Dodaj do ulubionych

Nerwy w PiS po hakach

01.03.10, 07:04
Prezes miał unikać mediów... He,he... Faktycznie. Im go mniej, tym dla PiS-u
lepiej. Czy tylko ja mam wrażenie, że to wszystko wielka szopka? Głosować na
faceta, który powinien się ukrywać, taić swoje poglądy, aby zostać wybranym?
To jest chore!!!
Obserwuj wątek
    • 1zorro-bis Wywiad jest zawsze wywiadem a nie reklama.... 01.03.10, 07:08
      jak Kaczynski pieprzy i paple co mu slina na jezyk przyniesie to niech sie potem
      nie dziwi....
      • koza_polska Mam nadzieję że Jarek znowu się zesra... 01.03.10, 07:17
        • koza_polska [...] 01.03.10, 07:29
          Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
          • agataantonina Pomocy! Kto mi pomoże? 01.03.10, 08:25
            Witam. Mam napisać pracę zaliczeniową na temat "Przykład negatywnej kampanii
            wyborczej". Nie znam się na polityce, od znajomych dowiedziałam się, że było coś
            o hakach i że to by się nadawało. Czy ktoś może mi w kilku słowach powiedzieć o
            co w tym wszystkim chodzi no i podać jakieś źródła. Wskazać gdzie mogę sobie o
            tym poczytać. Błagam!
            • cillian1 Re: Pomocy! Kto mi pomoże? 01.03.10, 08:30
              masz napisać pracę zaliczeniową i nie umiesz sama wygooglać informacji,
              dziewczyno, masz problem :))))
              > Nie znam się na polityce,
              Można zapytać czego się uczysz/co studiujesz?
              • agataantonina Re: Pomocy! Kto mi pomoże? 01.03.10, 09:13
                Nie mogę znaleźć źródeł. Wszędzie jest mowa o hakach, ale zero konkretów. Od
                czego się to zaczęło?
                • dramateusz Sikorski vs Szmajdziński - kto wygra? Komorowski? 01.03.10, 09:54
                  Zastanawiam sie, jakie szanse maja najsilniejsi konkurenci dla kandydata PO -
                  Szmajdzinski? Korwin Mikke? Kononowicz? Na ile są w stanie zagrozić? Wyglada na