lub pendrive 2GiB (również 30zł).

            No oni chyba tam żartują w tej TPSA. :)

            Biorę Netię, będę miał 2x taniej analogiczne łącze xDSLowe i jeszcze mi za
            złotówkę dają router bezprzewodowy i dwie słuchawki DECT (to samo w sobie jest
            warte ok. 300zł).
            • Gość: K Re: TPSA - nie dziękuję IP: *.chello.pl 02.09.08, 08:30
              Gość portalu: kosmosiki napisał(a):

              Netia nie wiele się różni od TP SA. Traktują klienta jak debila, a ich oferta jest raczej kiepska, bo są dużo lepsi. Zrezygnowałem z Netii na korzyść kilka sto razy szybszego internetu i tańszego telefonu na rzecz innej firmy. Oczywiście nie każdy ma wybór, ale to już inna sprawa.
                • Gość: K Re: 100x szybszy. wow IP: *.chello.pl 02.09.08, 13:48
                  To proste, wykupując usługę podłączenia internetu ponad dwa lata temu dostałem łącze o prędkości 640k, a gdy skończyła się umowa łącze zwolniło do 160k (640 to była niby promocja). Nie miałem zamiaru rezygnować, bo i tak w przyszłym roku się przeprowadzam (wolałbym, żeby wszystko zostało po staremu bez podpisywania umowy), ale z prędkością 160k nie da się używać internetu, a że mi jest potrzebny do pracy to nie mogłem sobie pozwolić na luksus praktycznego odcięcia od sieci, a zwiększenie transferu mogłem wyłącznie wynegocjować z Netią z miesięcznym opóźnieniem i podpisaniem następnej umowy.
                  Więc postanowiłem zrezygnować, zamówiłem usługę w innej firmie. Podłączone łącze na drugi dzień o prędkości 10Mb + telefon za te same pieniądze. 10Mb/160k=62,5 może to nie 100 razy, ale 62,5 to już imponująca różnica.
      • olek_01 Re: TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjona 02.09.08, 08:25
        za te 50 zł to ja mam np w mbank mobile 111 minut gadania - a TP
        niech się nie ośmiesza - jak zlikwidowaliby abonament albo by był na
        wykorzystanie na rozmowy i stawka 17 groszy/min to wtedy by ludzie
        walili drzwiami i oknami a tak niej spier.... a najgorsze jest to ze
        we Francuskim Orange jest taniej niż w PL (!!!)
    • Gość: Expies Sranie w banie!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 16:51
      Uwaga:mój stary abonament kosztuje 43 zł.Gdybym chciał rozmawiac 60
      nin.jest to 20 cykli 3 minutowych o wartości obecnej 35 gr.Czyli jak
      sam zadecyduje przegadac godzine to tle dopłacę.20 impulsów X 35gr=7
      zl. Wersja j....ej TP.na starcie 50 zł.ale za rozpoczęcie rozmowy
      tzw.inicjacja 12gr i np.rozmawiam 3min.X 12gr.daje nam to 48 gr.za
      3min.rozmowy.Ot łaskawcy!!!!!!
      • optymistyczny2 Oszustwo!!! 01.09.08, 16:59
        A oto wyliczenie, które udowadnia zwykłe oszustwo. Nie będzie
        taniej, a drożej.

        Załóżmy, że rozmawiam lokalnie przez 15 minut.

        W starym planie tp60 za 50 zł koszt rozmowy wyniesie: 15 x 0,12zł +
        0,20zł za inicjację połączenia = 2,00 zł, a w weekendy brak opłaty
        za inicjację czyli będzie jeszcze takiej bo tylko 1,80 zł. Po godz.
        22.00 minuta jest o połowę tańsza i bez opłaty za inicjację, co daje
        tylko 0,90 zł.

        W nowym "podobno tańszym" planie doMowym tp60 też za 50 zł ta sama
        rozmowa wyniesie 0,17zł x 15 = 2,55 zł. I gdzie jest taniej???? Dla
        mnie to zwykłe oszustwo.
        • Gość: lajkonik Re: Oszustwo!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 19:26
          Oczywiście, że oszustwo. Ale tylko w przypadku, gdy te lokalne 15
          minut wygadasz 1 razowo. Policz to dla 3 rozmów 5 minutowych w ciagu
          dnia i już masz 2,60 w starej tp60, 2,55 w nowej. Czyli jest taniej.
          Założyłeś pewne ekstremum i pokazujesz, że TPSA rewolucji nie
          dokonała. Ale wreszcie zrobiła krok w dobrą stronę - moje osobiste
          wyliczenie w innym wątku. Bo stare tp60 było droższe od standardu. I
          dziś, dla kogoś, kto ma standard tylko ze względu na neostardę
          będzie to rozwiązanie najtańsze. Nawet gdy przegada 60 minut za dnia
          lub 120 w nocy. Byle każda z jego rozmów była dokładnie
          wielokrotnością 3 minut. Dobrze wiemy, że to niemożliwe, ale
          ograniczając swoje potrzeby zawsze coś zaoszczędzimy. TPSA chce
          dodać coś za niwielką cenę by swoje przychody zwiększyć. Ale nie
          tędy droga. Najpierw trzeba obniżyć bazę = abonament standardowy, a
          potem oferować dodatkowe usługi.
          • dan3iger Re: Oszustwo!!! 01.09.08, 20:43
            Gość portalu: lajkonik napisał(a):

            > Ale wreszcie zrobiła krok w dobrą stronę - moje osobiste
            > wyliczenie w innym wątku. Bo stare tp60 było droższe od standardu.

            Super oferta faktycznie. W heyah możesz kupic pakiet i płacić 10 gr/min bez
            żadnego abonamentu. W tak-taku - za 12 gr/min. A w TP - 17 gr i jeszcze płacąc
            DODATKOWO 50 zł co miesiąc, faktycznie super.
            Chyba że odbierasz połączenia (bez voip) i na tym co zależy - wtedy warto wziąć
            ERA DOMOWA i za 5 zł miesięcznie mieć numer w strefie lokalnej.
            TPSA sama sobie kopie grób. Jakby faktycznie w 50 zł abonamentu było 500 min (bo
            po 10 gr) na stacjonarne a potem 10 gr/min to bym wziął bez wahania. A tak -
            sorry ale dziekuję.
            • Gość: lajkonik Re: Oszustwo!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 21:49
              Za heyha dziękuję. Straciłem przez nich ostatecznie skradziony
              telefon komórkowy.Są gorsi od TPSA.
              Nie wiem czy zauważyłeś, że wybierasz oferty w zależności od
              potrzeb. A co gdy chcemy wszystkiego po trochu ? Mało tego, wiele
              ofert, np. Netii przy wyższym transferze, zależy od posiadania łącza
              TPSA po kablu. Czyli paranoja.
              Nie mam ery w komórce i musiałbym wszystko zmieniać ?
              Reasumując wszyscy wiemy, że TPSA żąda za dużo za abo i w tym jest
              problem. Na dodatek ich marketingowcy uważają, że ludzie nie umieją
              liczyć i jak ogłoszą, że jest taniej to jest. Obrażając inteligencję
              swoich klientów popełniaja jeszcze większy grzech. Tyle, że to dziś
              powszechna praktyka. Np. Citibank wprowadził dla NOWYCH klientów
              promocję polegająca na rezygnacji przez bank z opłat miesięcznych za
              prowadzenie konta. Czyli konto za darmo ? Nie ! Jest opłata za kartę
              i za usługi internetowe. W sumie połowa normalnego kosztu.Oczywiście
              promocja dotyczy konta w wersji z płatnymi przelewami od sztuki.
              Nieco droższa wersja konta z bezpłatnymi przelewami w internecie w
              sumie jest tańsza. Ale marketingowcy mają przyciągnąć klienta, ale
              strzelanie sobie takich samobójów jak strzela TPSA czy Citi bardzo
              im szkodzą.
              • Gość: jacwing20 Re: Oszustwo!!! IP: 65.200.157.* 02.09.08, 12:51
                Jeszcze chwie a pomysle, ze pracujes dla TPSA
                Ich oferta... nawet ten artykul... no coz propagadne trzeba jakos
                szerzyc, przeciez ludzie i tak nie czytaja warunkow umowy, albo
                jesli czytaja to i tak nie zrozumieja... TPSA- smiechu warte!!!
                Jak juz nie tylko sobie ten grob wykopia, ale i sie w nim znajda to
                szapana otworze!!!
      • Gość: no IP Re: Sranie w banie!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 19:20
        Obniżyć abonament, w którym nie ma NIC! Nie dzwonię wcalę, mam ten
        telefon dla bezpieczeństwa, jest ZAWSZE czynny. Rodzinka może
        dzwonić i bez ograniczeń gadać. No i NAJLEPSZA, wręcz niedościgniona
        w porównaniu do komórek, czy innych dziadowskich bekających,
        miauczących voipów jakość połaczeń (BTW: "witamy w serwisie testowym
        skajp" - makabryczny jest ten głos, skąd oni wzięli tę babę z
        wąsami - głos jak u bufetowej z Czmonia co na targowisku sprzedaje).
        Aaa i jest na linii Neo - a za chwilę Orange freedom. BTW: ten
        freedom to strzał do własnej bramki dla telepsa... Ale h im w dp.
    • Gość: Piotr 1961 TP obniża ceny by zatrzymać klientów telefonii ... IP: *.aster.pl 01.09.08, 17:04
      Po 10 miesiącach uzytkowania videostrady tydzień temu box zaczął
      gubić synchronizacje - codziennei między 20 a 24. Po zgłoszeniu
      reklamacji TP stwierdziła, że "brak możliwości technicznych
      korzystania z usługi" - po 10 miesiącach dołączyli nowych abonentów,
      a starych mają głęboko. Efekt - chcą rozwiązać ze mną umowę -
      ciekawe jakie kary przewidzieli dla siebiena tą okoliczność.
      Trzymajcie się od tego badziewia z daleka!




    • Gość: Lipix TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej IP: 82.177.58.* 01.09.08, 17:49
      To wytłumaczcie mi wielcy znawcy usług telekomunikacyjnych na rynku polskim
      dlaczego na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy ludzie zaczynają wracać do TP?
      bo np netia miesiąc nie chce podłączyć telefonu a potem jeszcze blokuje linie
      aby TP nie mogło podłączyć klienta który tego oficjalnie chce. Videostrada mogła
      przestać działać poprawnie, bo za dużo jest abonentów podłączonych i masz
      ewidentne przeciążenie, ale nie wiem kto przy zdrowych zmysłach zamawia
      videostrade, człowieku tobie TP robi tylko i wyłącznie uprzejmość rozwiązując
      umowę z własnej winy.
      • akkj Re: TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjona 01.09.08, 18:03
        Macie dzisiaj towarzyszu dyzur? Te plany to oczywiste oszustwo, a
        do tego złodzieja-operatora być może wracają biedni, skołowani
        emeryci którzy nie potrafią policzyć (tak jak ktoś powyżej
        udowodnił oszustwo). Do mnie też kiedys dzwonili, zebym zmienil
        plan taryfowy, policzyłem sobie w minutę i oczywiście chcieli mnie
        oszukac, bo płaciłbym więcej, a panienka zapewniała mnie, ze to
        będzie mniej. TPSA to zwykła swołocz, klamliwe chamy. Nie mogłem
        sie doprosic, żeby mi potwierdzili, ze rozwiazałem z nimi umowę.
        Kilka razy interweniowałem, pani na niebiskiej linii mi
        powiedziała, że jeszcze (po kilku tygodniach!!) nie wysłano do mnie
        potwierdzenia rozwiązania, co uniemożliwiało podłączenie innego
        operatora, aż wreszcie dostałem od jakiegoś chama-dyrektorka
        kłamliwe pismo, ze list polecony z rozwiazaniem umowy wrócił, bo go
        z poczty nie odbierałem. Sprawdziwłem na poczcie, oczywiscie
        żadnego pisma z TPSA nie było nigdy, a co najlepsze, nie zdarza
        się, że TPSA wysyła to listem poleconym, bo w końcu dostałem po
        dwóch bodajże miesiącach potwierdzeie rozwiązania umowy oczywiście
        listem zwykłym. Banda oszustów i złodziei, sabotuja jak moga
        przeniesienie numeru do innego operatora.

        Gość portalu: Lipix napisał(a):

        > To wytłumaczcie mi wielcy znawcy usług telekomunikacyjnych na
        rynku polskim
        > dlaczego na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy ludzie zaczynają
        wracać do TP?
        > bo np netia miesiąc nie chce podłączyć telefonu a potem jeszcze
        blokuje linie
        > aby TP nie mogło podłączyć klienta który tego oficjalnie chce.
        Videostrada mogł
        > a
        > przestać działać poprawnie, bo za dużo jest abonentów
        podłączonych i masz
        > ewidentne przeciążenie, ale nie wiem kto przy zdrowych zmysłach
        zamawia
        > videostrade, człowieku tobie TP robi tylko i wyłącznie
        uprzejmość rozwiązując
        > umowę z własnej winy.
      • Gość: as123 Re: TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjona IP: *.chello.pl 01.09.08, 23:44
        Oj nie trzeba być wielkim znawcą by doskonale wiedzieć że TP na
        infrastrukturze której usługi świadczy choćby Netia robi wszystko by
        uprzykrzyć Klientom tej ostatniej życie. I tak Klient któremu zrypie
        sie telefon z Netii, Tele2 czy Dialogu czeka w nieskończoność aż TP
        łaskawie usunie mu awarię. Podłączenie też wygląda śmiesznie! Klient
        rezygnyje w TP z Neostrady 512 i kupuje tą samą usługę (na tych
        samych kablach i urządzeniach) u innego operatora. I co się nagle
        okazuje?? Że nie ma warunków technicznych!!!!!! Kuriozum!
    • Gość: oldmen Re: TP (?) czy FT chce zatrzymać klientów ?? IP: 82.160.25.* 01.09.08, 18:03
      To France Telecom (pod szyldem TP) drenuje polskich abonentów od
      chwili przejęcia tej firmy - i drenować będzie, bo nie ma żadnego
      interesu w zmianie swojej polityki. Przez ponad 35 lat byłem
      abonentem POLSKIEJ PPTiT (jeszcze z 4-cyfrowym numerem telefonu),
      potem TP, ale parę lat temu miarka się przebrała - nikomu nie życzę
      powrotu do tej obecnie bandyckiej firmy ! Obecnie mam odrębny tel.
      stacjonarny VoIP, 12.19 zł opłaty miesięcznej brutto i 11 gr./min na
      terenie całego kraju oraz do większości krajów na świecie.
    • rmiechowicz TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej 01.09.08, 18:43
      Jakiś miesiąc temu w związku z zakończeniem umowy o Neostradę pojechałem do
      biura obsługi klienta i pytałem co mogą mi zaproponować.
      Niestety, nic ciekawego. Jak pytałem, może gdzieś obniżycie - nie chcieli :D
      To podpisałem umowę z Netią (czy będę zadowolony - przekonam się). A tu
      patrzcie! Taka niespodzianka - podnieśli opłaty.
    • Gość: Mario Spóźnili się o conajmniej 5 lat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 18:45
      Ci co naprawdę dużo dzwonią już nawet oferty tepsy nie biorą pod uwagę. Są
      operatorzy VOIP, u których za €10 można dzwonić do całej Europy przez pół roku
      bez dodatkowych opłat. Sam korzystam z takiego operatora i przy dobrym łączu
      internetowym i renomowanej bramce praktycznie nie ma różnicy w jakości połączeń.
      60 min za 50 zł to oferta satyryczno-komiczna. A najlepsze, że chwalą się
      brakiem opłaty za inicjację połączenia. Wlasnie przez takie bandyckie praktyki
      nieodwracalnie stracili klientów. Za 500 zł kupiłem sprzęt VOIP i po jednym
      miesiącu użytkowania w mojej firmie koszt się zwrócił.
      • Gość: lajkonik Re: Spóźnili się o conajmniej 5 lat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 19:39
        Jedno małe ale. Ktoś ten internet ci dostarcza. Oczywiście nie musi
        to być tpsa, ale zawsze ktoś dostarcza. Twój rozmówca płaci swojej
        lokalnej tpsie czy orangowi za telefon, bo inaczej używałbyś Skypa
        czy innego komunikatora, bez wydatków na sprzęt VOIP. Czyli, że albo
        to polityka cenowa TPSA i jej odpowiedników jest błędna, albo sama
        technologia wyczerpała swoje możliwości. Tyle tylko, że co zrobimy
        bez tej technologii dzisiaj ? Internet z satelity bezpośrednio do
        każdego domu ? To mrzonka. A jak zostaną jako dostawcy same sieci
        komórkowe to będa obniżały ceny czy się umówią między sobą ? A tak
        jednak ceny spadają. Może nie w TPSA, ale ogólnie spadają.
        • ethebor Re: Spóźnili się o conajmniej 5 lat 02.09.08, 14:54
          Nie koniecznie dostarcza kablem telefonicznym...
          Sprzet VOIP można kupić znacznie taniej niż za 500zl. Ja kopiłem 2 lata temu za
          około 150zl. Zarówno Skype jak i VOIP mogą na normalne telefony. Istotna różnica
          polega na tym, że Skype działa z raczej tylko z włączonym komputerem, nie zawsze
          ktoś chce mieć włączony non stop. Poza tym za Skype in trzeba płacić.
          Kabel telefoniczny to nie jedyna metoda otrzymania internetu, przecież
          rozprawadzają go też sieci kablowe w niektórych miejscach istnieją darmowe
          bezprzewodowe sieci miejskie (mimo ograniczeń pasmo powinno wystarczyć na VOIP
          czy Skype)... bedzie pewnie też internet dostarczać energetyka...



          Gość portalu: lajkonik napisał(a):

          > Jedno małe ale. Ktoś ten internet ci dostarcza. Oczywiście nie musi
          > to być tpsa, ale zawsze ktoś dostarcza.


          Twój rozmówca płaci swojej
          > lokalnej tpsie czy orangowi za telefon, bo inaczej używałbyś Skypa
          > czy innego komunikatora, bez wydatków na sprzęt VOIP. Czyli, że albo
          > to polityka cenowa TPSA i jej odpowiedników jest błędna, albo sama
          > technologia wyczerpała swoje możliwości. Tyle tylko, że co zrobimy
          > bez tej technologii dzisiaj ? Internet z satelity bezpośrednio do
          > każdego domu ? To mrzonka. A jak zostaną jako dostawcy same sieci
          > komórkowe to będa obniżały ceny czy się umówią między sobą ? A tak
          > jednak ceny spadają. Może nie w TPSA, ale ogólnie spadają.
    • j.an TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej 01.09.08, 19:38
      To żadna rewelacja,jeżeli chcą zatrzymać stacjonarnych abonentów to niech zrobią
      tak jak inne firmy w abonamencie rozmowy do wykorzystania a dopiero po
      przekroczeniu płaci sie za następne rozmowy a nie haracz 42zł za nic,bo
      większość linii budowali ludzie w czynach społecznych.
    • Gość: wolna znikaj IP: 80.50.167.* 01.09.08, 22:20
      Napiszę to co warto w tej sytuacji. W tym kraju wielu, wielu
      domokrążców kiwa emerytów i rencistów. Tak też dzieje się z uslugami
      telekomunikacji.
      Na osiedlu moich ( starych ) rodzicow już pare razy "przeleciała"
      się konkurencja dla TP i co biedni skołowani emeryci podpisywali
      umowy z różnymi lepszymi naciągaczami, kórzy oczywiście mówili,że są
      z telekominikacji itp. Dało sie to z duzym trudem odkręcić i co ?
      wszyscy emeryci potracili "plany podstawowe", te które były im
      potrzebne, bo minimalne. Co robi telekomunikacja - pisze NIE DO
      SPRZEDAŻY. Co robia emeryci - jeśi tylko dobrze widzą to kupują
      tel. komórkowe. I dobrze. Nie chcecie pieniądzy emerytow, to
      zostancie bez abonentów, bo klienta trzeba szanować.

      Ja juz dawno wypisałam sie z "biznesu" w którym płace za to ,że coś
      wisi na ścianie. A teraz za punkt honoru postawilam sobie przyuczyć
      mojego niedowidzącego ojca do tel. komórkowego, będzie miał na karte
      i nie bedzie placił wam za gotowość. Będzie płacil za usługę a nie
      za abonament.

      Moją decyzję przyspieszył fakt, że zniżka dla osób niedowidzących
      jaka ustawowo należy się mojemu niepełnosprawnemu ojcu - nie zostala
      udzielona. Pomijam fakt, że gdyby cokolwiek w tym kraju miał
      załatwić sam niepełnosprawny, to zginąlby po prostu oszukany przez
      wszystkich domokrążców, urzędników, panie z biura, spoldzielni,
      banku itp.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka