mascarbone 28.09.04, 12:38 Jestem zupełnym laikiem w tej kwestii. Powiedzcie jak ściągąć MPtrójki najłatwiej i najszybciej? Jaki program musze ściągnąć i gdzie? Może mi ktoś wytłumaczy krok po kroku, proszę! I z góry dziekuje za pomoc! Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: wypierdek mamuta Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.09.04, 12:59 Nie musisz sciagac zadnych programow, MP3 sa tutaj: serwisy.gazeta.pl/kultura/0,54461,2118940.html Odpowiedz Link Zgłoś
titush Re: Jak ściągnąć MP3??? 28.09.04, 13:04 kazaa, szybka i sprawna www.kazaa.com Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: SAga Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.09.04, 18:36 Pełne albumy ściągam przez Torrent, a rzadkie kawałki przez eMule Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gg Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.04, 17:55 bzdury ci tu opowiadaja nic w necie nie mozesz sciagac.to wszystko plotki ja zawsze chodze do dobrych sklepow muzycznych tam masz wszstko w dobrej jakosci. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wypierdek mamuta Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.04, 18:31 Musisz oczywiscie wiedziec, ze oprócz plików mp3 z muzyka mozesz sciagac równiez filmy, ksiazki, i co tam jeszcze, wszystko co mozna upakowac w pliku komputerowym. Szkoda, ze nie mozna sciagac mebli przez internet, ale jak ktos wymysli urzadzenie peryferyjne teleportujace przedmioty, to kto wie. Odpowiedz Link Zgłoś
titush Re: Jak ściągnąć MP3??? 29.09.04, 19:07 Gość portalu: gg napisał(a): > bzdury ci tu opowiadaja nic w necie nie mozesz sciagac.to wszystko plotki ja > zawsze chodze do dobrych sklepow muzycznych tam masz wszstko w dobrej jakosci. i w bardzo dobrej cenie ) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Paweł Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.04, 19:31 Uzyj komendy "sciagnij.exe" i w zaleznosci o chcesz sciagnac wpisujesz odpowiedni parametr np. sciagnij.exe /czarne oczy.mp3 ))))))))))))) Odpowiedz Link Zgłoś