Dodaj do ulubionych

seroxat a drętwienie

16.09.06, 19:47

wlasnie szlam kawalek sama do domu i bylo ok lęku jako tako nie czulam ale
zlapalo mnie wa razy takie dziwne uczucie dretwienia nog,glowy
Pamietam jak wiele lat temu bralam aurorix i tez mi to sie zdarzalo
czy macie tez takie odczucia po seroxacie?
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • ida37 Re: seroxat a drętwienie 16.09.06, 23:20
      tarja od kilku dniu mam to uczucie drętwienia
    • mskaiq Re: seroxat a drętwienie 17.09.06, 06:34
      Nie musi byc bo leku. Takie odretwienia to jeden z wielu objawow somatycznych
      nerwicy.
      Serdeczne pozdrowienia.
      • tarja30 Re: seroxat a drętwienie 17.09.06, 12:28
        no tak...ale ja zauwazylam ze np.na cipramilu nie mialam takiego odretwienia
        i stad moje podejrzenie ze to wina leku
    • mogra1 Re: seroxat a drętwienie 17.09.06, 19:24
      Ja tez to mam przy Seroxacie. Nie wiem tylko czy to od leku czy właśnie przy
      nerwicy. Nie pojawia się to często ale przeszkadza.
      • luki_s4 Re: seroxat a drętwienie 17.09.06, 20:02
        jak mi nie powiesz jak dziala lek
        nie powiem co ci dolega
        • luki_s4 Re: seroxat a drętwienie 17.09.06, 20:17
          uslyszalem taka rozmowe: " nie obchodzi mnie ten antychryst Jezus Chrystus"
          no tak podsluchiwac czasem wolno a "On ...wiedzial co jest w czlowieku" uczymy
          sie wymowy
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka