Dodaj do ulubionych

Religa: 100-proc. podwyżki są niemożliwe

24.05.06, 14:16
Państwo solidarne :D Jestem pewien, że lekarze są zachwyceni postawą pana
ministra-skarżypyty :)

Nawiasem mówiąc, nie mówię, że lekarze powinni dostać 100% podwyżki ani nie
wiem skąd możnaby na to wziąć pieniądze, wskazuję tylko, że populistyczne
hasełka PiSs z kampanii wyborczej odwróciły się i ugryzły ich w d... :D
Obserwuj wątek
    • g.r.a.f.z.e.r.o Religa: 100-proc. podwyżki są niemożliwe 24.05.06, 14:17
      biorą moje (i wasze) pieniądze - 5mld złotych - i władują to w służbę zdrowia,
      zapewne bez łądu i składu, tylko po to aby jak ktoś powiedział "na wykresie
      pojawi się wyraźny pik, że tu był marcinkiewicz i religa". ochronę zdrowia
      trzeba usprawnić a nie włądować kasę na hurrra!
      • almagus Re: Religa: mam pytanie? 24.05.06, 14:30

Mam pytanie.
        Co zrobi PiSiOR jak zabraknie gotówki,
        skoczy do basenu czy też do gnojówki?
        Na pusty basen nie trzeba złotówki,
        więc może skoczą na te mądre główki?
        • jurekmo Re: Religa: mam pytanie? 24.05.06, 15:03
          Panie Profesorze nie lipiej było być szanowanym profesorem -(emerytem ) niż nie
          wydarzonym ministrem (emerytem )
          • almagus Re: Religa: i odpowiedż! 24.05.06, 15:54
            • almagus Re: Religa: i odpowiedż! 24.05.06, 15:55
              Mam pytanie.

Odpowiedź!

Jak już podaliśmy w Radiu Maryja,
              Platforma z basenem z prawdą się mija
              PiSWadza mohera troską otoczy,
              da mu szpitalny do pełnego skoczy!
              • almagus Re: Religa: i odpowiedż! 24.05.06, 15:57
                Mam pytanie.

Odpowiedź!

Jak już podaliśmy w Radiu Maryja,
                Platforma z basenem z prawdą się mija.
                PiSWadza mohera troską otoczy,
                da mu szpitalny, do pełnego skoczy!
        • jurekmo Re: Religa: mam pytanie? 24.05.06, 15:05