Dodaj do ulubionych

Lżenia Żydów w RM: Umorzono śledztwo

• asimek Kolejna hańba GW. Bolszewizm jak żywy! 28.08.06, 19:34
      To już jest poniżej krytyki. Zwykłe chamstwo, nic więcej. Jestem z wykształcenia
      prawnikiem i od początku mi się widziało, że prokuratura nie ma z czym iść do
      sądu. Znajomy prokurator moje zdanie potwierdził. Panowie z GW nie kumają, że
      ich antypatie i obsesje a prawo karne to dwie zupełnie inne sprawy. Bogu dzięki
      wola Michnika nie jest jeszcze prawem. Felieton Michalkiewicza był dużo bardziej
      łagodny niż wypowiedź jakiegoś żydowskiego aktora, bohatera programu
      dokumentalnego, który obejrzałem w stacji Planete. Otóż był ten biedak z ojcem
      na wycieczce w Oświęcimiu, nikt mu nie zrobił krzywdy, co nie przeszkadzało mu w
      kilku niewybrednych żarcikach począwszy od naszej kuchni, poprzez urodę polskich
      pań a skończywszy na naszej małej inteligencji. Byłęm qrwa w szoku. Skąd ta
      nienawiść? Czy ktoś się w jego kraju na to oburzył? No właśnie.
      Sprawa firmy Holokaust nie jest nowa i GW doskonale o tym wie. Problem w tym, że
      Finkelstein jest po wydaniu swojej ksiązki pariasem, nikt nie chce komentować
      jego tez (chociaż są dużo bardziej udokumentowane niż tezy pseudohistoryka
      Grossa), przyjęto wersje śmierci cywilnej - faceta nie ma. A tu masz, jakiś typ
      o nazwisku Michalkiewicz ośmielił się przywołać tytuł książki i pazerność
      żydowskich (czytaj amerykańskożydowskich) organizacji. Dla tych, którzy nie
      czytali streszczę główne myśli książki Finkelsteina:
      1. O holokauście mówi tym więcej im więcej czasu od niego upłynęło. (coś jak
      nasz zbowid) a krzyczą głownie potomkowie Żydów nowojorskich, którzy notabene
      mieli swoich pobratymców w czasie II wojny głęboko w dupie.
      2. Pomoc i odszkodowania trafiały i trafiają na ogół do samozwańczych,
      uzurpatorskich organizacji, które większość przekazanych im środków przekazuje