Dodaj do ulubionych

Jak ściągnąć MP3???

28.09.04, 12:38
Jestem zupełnym laikiem w tej kwestii. Powiedzcie jak ściągąć MPtrójki
najłatwiej i najszybciej? Jaki program musze ściągnąć i gdzie? Może mi ktoś
wytłumaczy krok po kroku, proszę! I z góry dziekuje za pomoc!
Obserwuj wątek
    • Gość: wypierdek mamuta Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.09.04, 12:59
      Nie musisz sciagac zadnych programow, MP3 sa tutaj:
      serwisy.gazeta.pl/kultura/0,54461,2118940.html
    • titush Re: Jak ściągnąć MP3??? 28.09.04, 13:04
      kazaa, szybka i sprawna
      www.kazaa.com
      • Gość: SAga Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.09.04, 18:36
        Pełne albumy ściągam przez Torrent, a rzadkie kawałki przez eMule
    • Gość: gg Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.04, 17:55
      bzdury ci tu opowiadaja nic w necie nie mozesz sciagac.to wszystko plotki ja
      zawsze chodze do dobrych sklepow muzycznych tam masz wszstko w dobrej jakosci.
      • Gość: wypierdek mamuta Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.04, 18:31
        Musisz oczywiscie wiedziec, ze oprócz plików mp3 z muzyka mozesz sciagac
        równiez filmy, ksiazki, i co tam jeszcze, wszystko co mozna upakowac w pliku
        komputerowym. Szkoda, ze nie mozna sciagac mebli przez internet, ale jak ktos
        wymysli urzadzenie peryferyjne teleportujace przedmioty, to kto wie.
      • titush Re: Jak ściągnąć MP3??? 29.09.04, 19:07
        Gość portalu: gg napisał(a):

> bzdury ci tu opowiadaja nic w necie nie mozesz sciagac.to wszystko plotki ja
        > zawsze chodze do dobrych sklepow muzycznych tam masz wszstko w dobrej
        jakosci.

i w bardzo dobrej cenie wink)
        • Gość: Paweł Re: Jak ściągnąć MP3??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.04, 19:31
          Uzyj komendy "sciagnij.exe" i w zaleznosci o chcesz sciagnac wpisujesz
          odpowiedni parametr np. sciagnij.exe /czarne oczy.mp3

smile)))))))))))))