Dodaj do ulubionych

Pytanie do specjalisty - szpital

09.01.04, 15:13
Od kilku lat cierpię na depresje i zaburzenia lękowe. Paręlat temu (chyba)
pomógł mi bioxetin Na jakiś czas miałam spokój. Wiosną tamtego roku znowu
ataki. Nie trafione leki: mocloxil, imipramina, coaxil. Całe lato do teraz
przeżyłam bez niczego. Dopiero po świętach zaczęło się na nowo. Ataki
paniki, lęku itd. Czekając na wizytę u psychiatry (przyjeżdża raz w tygodniu)
doraźnie dostałam afobam 3* po jednej tabletce. W ogóle to mam obsesję na
punkcie leków, boję się je brać. Afobam brałam po 1 dziennie, tyle mi
pomagało. Czułam się dobrze. W środę byłam u psychiatry, mam brać nadal
Afobam plus 2*dziennie Fevarin. Wczoraj rano zażyłam Afobam potem Fevarin
Wieczorem atak lękowy, straszne drgawki, panika. pogotowie. Skierowanie do
szpitala psychiatrycznego. W szpitalu lekarz chciał od razu mnie przyjąć ale
boję się o pracę. Zwolniliby mnie. Lekarz stwierdził,że to byłoby jeszcze
gorsze dla mojego stanu psych. Zwiększył mi dawkę afobamu 2*2, Fevarin 2+1,
do tego Cloranxen. Mam brać przez te 3 dni, jeśli nadal będę się czuła źle w
poniedziałek do szpitala. Cloranxenu nie wykupiłam, przeraża mnie.Boję się
także, że to od Fevarinu miałam te straszne drgawki. po kroplówce w szpitalu
mi przeszły. To nie był wewnętrzny dygot, ale prawie jak przy padaczce nogi
mi skakały. Nie mam już siły tak bardzo bym chciała,żeby coś mi pomogło.
Depresja tak bardzo mi nie daje w kość jak te ataki lękowe. Nie mogę
normalnie funkcjonować. Pani doktor, czy tą kombinację leków mogę brać
bezpiecznie? Czy może jednak wykupić Cloranxen10?Boję się szpitala i utraty
pracy, ale może to jedyny ratunek. Pilnie proszę o odpowiedź.
Obserwuj wątek
    • slo3 Re: Pytanie do specjalisty - szpital 09.01.04, 15:27
      Kochani, może Wy mi coś powiecie na temat Fevarinu 50 i Cloranxenu10. Jakie
      doświadczenia? Już sama nie wiem co mam robić!Teraz jestem z lekka spokojna
      (afobam)ale wewnętrznie oczekuję jakiś złych skutków działania tych leków.
      Napiszcie coś do mnie!
      • autovidol Re: Pytanie do specjalisty - szpital 09.01.04, 16:30
        Fevarin zacznie terapeutycznie dzialać za 2, 3 tyg. ,działa długofalowo , nie
        natychmiast.Te drgawki ,to raczej lęk ,nie ma co łączyć tego z Fevarinem .Z
        tego co widzę ,to raczej dobry lek. Cloranxen uspokaja Cię doraźnie i pomoże
        Ci funkcjonować obecnie ,zanim zacznie działać Fevarin .Trzymaj się i nie
        martw na zapas.Pozdrawiam
    • orlando10 Re: Pytanie do specjalisty - szpital 09.01.04, 16:54
      Bardzo mna poruszyl Twoj post... Sama od 3 lat cierpie na nerwice lekowa, pare
      miesiecy temu zalozylam internetowa grupe wsparcia dla osob z podobnymi
      problemami. Gdybys miala ochote sie do nas przylaczyc, napisz do mnie na priv:
      agoraph2003@yahoo.com
      Trzymaj sie,
      orlando
    • iwona.grobel Re: Pytanie do specjalisty - szpital 15.01.04, 12:45
      Witam Panią.
      Przepraszam, że nie odpowiedziałam pilnie na Pani post, ale nie jestem
      aktualnie w stanie zaglądać na forum codziennie.
      Zaburzenia lękowe, bo takie właśnie Pani opisuje, z napadami lęku panicznego,
      nie reagują od razu na leczenie farmakologiczne. Takimi lekami jak wspomniany
      przez Panią Afobam, można opanować, przerwać napad lęku, natomiast leki z tej
      grupy co wspomniany Fevarin, działają po pewnym czasie. Z opisu wynika, że jest
      Pani leczona prawidłowo, proszę więc zaufać swojemu lekarzowi i zażywac leki
      zgodnie z jego zaleceniami. Najprawdopodobniej po pewnym czasie zostaną
      wycofane takie preparaty jak Afobam czy Cloranxen, a Fevarin będzie zalecany
      jeszcze długo.
      Pozdrawiam Panią serdecznie.
    • orlando10 Re: Pytanie do specjalisty - szpital 15.01.04, 13:02
      Slo, jezeli chcesz sie ze mna skontaktowac, to po prostu wchodzisz na swoje
      konto i wpisujesz moj adres: agoraph2003@yahoo.com do paska adresowego.
      Ewentualnie mozesz odpowiedziec na moje konto na Gazecie, ale tam zagladam dosc
      rzadko.
      Pozdro,
      Orlando

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka