Dodaj do ulubionych

pytanie do dr

20.02.21, 14:13
Mam do Pana pytanie. Otóż od kilku msc mam drżenie prawej ręki przy stresie, emocjach czy pracy która jest precyzyjna. Zauważyłam to przy każdym neuroleptyku jaki brałam przez te kilka mscy( rispolept, arypiprazol,kwetiapina itp) . Wczesniej tez je brałam i nie miałam takich objawów. Obecnie biorę latudę i lamotrygine i nadal mam to drżenie i nie mogę pracowac w ten sposób. Kojarzę to z podniesioną dawką lamotryginy do 300mg ale może to tylko zbieg okoliczności?
Nie chcę przerywac leczenia czy zmieniać lek bo jestem w remisji i dlatego włączyłam sobie Akineton 4 mg.
poprawiło sie, drzenia prawie ustapiły.
Nie czuję się po nim dobrze somatycznie , spadek napięcia mięśniowego, bradykardia i poczucie omdlenia.
Ma Pan jakiś pomysł jak można tą syt rozwiązać? Czy ogolnie można tak mieszać z tym Akinetonem? może jest jakiś lek który zniweluje objawy i bede sie po nim dobrze czuć.
oczywiscie zapytam swojego lekarza ale wizytę mam za pare tyg.

Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka