Dodaj do ulubionych

Zablokowany dostęp?

11.11.20, 09:38
Od kilku dni nie mogę się zalogować na to konto. Tzn do poczty, bo do forum jak widać mogę.
Komunikat, że błędna nazwa lub hasło.
Co jest?
Obserwuj wątek
    • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 95.160.158.* 11.11.20, 09:51
      A teraz już nawet do forum nie mogę się zalogować.
      miky(at)gazeta.pl
    • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 95.160.158.* 12.11.20, 21:48
      Haloooooooo!!!! Zagląda tu jakiś admin?
      Nie mogę się zalogować na konto, nie mogę na forum , mogę za to komentować artykuły.

      Pomoże mi ktoś? Nie mam jak odnowić prenumeraty :)
      miky(at)gazeta.pl
      • bagienny Re: Zablokowany dostęp? 17.11.20, 10:36
        Proszę skontaktować się z naszym działem pomocy, w zgłoszeniu nie podałeś formy kontaktu z Tobą.
        Możesz skontaktować się drogą elektroniczną pomoc@agora.pl lub telefonicznie (42) 631 60 90 (opłata za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z planem taryfowym dostawcy usług telekomunikacyjnych Użytkownika).
        • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 158.66.2.* 17.11.20, 10:45
          Dzięki. Napisałem maila jeszcze raz.
          Przekierowanie poczty z adresu miky@gazeta.pl na moje inne adresy działa. Przesłanie odpowiedzi na miky@gazeta.pl nieco mnie uwiarygodni (jeśli ją otrzymam :).
        • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 95.160.158.* 20.11.20, 16:22
          Przepraszam, ale naprawdę to musi tyle trwać? Ja Was zaczepiam forumem, mailem, innym mailem, a Wy nic...
          Mam poprosić jakiegoś posła o interwencję? :)
          • bagienny Re: Zablokowany dostęp? 20.11.20, 17:53
            Trochę utrudniasz komunikację, zamiast skontaktować się drogą elektroniczną kontaktujesz się bez przez adres do którego nie masz dostępu. Zatem musisz poczekać, aż wszystko sprawdzimy.
            • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 95.160.158.* 20.11.20, 18:02
              Nie rozumiem zarzutu. Macie do dyspozycji dwa adresy mailowe. Jeśli to za mało, to naprawdę tak trudno napisać konkretnie co mam zrobić? Napisanie maila to nie jest kontakt drogą elektroniczną?
              Mam gdzieś zadzwonić, napisać na messengerze? Whatsupie? Zrobię, płacę jak za prezydenta :)
    • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 95.160.158.* 25.11.20, 19:39
      Podsumowując:
      Konto sobie spokojnie działało 20 lat aż tu nagle pewnego dnia brak możliwości zalogowania. Nikt nie wie dlaczego.
      Jakoby po mojej interwencji konto zostało zablokowane. Odblokować można je tylko poprzez jakiś kod bezpieczeństwa, który można pobrać wyłącznie po zalogowaniu na konto. Kurtyna.
      Nikt w Agorze (ani przez maila, ani przez telefon) nie potrafi pomóc. A przecież wystarczy przywrócić ostatnie poprawne dane logowania. I sprawdzić IP ostatniej zmiany hasła.
      Nie oczekuję odpowiedzi, piszę ku przestrodze.
      P.S. A ta blokada to nieprawda. Cały czas niezwykle sprawnie działa przekierowanie poczty z tego konta na inne. Tzn spam przychodzi w najlepsze. Dzisiaj haluksy i żarówki. Co jutro?
      • bagienny Re: Zablokowany dostęp? 26.11.20, 10:04
        Zostało zaproponowane rozwiązanie problemu, z którego nie skorzystałeś. Dodatkowo, nie ustawiłeś, ani pobrałeś informacji do odzyskiwania dostępu do konta.
        Dostęp do konta został zabezpieczony ze względów bezpieczeństwa.
        • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 95.160.158.* 26.11.20, 10:11
          Wiesz co, jak tak masz odpowiadać, to zdecydowanie wolę dzwonić na infolinię.
          Jakie niby zostało mi zaproponowane rozwiązanie? Żeby pobrać kod bezpieczeństwa po zalogowaniu na konto, które zablokowaliście? To nie jest zabawne.
          Pies z kontem, zatrważające jest, że nie macie bladego pojęcia co się stało. A ściślej DLACZEGO. Dlaczego nagle pewnego dnia zniknęła możliwość zalogowania na konto. Które zresztą jest aktywne, bo przekierowanie poczty dalej działa. Burdel macie w tym archeo.
          • bagienny Re: Zablokowany dostęp? 26.11.20, 10:22
            Nie informujemy o szczegółach dotyczących problemów konkretnego konta publicznie. Dodatkowo informuję, że ten wątek jest dostępny dla każdego, a informacje o których wspomniałem dotyczą chronionych danych.
            • Gość: miky Re: Zablokowany dostęp? IP: 95.160.158.* 26.11.20, 21:45
              To oczywista oczywistość. Wyjaśnienia sprawy oczekiwałem naiwnie na priv, forum to tylko zgłoszenie.
              Podsumowanie napisałem dla ogółu. Żeby ludzie wiedzieli, że życzycie sobie (w sumie to ewenement w światowym internecie) pobrania z konta jakiegoś kodu, bo być może ewentualnie za trzy lata techno Agory coś potentego i konto przestanie działać ot tak sobie.
              Wyjaśnienia sprawy oczekiwałem na mailu i infolinii. Wyjaśniliście, że nie macie płaszcza.
              Maile na to konto dalej przychodzą i są przekierowywane. Dzisiaj haluksy i wkłady do lusterek samochodowych. Czyli kasa Wam się w sumie zgadza zapewne.
              • bagienny Re: Zablokowany dostęp? 27.11.20, 10:11
                Informacyjnie kody funkcjonują w takich usługach jak Gmail czy Outlook.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka