Gość: kimnovak IP: *.aster.pl 14.05.06, 23:27 kto lubi muzyke techno ? Jaki wykonawca najlepszy? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
krzysztom Re: kto? 15.05.06, 00:00 Jestem milosnikiem muzyki,uwielbiam np.Henrixa,Zeppelinow,ale tez Dylana,Cohena... Nie trafia do mnie natomiast techno(w kolko ten sam rytm),napisz co jest w tej muzyce,ja jej nie czuje. Odpowiedz Link Zgłoś
theagata Re: kto? 15.05.06, 00:08 moi sąsiedzi to lubią na moje nieszczęście. ale ja mam mocniejsze głośniki na ich nieszczęście Odpowiedz Link Zgłoś
don_wasyl_79 Re: kto? 15.05.06, 00:20 Jedyna płyta z szeroko pojętego nurtu "tekkno",która mi wpadła w łapy i przypasowała to Homework francuskiego Daft Punk.. ..niezła sieczka)) pozdro Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kimnovak Re: kto? IP: *.aster.pl 16.05.06, 22:47 wspolczuje tobie i sasiadom Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kimnovak Re: kto? IP: *.aster.pl 15.05.06, 20:16 kto jest znawca techno ? potrzebuje kogos dobrego do pomocy ! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: cor Re: kto? IP: *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl 15.05.06, 20:17 zalezy o jakie techno Ci chodzi... ja polecam: Faithless, Moby, Yello, Dr. Motte, Westbam, Chemical Brothers, Underworld, Chicane Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: userq Re: kto? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.06, 23:07 Reszty nie znam, (obiło mi się o uszy tylko Yello i Chemical Brothers) ale Moby'ego wkładać do worka z napisem 'techno'? a w temacie techno to ja od ostatniej nocy na bieżąco jestem... dzisiejsza noc nie jest inna - ale jakby ciszej niestety wykonawców nie podam, gdyż ich nie rozpoznaję powiem więcej - wcale bym się nie zdziwił, gdyby okazało się, że chłopaki zapodają cały czas ten sam kawałek może sam rozpoznasz transkrypcję umieściłem tutaj: tinyurl.com/flt5w pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś